Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Mikä on TSW aluvanteiden keskireijän koko?
Ja jos joku sen tietää, ni kertokaa toki mullekki.
Ja jos joku sen tietää, ni kertokaa toki mullekki.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
^Näyttäs olevan 72mm, 72,6mm ja 76mm valikoimaa..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Ja minäku en oo moista taulukkoa mistään löytäny. 
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Ja mistä minä löydän sellasen asetuksen että minä saan oikoluku/kirjotus häksättimen pois päältä tästä myllystä? Veetuttaa ku kaikki mitä kirjottaa, on kivasti alleviivattuna hienolla punaisella aaltoviivalla. NÄRN! 
Kirjoita kerralla oikein.Killroy kirjoitti:Ja mistä minä löydän sellasen asetuksen että minä saan oikoluku/kirjotus häksättimen pois päältä tästä myllystä? Veetuttaa ku kaikki mitä kirjottaa, on kivasti alleviivattuna hienolla punaisella aaltoviivalla. NÄRN!
TBD
Wordillako sää nää foorumi viestit kirjoitatKillroy kirjoitti:Ja mistä minä löydän sellasen asetuksen että minä saan oikoluku/kirjotus häksättimen pois päältä tästä myllystä? Veetuttaa ku kaikki mitä kirjottaa, on kivasti alleviivattuna hienolla punaisella aaltoviivalla. NÄRN!
firefoksissa ainakin on oikoluku lisäosa. kätevä varsinkin jos se on asennettu oikealle kielelle (tai kielille).
en vaan nyt keksi miten sen saa poistettua tai piilotettua. siintä oli myös suomenkielen murteet versio. sillon saa kirjoitella jo vaikka mitä ennen kun alleviivaa sanoja.
e: eroon siintä pääsee päivittämällä foxin uusimman version kun siihen ei ole viellä olemassa toimivaa kielipakettia. kielipaketti poistetaan käytöstä päivitys prosessin päätteeksi.
en vaan nyt keksi miten sen saa poistettua tai piilotettua. siintä oli myös suomenkielen murteet versio. sillon saa kirjoitella jo vaikka mitä ennen kun alleviivaa sanoja.
e: eroon siintä pääsee päivittämällä foxin uusimman version kun siihen ei ole viellä olemassa toimivaa kielipakettia. kielipaketti poistetaan käytöstä päivitys prosessin päätteeksi.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Työkalut->asetukset->lisäasetukset ja sitten vaan ruksi pois kohdasta "Oikolue käyttäjän kirjoitukset". Noin se ainakin mun Firefoxeissa on aina poistunut käytöstä.
Kesä lähestyy, mikä olisi pätevä harrasteauto?
MiniWoody kirjoitti:Kesä lähestyy, mikä olisi pätevä harrasteauto?
TBD
Ioni kirjoitti:MiniWoody kirjoitti:Kesä lähestyy, mikä olisi pätevä harrasteauto?
Laiskalle ja hitaalle paperimiehelle kelpaa vain nopea evo
Joku vanha opeli (=60-70 luvulta)Woody kirjoitti:Kesä lähestyy, mikä olisi pätevä harrasteauto?
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Enochian kirjoitti:Työkalut->asetukset->lisäasetukset ja sitten vaan ruksi pois kohdasta "Oikolue käyttäjän kirjoitukset". Noin se ainakin mun Firefoxeissa on aina poistunut käytöstä.
Kiitos, mä rakastan sua. Sä oot mun idoli!
http://www.nettiauto.com/opel/olympia/3089591 Kyllä mie noitakin eilen selailin, mutta jotenkin kuitenkin kuppi saattaisi kallistua detroitin suuntaanteemuk kirjoitti:Joku vanha opeli (=60-70 luvulta)Woody kirjoitti:Kesä lähestyy, mikä olisi pätevä harrasteauto?
Harrasteautossa täytyy olla 4 ovea, että kersat pääsee könyään takapenkilleIoni kirjoitti:MiniWoody kirjoitti:Kesä lähestyy, mikä olisi pätevä harrasteauto?