PS.Mun suomen kielen taito ei ole niin hyvä,onko "shake" suomeksi "nakuttaa"? toivon,että te ymmärrätte mitä minä tarkoidan.
Kadett 2.0 GSi Joutokäynnissä nakuttaa(shake)
- junhua3000
- 'Agila'
Kadett 2.0 GSi Joutokäynnissä nakuttaa(shake)
Kun auto kulkee joutokäynnissä(1.tai2.vaiheessa), jos ei paina kasua,se nakuttaa kovasti. Mikä vaiva se on? Onko kaasuläppä tai tyhjäkäyntimoottori likainen? Pitääkö pestä ja miten?
PS.Mun suomen kielen taito ei ole niin hyvä,onko "shake" suomeksi "nakuttaa"? toivon,että te ymmärrätte mitä minä tarkoidan.
Re: Kadett 2.0 GSi Joutokäynnissä nakuttaa(shake)
Ja moottori oli 8v vai 16v?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
"Shake" olisi paremminkin "Täristää/Vatkaa"
Voisi olla ongelmaa sytkä puolella jos kone pätkii niin se nykii. Voithan kirjoittaa englanniksi myös jos se on helpompaa. Eiköhän täällä kumminkin yli puolet englantia ymmärrä 
Turbo Colibri 4x4
Gsi Kadett 2.0 16v
Mitsubishi Legnum VR-4 2.5L V6 TWINTURBO 4WD
Mitsubishi lancer 1.6 GLXi
Gsi Kadett 2.0 16v
Mitsubishi Legnum VR-4 2.5L V6 TWINTURBO 4WD
Mitsubishi lancer 1.6 GLXi
Itselläni sama ongelma ja epäilen että yksi vena kierossa. ei pätki yms kun painaa kaasua. tyhjä käynnil täristää joka toinen sekuntti.
kaikki sytkän osat uusittu, tyhjä käynti moottori uusittu, letkut tarkistettu ja puolet niistä samal uusittu.
ei taida antaa gsi 8v kaddu moisesta vika koodia
- Farmari 20SEH kadett -
kaikki sytkän osat uusittu, tyhjä käynti moottori uusittu, letkut tarkistettu ja puolet niistä samal uusittu.
ei taida antaa gsi 8v kaddu moisesta vika koodia
- Farmari 20SEH kadett -
Astra F Turbo (B204)
-
2.0 16v CDX
- 'Senator'

Vois myös kuvitella että "shake" tarkoittaisi tyhjäkäynnin seilaamista??
- junhua3000
- 'Agila'
8V, vuosimalli 1987, ja kuluu pajon bensaa!_Jape_ kirjoitti:Ja moottori oli 8v vai 16v?
- junhua3000
- 'Agila'
radet kirjoitti:Itselläni sama ongelma ja epäilen että yksi vena kierossa. ei pätki yms kun painaa kaasua. tyhjä käynnil täristää joka toinen sekuntti.
ei taida antaa gsi 8v kaddu moisesta vika koodia![]()
- Farmari 20SEH kadett -
Kyllä, ihan sama ongelma! Ja kun auto lähtee 1.vaiheesta, jos kasua ei painatta kovasti, moottori sammuttaa.
miten tehdään sitten?
- junhua3000
- 'Agila'
2.0 16v CDX kirjoitti:Vois myös kuvitella että "shake" tarkoittaisi tyhjäkäynnin seilaamista??
- junhua3000
- 'Agila'
Joo, täristää!!!anza69 kirjoitti:"Shake" olisi paremminkin "Täristää/Vatkaa"Voisi olla ongelmaa sytkä puolella jos kone pätkii niin se nykii. Voithan kirjoittaa englanniksi myös jos se on helpompaa. Eiköhän täällä kumminkin yli puolet englantia ymmärrä