Edit: Kattelin tarkemmin pakkausta, niin kuorissa tai pullon etiketissä ei ole sanaakaan suomeksi
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Ostin Lidlistä tänään jässäkän Perlenbacher olutta. Juuri katsoin etikettiä, ja huomasin alkoholipitoisuuden olevan 4,9% vol. Myös tuossa pakkauksessa on sama lukema. Miten tämä on mahdollista? Painovirhe? Väärä erä tullut Suomeen?
Edit: Kattelin tarkemmin pakkausta, niin kuorissa tai pullon etiketissä ei ole sanaakaan suomeksi
eli liekkö tullut väärä erä Suomen maalle 
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Paljos siinä sitten pitäis olla voltteja?kaakana kirjoitti:Ostin Lidlistä tänään jässäkän Perlenbacher olutta. Juuri katsoin etikettiä, ja huomasin alkoholipitoisuuden olevan 4,9% vol. Myös tuossa pakkauksessa on sama lukema. Miten tämä on mahdollista? Painovirhe? Väärä erä tullut Suomeen?
Edit: Kattelin tarkemmin pakkausta, niin kuorissa tai pullon etiketissä ei ole sanaakaan suomeksieli liekkö tullut väärä erä Suomen maalle
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Max. 4,7%, mitä saa myydä suomessa "maitokaupassa".Timonen kirjoitti:Paljos siinä sitten pitäis olla voltteja?kaakana kirjoitti:Ostin Lidlistä tänään jässäkän Perlenbacher olutta. Juuri katsoin etikettiä, ja huomasin alkoholipitoisuuden olevan 4,9% vol. Myös tuossa pakkauksessa on sama lukema. Miten tämä on mahdollista? Painovirhe? Väärä erä tullut Suomeen?
Edit: Kattelin tarkemmin pakkausta, niin kuorissa tai pullon etiketissä ei ole sanaakaan suomeksieli liekkö tullut väärä erä Suomen maalle
Tässä vielä kuva pullosta. Vieressa n. vuoden vanha verrokki kappale. http://i7.photobucket.com/albums/y284/r ... k/Olut.jpg
^ Onks siellä jo jonoa...merkillistä, erohan on tietenkin marginaalinen, mutta kuitenkin...
Kävin itte kanssa Liitlissä ostamassa tarjouksesta himan ulko-oven ulkopuolelle kynnysmaton, siinä lukee isolla Home.....
Kävin itte kanssa Liitlissä ostamassa tarjouksesta himan ulko-oven ulkopuolelle kynnysmaton, siinä lukee isolla Home.....
Ei siellä ollut juurikaan ketään... eikä varsinkaan oluen ostossa. Ero on tosiaan marginaalinen, mutta ihmetyttää miten tuommoinen erä on päässy myyntiin, olipa se sitten keskikaljaa tai ihan oikeeta jäykempää tavaraa.tursas kirjoitti:^ Onks siellä jo jonoa...merkillistä, erohan on tietenkin marginaalinen, mutta kuitenkin...
Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.
Juu, ja giletten vaahtoa, näin 2001 keuruullashoon kirjoitti:Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.
Mutta mitäs tekisit ite vastaavassa tilanteessa ?? Käsketään ajamaan parta mutta ei ole vehkeitä siihen hommaan, ja muistaakseni intissähän piti totella, ja sitten vasta valitetaan
Olisin varmaan suorittanut kuuluisan RTFM ratkaisun. Kutsuntalappujen mukana tulleessa alokkaan oppaassa muistaakseni käskettiin ottamaan omat parranajovälineet mukaan.Veikka kirjoitti:Juu, ja giletten vaahtoa, näin 2001 keuruullashoon kirjoitti:Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.
Mutta mitäs tekisit ite vastaavassa tilanteessa ?? Käsketään ajamaan parta mutta ei ole vehkeitä siihen hommaan, ja muistaakseni intissähän piti totella, ja sitten vasta valitetaan
Siksitoisekseen sotkustahan noita sai ihan mukavasti, joten olisin varmaan sieltä kipaissut hakemasta seuraavan vapaan hetken tullen.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Niin ne kaikki kovasti väittää, mutta ei ole irronnut vaikka kuinka olen hangannut 
Tästä tuli mieleen, että jos tässä ennen inttiä kasvattaisi "hynys"parran, ja astelisi sen kera kasarmille, niin joutuisiko sen ensitöiksee sivaltaa pois, vai miten kävis?shoon kirjoitti:Olisin varmaan suorittanut kuuluisan RTFM ratkaisun. Kutsuntalappujen mukana tulleessa alokkaan oppaassa muistaakseni käskettiin ottamaan omat parranajovälineet mukaan.Veikka kirjoitti:Juu, ja giletten vaahtoa, näin 2001 keuruullashoon kirjoitti:Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.
Mutta mitäs tekisit ite vastaavassa tilanteessa ?? Käsketään ajamaan parta mutta ei ole vehkeitä siihen hommaan, ja muistaakseni intissähän piti totella, ja sitten vasta valitetaan![]()
Siksitoisekseen sotkustahan noita sai ihan mukavasti, joten olisin varmaan sieltä kipaissut hakemasta seuraavan vapaan hetken tullen.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Muistelisin taas kerran omilta ajoilta, että vielä siviilit päällä ollessaan naamat sai olla niinkun on, mutta viimeistään maastokuvioon pukeutuneena piti myös leuan olla siisti. Ehkä asia liittyi siihen, että maastopuvun sai samaan aikaan kuin partahöylän.mannion kirjoitti: Tästä tuli mieleen, että jos tässä ennen inttiä kasvattaisi "hynys"parran, ja astelisi sen kera kasarmille, niin joutuisiko sen ensitöiksee sivaltaa pois, vai miten kävis?
olin säkylässä intissä -99.onko jossain jotain listaa tjms mistä näkis silloset tupakaverit,kun en löydä niitä valokuvia mitä intissä napsittiin

Ootko koittanu tuolta:sepu kirjoitti:olin säkylässä intissä -99.onko jossain jotain listaa tjms mistä näkis silloset tupakaverit,kun en löydä niitä valokuvia mitä intissä napsittiin
http://www.inttikaverit.com/
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
oon ja huonolla menestykselläTJT kirjoitti:Ootko koittanu tuolta:sepu kirjoitti:olin säkylässä intissä -99.onko jossain jotain listaa tjms mistä näkis silloset tupakaverit,kun en löydä niitä valokuvia mitä intissä napsittiin
http://www.inttikaverit.com/