see vektra deeteeii MYYTY

Esittele Opel-projektisi tai autosi
J.a.n.i
'Admiral'
'Admiral'

Re: see vektra deeteeii "lowrider"

Viesti Kirjoittaja J.a.n.i »

G.T.S kirjoitti:Ai kun ei tunkki mene alle niin on liian matala?? paljonkos sit on helmoissa maavaraa??

Mitäs nyt sit??
Niin eli siis se tunkki mikä liukuu auton alla, kun auto on siinä nosturilla. Se on 8 senttiä korkea ja sen pitäis mahtua auton alle. Auton rungon matalin kohta oli noin 7 senttiä ja moottorin alla olevan suojamuovin kohdalla noin 4 senttiä. Helmojen maavaraa ei mittailtu.
Katsastusmies ilmoitti lukemat mitkä pitää olla pyörännavasta kaareen, kun menen näyttämään konttorille kuukauden sisään. :thumbsup:
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Paljon sit pitäis olla navasta kaareen?? jos sul nyt on 305mm vai muistankos väärin?? itellä nimittäin on edessä 325 ja takana 320 ja katsuri ei sanonut yhtään mitään... ja käsitin et vieläkin vois ottaa alemmas?
J.a.n.i
'Admiral'
'Admiral'

Muistaakseni 330 ja 325 laitto ne mitat. Vaikuttaahan se tietenki ku mulla on niin pienet vanteet ja renkaat. Jos olis ollu isompi setti ni olis voinu maavara riittääkin.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

J.a.n.i kirjoitti:Muistaakseni 330 ja 325 laitto ne mitat. Vaikuttaahan se tietenki ku mulla on niin pienet vanteet ja renkaat. Jos olis ollu isompi setti ni olis voinu maavara riittääkin.
mut siis minkä kokoiset renkaat sulla on?? ei mulla ole renkaitten halkaisija muutunut perjaatteessa juuri mihinkään orkkiksesta... vai onks sulla pienempi halkaisija kuin normi?? jos sulla 225/40/18 renkaat niin halkaisija on sama kuin mulla!
J.a.n.i
'Admiral'
'Admiral'

G.T.S kirjoitti:
J.a.n.i kirjoitti:Muistaakseni 330 ja 325 laitto ne mitat. Vaikuttaahan se tietenki ku mulla on niin pienet vanteet ja renkaat. Jos olis ollu isompi setti ni olis voinu maavara riittääkin.
mut siis minkä kokoiset renkaat sulla on?? ei mulla ole renkaitten halkaisija muutunut perjaatteessa juuri mihinkään orkkiksesta... vai onks sulla pienempi halkaisija kuin normi?? jos sulla 225/40/18 renkaat niin halkaisija on sama kuin mulla!
Niinhän mä kirjotin, että olis pitäny olla isompi setti. Ihan samakai se sille mikä se orkkisrenkaan halkaisija on!
Mut eikai siinä auta. Katsastusmies haluaa että 8 senttiä maavaraa pitää olla ja maksimimadallus 51mm, niin sillonhan sitä joutuu vähän säätämään ylöspäin siksi aikaa että saa leimattua.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Olihan tää kyllä matala tuolla kalajoelle... varsinkin kun parkkeerasti sen vakio GTS:än viereen;) mut tais kuskiakin naurattaa kun huutelin et "onpas se traktori" :lol:
J.a.n.i
'Admiral'
'Admiral'

G.T.S kirjoitti:Olihan tää kyllä matala tuolla kalajoelle... varsinkin kun parkkeerasti sen vakio GTS:än viereen;) mut tais kuskiakin naurattaa kun huutelin et "onpas se traktori" :lol:
Jaa sinäkö se huutelit :D
no semmosia traktoreitahan nuo nokivasarat on :)
tais siitä maavarasta joku muukin mainita päivän aikana
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

J.a.n.i kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:Olihan tää kyllä matala tuolla kalajoelle... varsinkin kun parkkeerasti sen vakio GTS:än viereen;) mut tais kuskiakin naurattaa kun huutelin et "onpas se traktori" :lol:
Jaa sinäkö se huutelit :D
no semmosia traktoreitahan nuo nokivasarat on :)
tais siitä maavarasta joku muukin mainita päivän aikana

Joo minähän se oli... tuntui toi omakin melko korkeelta kun katseli tota sun kippoas...
star´a
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja star´a »

tänään bongasin tämän euroniksin edestä.? komian näkönen vehje. :thumbsup:
Astra H -05 wagon 1,6
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
Jaakko.H
OCF Member 2017