Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
kaakana
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja kaakana »

Ostin Lidlistä tänään jässäkän Perlenbacher olutta. Juuri katsoin etikettiä, ja huomasin alkoholipitoisuuden olevan 4,9% vol. Myös tuossa pakkauksessa on sama lukema. Miten tämä on mahdollista? Painovirhe? Väärä erä tullut Suomeen?

Edit: Kattelin tarkemmin pakkausta, niin kuorissa tai pullon etiketissä ei ole sanaakaan suomeksi :lol: eli liekkö tullut väärä erä Suomen maalle :yes:
OCFormulatietäjä 2012 & 2019

My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

kaakana kirjoitti:Ostin Lidlistä tänään jässäkän Perlenbacher olutta. Juuri katsoin etikettiä, ja huomasin alkoholipitoisuuden olevan 4,9% vol. Myös tuossa pakkauksessa on sama lukema. Miten tämä on mahdollista? Painovirhe? Väärä erä tullut Suomeen?

Edit: Kattelin tarkemmin pakkausta, niin kuorissa tai pullon etiketissä ei ole sanaakaan suomeksi :lol: eli liekkö tullut väärä erä Suomen maalle :yes:
Paljos siinä sitten pitäis olla voltteja?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
kaakana
'Diplomat'
'Diplomat'

Timonen kirjoitti:
kaakana kirjoitti:Ostin Lidlistä tänään jässäkän Perlenbacher olutta. Juuri katsoin etikettiä, ja huomasin alkoholipitoisuuden olevan 4,9% vol. Myös tuossa pakkauksessa on sama lukema. Miten tämä on mahdollista? Painovirhe? Väärä erä tullut Suomeen?

Paljos siinä sitten pitäis olla voltteja?
Max. 4,7%, mitä saa myydä suomessa "maitokaupassa".

Tässä vielä kuva pullosta. Vieressa n. vuoden vanha verrokki kappale. http://i7.photobucket.com/albums/y284/r ... k/Olut.jpg

My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

^ Onks siellä jo jonoa...merkillistä, erohan on tietenkin marginaalinen, mutta kuitenkin...
Kävin itte kanssa Liitlissä ostamassa tarjouksesta himan ulko-oven ulkopuolelle kynnysmaton, siinä lukee isolla Home..... :-?
kaakana
'Diplomat'
'Diplomat'

tursas kirjoitti:^ Onks siellä jo jonoa...merkillistä, erohan on tietenkin marginaalinen, mutta kuitenkin...
Kävin itte kanssa Liitlissä ostamassa tarjouksesta himan ulko-oven ulkopuolelle kynnysmaton, siinä lukee isolla Home..... :-?
Ei siellä ollut juurikaan ketään... eikä varsinkaan oluen ostossa. Ero on tosiaan marginaalinen, mutta ihmetyttää miten tuommoinen erä on päässy myyntiin, olipa se sitten keskikaljaa tai ihan oikeeta jäykempää tavaraa.

shoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja shoon »

Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

shoon kirjoitti:Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.
Juu, ja giletten vaahtoa, näin 2001 keuruulla

Mutta mitäs tekisit ite vastaavassa tilanteessa ?? Käsketään ajamaan parta mutta ei ole vehkeitä siihen hommaan, ja muistaakseni intissähän piti totella, ja sitten vasta valitetaan
shoon
'Senator'
'Senator'

Veikka kirjoitti:
shoon kirjoitti:Tietääkö joku hiljattain intissä ollut, koska puolustusvoimat on lakannut jakamasta partahöyliä? Ihmetellen olen seurannut tätä turhaakin turhempaa mediakohkausta siitä, kuinka joku tavallista herkempi poika oli tehnyt kantelun oikeusasiamiehelle siitä, että oli käsketty ajaa parta vaikkei ollut jaettu höylää. Kyllä ainakin silloin kun minä olin [ tähän paljon nostalgista muistelua ja huomautuksia, miten ennen oli rankempaa kuin nykyään ] intissä, niin ihan ensimmäisten varusteiden joukossa tuli Mach 3 käteen.

Mutta mitäs tekisit ite vastaavassa tilanteessa ?? Käsketään ajamaan parta mutta ei ole vehkeitä siihen hommaan, ja muistaakseni intissähän piti totella, ja sitten vasta valitetaan
Olisin varmaan suorittanut kuuluisan RTFM ratkaisun. Kutsuntalappujen mukana tulleessa alokkaan oppaassa muistaakseni käskettiin ottamaan omat parranajovälineet mukaan. :wink:
Siksitoisekseen sotkustahan noita sai ihan mukavasti, joten olisin varmaan sieltä kipaissut hakemasta seuraavan vapaan hetken tullen.
sepu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sepu »

eikös se tosa iässä lähtenyt karheella froteepyyhkeellä?
Kuva
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Niin ne kaikki kovasti väittää, mutta ei ole irronnut vaikka kuinka olen hangannut :lollis:
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

shoon kirjoitti:
Veikka kirjoitti:

Olisin varmaan suorittanut kuuluisan RTFM ratkaisun. Kutsuntalappujen mukana tulleessa alokkaan oppaassa muistaakseni käskettiin ottamaan omat parranajovälineet mukaan. :wink:
Siksitoisekseen sotkustahan noita sai ihan mukavasti, joten olisin varmaan sieltä kipaissut hakemasta seuraavan vapaan hetken tullen.
Tästä tuli mieleen, että jos tässä ennen inttiä kasvattaisi "hynys"parran, ja astelisi sen kera kasarmille, niin joutuisiko sen ensitöiksee sivaltaa pois, vai miten kävis?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
shoon
'Senator'
'Senator'

mannion kirjoitti: Tästä tuli mieleen, että jos tässä ennen inttiä kasvattaisi "hynys"parran, ja astelisi sen kera kasarmille, niin joutuisiko sen ensitöiksee sivaltaa pois, vai miten kävis?
Muistelisin taas kerran omilta ajoilta, että vielä siviilit päällä ollessaan naamat sai olla niinkun on, mutta viimeistään maastokuvioon pukeutuneena piti myös leuan olla siisti. Ehkä asia liittyi siihen, että maastopuvun sai samaan aikaan kuin partahöylän. :)
sepu
'Senator'
'Senator'

olin säkylässä intissä -99.onko jossain jotain listaa tjms mistä näkis silloset tupakaverit,kun en löydä niitä valokuvia mitä intissä napsittiin
Kuva
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

sepu kirjoitti:olin säkylässä intissä -99.onko jossain jotain listaa tjms mistä näkis silloset tupakaverit,kun en löydä niitä valokuvia mitä intissä napsittiin
Ootko koittanu tuolta:

http://www.inttikaverit.com/
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
sepu
'Senator'
'Senator'

TJT kirjoitti:
sepu kirjoitti:olin säkylässä intissä -99.onko jossain jotain listaa tjms mistä näkis silloset tupakaverit,kun en löydä niitä valokuvia mitä intissä napsittiin
Ootko koittanu tuolta:

http://www.inttikaverit.com/
oon ja huonolla menestyksellä
Kuva
Vastaa Viestiin