Kylkilistojen poisto paransi auton ulkoasua merkittävästi.
Myös alkuperäiset vanteet näyttävät mantassa todella hyviltä. Itsekin pitäisin alkup.vanteita, mutta jarrujen takia vanteet ovat jääneet liian pieneksi...tosin vanteet keskiöineen ovat tallessa.
Älä muuta ulkoasua alkuperäisesti GSI:stä ulkoasua mihinkään!
Ehkä helmalevikkeet ottaisin pois.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Nurminmi on 2003-09-18 12:51 ]</font>
eurocruisingissa taisin kattella ko yksilöä (siis autoa,omistajaa ei näkyny) ja kyllä manta kuume nousi taas... tosi nätti peli ei pilattu millään yli isoilla vanteilla/spoilereilla manta on tyylikäs ihan orkkiksena nelivaloilla,kolme osaisella spoilerilla ja helma levikkeillä.
harmitus ku oon ite nois kuvis, en jaksanu alkaa photoshoppailee pois itteeni, noi oli vaan järkevimmät kuvat mantasta siks laitoin ne. pitäis hommaa digikamera niin sais helposti otettuu kuvia nettiin.
kaks litranen ruisku tää on.. edellisistä omistajista en tiedä, muista edes nimeä keneltä ostin. no ite oon ollu tekemäs tätä, mut oon vasta opettelu vaihees, eli apua oon tarvinnu, mutta kyl täs oon jo aika paljon oppinu tekemään. noi vanteet jotka on nyt tos kuvas alla ei oo alkuperäiset, ne on talvivanteina.
On kyllä hiano manta toi. Oon nähny sen parinkiin otteeseen täällä porvoon lähistöllä. Omistatko muuten myös starletin? Sellasen pinkin ja neon-vihreen? Me ollaan kavereitten kaa kinailtu jos siinä istuu sama tytteli kuljettajan paikalla molemmissa.. Hyvä auto-maku sulla sitten on jos noi molemmat autot sulla on, ja tollases kunnos vielä.
"When I walk through the valley of death I fear noone for I am the meanest motherf***er in the valley" - George S. Patton Jr.
juu tuunasin tos välis starpan mut vaihdoin sen toiseen mantaan, piti sekin tuunaa mut se jäi kesken ku myin senkin sit pois, nyt on enää tää valkonen manta jäljel ja tää vie kyl kaiken mun ajan