Opel Vectra c20xe EI KÄYNNISTY
Opel Vectra c20xe EI KÄYNNISTY
Elikkäs Opel vectra A -90 ei käynnisty. kipinä on kateissa ja bensapumpulle ei tule virtaa. Tuossa noin viikko sitten ajossa hyyty. onko noissa olemassa jonkun näköstä ajonesto systeemiä? elikkäs itse olen jo käyny kaikki sulakkeet ja releet läpi en tiedä missä vika jos joku tietää kertokaa ihmeessä

Re: Opel Vectra c20xe EI KÄYNNISTY
rele.ajonestoa nuissa ei ole(ainakaan omissani).jotain relettä lähtisin veikkailemaan ja jossain kostetutta tai löysä liitos.ootko kattonu virtalukon pohjan.sieltä voi kokeilla hyppypiuhalla isosta plussasta sytkä piuhaan ja startata jos uskaltaa.
Opel Vectra A -89 2.0i kat. hatchback
Kaverilla oli vectra c20ne, sammu kesken matkan eikä pirullaka käymään. Siihen oli joku jälkikäteen asentanu jonkun hälyttimen ja ajoneston. Vika korjaantu uudella akulla! Vanha akku oli varsin sökö ja niin ajonesto meni päälle. Sitä en sitte tiiä, et oliko tossa ite estossa jotain häikkää, mut se kumminki nyhdettiin kans pois..klaussi kirjoitti:Elikkäs Opel vectra A -90 ei käynnisty. kipinä on kateissa ja bensapumpulle ei tule virtaa. Tuossa noin viikko sitten ajossa hyyty. onko noissa olemassa jonkun näköstä ajonesto systeemiä? elikkäs itse olen jo käyny kaikki sulakkeet ja releet läpi en tiedä missä vika jos joku tietää kertokaa ihmeessä![]()
Nii.. ja se teki tota useemman kerran ja aina sitä oltiin jostain hinaamassa.. Jos anto apuvirtaa niin sillä saatto päästä jonku kilometrin. Toisellakin akulla sitä koitettiin, mut teki samaa, liekö sitte sekin sen verran vanha tai jotain.. Mutta uuden akun kun laitto niin ongelmat loppu ja lopulta ne purki sen ajonestonkin pois..
Nii.. lähinnä nyt sitä meinasin, että jälkikäteen tohon kaverin autoonki se ajonesto oli laitettu, ettei sitä kattomatta tiedä onko siinä sun kärryssä semmonen..
Opel Vectra -91 C20NE = *Nestori*
Kysytään nyt samaa kuin tuolla toisessakin samaa asiaa käsittelevässä topicissa, eli onko vikakoodit luettu?
Jos ei, niin teeppä se nyt ihan ensimmäisenä.
Jos ei, niin teeppä se nyt ihan ensimmäisenä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri