C-vectra kolahtelee takapäästä?
C-vectra kolahtelee takapäästä?
Olisko tietoa mikä noista ensimmäiseksi tai helpoiten antautuu? Takapäästä kuuluu kolahtelua töyssyissä vai onko iskarit vaan tulleet tiensä päähän?
Re: C-vectra kolahtelee takapäästä?
En tiedä kolahteleeko vai miten oireilee, mutta c vecuissa on tapana mennä ne takapään tukivarret.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
tuskin sentään ihan tukivarret menee,mutta varsien puslat kylläkin.
Joo ei varmaan itse tukivarret, mutta mielestäni koko tukivarsi vaihdetaan kerralla. Ainakin minulle on vaihdettu.:J:J kirjoitti:tuskin sentään ihan tukivarret menee,mutta varsien puslat kylläkin.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Miten se takatuki muuten oireilee?
siihen tukivarteen saa nykyään tarvikkeena pelkän puslan ja hinta oli 20euroo. ulkopäähän siitä ruukaa aina mennä pashaksi.Altti450 kirjoitti:Joo ei varmaan itse tukivarret, mutta mielestäni koko tukivarsi vaihdetaan kerralla. Ainakin minulle on vaihdettu.:J:J kirjoitti:tuskin sentään ihan tukivarret menee,mutta varsien puslat kylläkin.
sisäpäät kestää tehtaalta paalaamoon asti.
otat takarenkaasta yläreunasta kiinni sisäpuolelta ja alat rynkyttää sivuttaissuunnassa, selvästi lonksahtelee jos pusla on väljäMiten se takatuki muuten oireilee?
jos ei käjet mahu kaaren sisälle niin voikai sitä pukkiakki siitä yläreunasta sivuttaisuunnassa sitä rengasta mutta pitää saada vähän enemmän heijaria sitten
tuntiakseen sen lonksahtelun...
niin vai oisko ne ollut nivelet:J:J kirjoitti:tuskin sentään ihan tukivarret menee,mutta varsien puslat kylläkin.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Eikö C-farmareissa ole "koiranluita" eli kallistuksenvakaajia takapäässä?