Ookke... taisit jollain muulla kulkineella olla liikkeellä ku omallas, ei astraakaan nimittäin pihassa näkynyt.
Mä jo mietin, että kävitkö pajalla sisällä ja olisin niin fiilareissa asennellut etten mitään nähny
maritus kirjoitti:Voiko laskea ocf-foorumin käyttäjäbongauksiin jos näin atan kaksoisolennon? Piti ihan toisen kerran kattoa ja tuijotin sitä lähinnä -ilme naamalla. Oli tosi paljon samaa näköä. Ei sulla ata ollut veljeä tai serkkua täällä? Muita sukulaisia ainakin on..
Bongasin mä muuten essentian Loimalahdentien päässä, mutta se kuskas jotain muuta kuin omaa naistaan niin innoissaan ettei voinut moikata
Sitä en tiedä Saattoi se Jennakin olla, mutta pikaisesti katsottuna ei kyllä näyttänyt siltä. Joskus 12 aikoihin oli, eli kenties kuitenkin heitit sen töihin?
Sitä en tiedä Saattoi se Jennakin olla, mutta pikaisesti katsottuna ei kyllä näyttänyt siltä. Joskus 12 aikoihin oli, eli kenties kuitenkin heitit sen töihin?
sunnuntaina klo 12 olin klaukkalassa töissä et sillee
essentia- kirjoitti:sunnuntaina klo 12 olin klaukkalassa töissä et sillee
WTF Kukahan kaksoisolento ajaa samanlaisella astralla? Oli kyllä niin samaa näköä. Tosin olinhan mä bongannut atankin kaksoisolennon, että kai mä vaan nään omiani.
Helvetti mä en moikkaa enää kenellekään liikenteessä
essentia- kirjoitti:sunnuntaina klo 12 olin klaukkalassa töissä et sillee
WTF Kukahan kaksoisolento ajaa samanlaisella astralla? Oli kyllä niin samaa näköä. Tosin olinhan mä bongannut atankin kaksoisolennon, että kai mä vaan nään omiani.
Helvetti mä en moikkaa enää kenellekään liikenteessä
kukas tuli mua vastaan punaasella ?asconalla? atriasta seinäjoelle päin joku pari sataa metriä joku puu kuorma näytti olevan ja kello oli jotaki 10vajaa 3