Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 07.03 klo 18:00 ABC Tiiriö!
Eihän se määrä vaan se laatu... 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 04.04 klo 18:00 ABC Tiiriö!
Ens miitti oiskin sitten huhtikuussa. Monikos meinaa ajella tuolloin jo kesärenkailla? Meikäläinen ei ainakaan. Jos vapun jälkeen harkittis vaihtoa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
eikös tuo satu pääsiäissunnuntaille tuo miitti?
Kesärenkaista saa nähdä, yleensä on tullu pääsiäisen aikoihin vaihdettua mutta antaapa nähdä...
Kesärenkaista saa nähdä, yleensä on tullu pääsiäisen aikoihin vaihdettua mutta antaapa nähdä...
Taitaa muuten mulla jäädä väliin ekaa kertaa Summer Partyt ja vielä nää 10v pippalot!
Töistä sain ostettua Riihimäki Rockiin 2pv lipun 20€, ja sattuu olemaan tuo samainen vkloppu...
Mut siel on sit Baseballs, Francine, Eput, Yö, Herra Ylppö ja Ihmiset, Happoradio...
http://www.riihimakirock.fi/
Töistä sain ostettua Riihimäki Rockiin 2pv lipun 20€, ja sattuu olemaan tuo samainen vkloppu...
Mut siel on sit Baseballs, Francine, Eput, Yö, Herra Ylppö ja Ihmiset, Happoradio...
http://www.riihimakirock.fi/
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Aika hyviä bändejä, mutta kyllä OCF:n pippalot mulla vie voiton. 
Taitaa olla niin jotten mä sinne hämeenlinnaan pääsiääsenä vectralla lähe että suoraa vaan junalla helsinkiin.. tuloo niin saatanan kallihiksi ku bensoohin menöö jo 150€ + junalippu Hml - Hki - Hml ja kun kaverilla ei rahaa oo kumminkaan lähtiä helsinkihin...
E: näillänäkymin olen sittenkin eksymässä autolla hämeenlinnaan kun kaverilla saattaa sittenkin olla rahaa lähtiä acs:hän
E: näillänäkymin olen sittenkin eksymässä autolla hämeenlinnaan kun kaverilla saattaa sittenkin olla rahaa lähtiä acs:hän
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Katotaas muistanko tulla paikalle.
Kesällä täytyy kyllä Calibralla tulla näyttäytyyn.
Volvo 242 L -77 2.3 T & Volvo 940 -98 2.3 T
Opel Calibra -92 4x4 Turbo
EX - Toyota Carina -89 1.6 GL Lippalakki
Opel Calibra -92 4x4 Turbo
EX - Toyota Carina -89 1.6 GL Lippalakki
Ketäs tonne miittiin olis tuloillaan? Mä oon tulos. 
Enköhän mäkin ilmesty ton paskasen auton kaa 
Pese se...maritus kirjoitti:Enköhän mäkin ilmesty ton paskasen auton kaa
No sit se on 10 metrin jälkeen taas paskanen
Ajelen niin kauan kunnes tiet kuivuu kunnolla ja pesen sit 
Eli elokuussa.
Eli elokuussa.
vois yrittää ilmestyä paikalle kun kotiudutaan sunnuntaina mökkireissulta...
voipi olla kesägummitkin jo alla... velipoika vaihteli niitä eilen niin innoissaan että tarttu se into minuunki...
voipi olla kesägummitkin jo alla... velipoika vaihteli niitä eilen niin innoissaan että tarttu se into minuunki...
Ei voi olla paskasempi ku meillämaritus kirjoitti:Enköhän mäkin ilmesty ton paskasen auton kaa
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Ootteko muuten menossa Tampereen messuille sitten? Voitais yhteiskyytejä kenties miettiä. Mulla tosin vielä avoinna onko vapaata, mutta sen mukaan.essentia- kirjoitti:vois yrittää ilmestyä paikalle kun kotiudutaan sunnuntaina mökkireissulta...
JeiHensku kirjoitti:Ei voi olla paskasempi ku meilläSaa nähdä missä vaiheessa kannattaa pestä.. Saapa nähdä jos tultais kanssa
Hmmm... Munkin pitäis itte asias pestä auto, mut en oo viittiny näillä keleillä...