GreadR kirjoitti:Lahdentiellä kangasalan kohdilla äsken tampereellepäin suuntasi E1 Rekordi missä Vihreä valkonen väritys, ja kyljissä luki POLIZEI! kuka?
myönnettäköön, minähän se
Täytys laittaa tuonne projektit ja esittelyt osioon topici kun kerkiää...
Sama rekorti bongattu mutustelemas donitsia huoltsikal
Viininpunanen Bomega tiksissä tuli elvisburgerin kohilla valoissa viereen. Ainaki korisarjaa ja tupla ulostulo takapömpelissä. Hillitty ja tyylikäs kokonaisuus! Kukaan täältä?
Astra Bertone Coupe Z22SE Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Eilen illal joku etanoi Ravattulan liittymässä vihreellä sedan bompulla. Tais olla v6:lla. Ksenon valot ainakin oli. Noh, onneks ei tarvinnu peräs ajaa.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Jarksin omega bongattu euromarketin nesteellä, vaimo tankkaamassa.
Meinasin sanoo sille että vie Jarkolle Mimmiltä terveisiä, mutta ajattelin väärinkäsitysten välttämämiseksi pitää turpani kiinni
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
mimmix kirjoitti:Jarksin omega bongattu euromarketin nesteellä, vaimo tankkaamassa.
Meinasin sanoo sille että vie Jarkolle Mimmiltä terveisiä, mutta ajattelin väärinkäsitysten välttämämiseksi pitää turpani kiinni
Ois tuo saattanu jotai ehkä ihmetellä, tosin oon susta sille kummiskin jotain ainakin maininnu niin tuskin siitä ainakaan perheriitaa ois tullunna.
EDIT: Tossa se sanokin että se vähän ihmetteli kun sille joku tummatukkanen nainen hymyili.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
mimmix kirjoitti:Jarksin omega bongattu euromarketin nesteellä, vaimo tankkaamassa.
Ois tuo saattanu jotai ehkä ihmetellä, tosin oon susta sille kummiskin jotain ainakin maininnu niin tuskin siitä ainakaan perheriitaa ois tullunna.
Puhut aina mimmistä kun ootte silleen
Damn, mistä arvasit...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
Punainen Tosi siistin näkönen juuri puunattu punainen orkkis 4x4tbo calibra vaasantiellä ylöjärven kohdilla
Mutta miksei vanha omegani jäänyt sille viivoissa?
Kultanen kohtuu matala bertone coupe tuli vastaan n. puol neljä Turun oharilla. On se hyvän näkönen peli. Ja yks Vauxhall Vectra oli pysähtyny bussipysäkille vähän ennen kirismäen liittymää Kaarinassa.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
JoGo kirjoitti:Kukas oli tumman sinisellä farkku omegalla eilen iisalmessa abc marjahaassa? Takalasissa näytti iso clubi tarra olevan ja steinmetzin etu/sivuhelmat oli ainakin paikallaan, ja makeet saundit oli kyll omegassa.. ettei ois diisseli koneella ollut