Tullaan ja vasta pestyllä vehkeellä.Hensku kirjoitti:Ei voi olla paskasempi ku meillämaritus kirjoitti:Enköhän mäkin ilmesty ton paskasen auton kaaSaa nähdä missä vaiheessa kannattaa pestä.. Saapa nähdä jos tultais kanssa
Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 04.04 klo 18:00 ABC Tiiriö!
^Hei, tää ei olekaan nyt mikään paikallismiittiä kummempi ocf-tapahtuma, joten vehkeet voi pitää piilossa.
Ja tulossa ollaan siis! Kokoonpanosta ei vielä tiedä.
Ja tulossa ollaan siis! Kokoonpanosta ei vielä tiedä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
HÖHÖHensku kirjoitti:^Hei, tää ei olekaan nyt mikään paikallismiittiä kummempi ocf-tapahtuma, joten vehkeet voi pitää piilossa.![]()
Minäkin muuten saatan olla sunnuntaina Hämeenlinnassa, joten voisi koittaa poiketa myös paikalla!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Kai sitä taas pitää paikalle änkeytyä tavoittelemaan kuraisimman auton palkintoa... Vaikka tänä iltana tuleekin käytyä melkein (Viluvirran vinkkelistä) pelipaikalla saakka, kun lupauduin kuskiksi Satulinnaan (se iso tanssipaikka siinä vanhan kolmostien varressa - entinen Lasitorni jos oikein muistan)... Ma humppapappa oon... 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Vai oliko se Lasihovi silloin alunperin? Muistikuvat ei ole kovin vahvat, mutta 80-luvulla se ainakin avattiin, sen muistan kyllä kun se oli kahvila/lasimyymälänä.barbou kirjoitti:Kai sitä taas pitää paikalle änkeytyä tavoittelemaan kuraisimman auton palkintoa... Vaikka tänä iltana tuleekin käytyä melkein (Viluvirran vinkkelistä) pelipaikalla saakka, kun lupauduin kuskiksi Satulinnaan (se iso tanssipaikka siinä vanhan kolmostien varressa - entinen Lasitorni jos oikein muistan)... Ma humppapappa oon...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
tulossa ollaan likaisella autolla :kahvia:lle
Meillehän on tulossa iso (likaisten autojen) miitti selvästi
Hienoa.
- kadett90
- OCF Member 2024

Arvaakohan sinne sitten pestyllä autolla tullakkaan.Tai no likainenhan se jo on kun pelipaikalle pääsee 
Ja jos jollain vikakoodilukuun tarvetta ni laitteet on matkassa.
Ja jos jollain vikakoodilukuun tarvetta ni laitteet on matkassa.
Mäkin toissapäivänä pesin auton, ja nyt on melko varmaa, et se on paskanen taas, ku pääsen Tiiriöön... 
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Hyvä mitti oli! Mites bongasiko barbou sen bussin tien sivusta? 
hukkareissu.
en yritäkään tulla kyllä uudestaan.
??ata kirjoitti:hukkareissu.en yritäkään tulla kyllä uudestaan.
Lähdin Calibran neitsytreissuksi (yli kahden vuoden tauon jälkeen, leimattu torstaina vuoden 2007 jälkeen, tämä oli eka reissu tuon jälkeen) tuonne samalla käyden mutsilla, tulin tuonne ABC:lle joskus 19.30 maissa (klo 18 olin vielä ruokapöydässä äiteen luona, joten ihan siihen tasan klo 18 en ehtinyt, mutta ainakin meidän paikallismeeteissä yleensä ollaan 2-3 tuntia. No lähdin sitten kesken kyläilyn ajamaan kohti sitä ABC:tä siinä seiskan jälkeen, mutta siellä oli enää 2 autoa jäljellä, nekin juuri lähdössä pois ja lähtivätkin käytännössä saman tien. En sitten siihen yksinkään viitsinyt jäädä seisomaan, joten lähdin sitten saman tien takaisin mutsille ja sitten takaisin kotiin Helsinkiin. Meetti kesti sitten ehkä jotain alle 5 min joten aika lailla hukkareissu tuli tehtyä ja ajettua Calibralla huonossa säässä parisataa kilsaa... muuten olisin lähtenyt tuolla uudemmalla autolla missä on cruiset sun muut. Tuli vain niin hukkareissufiilis kun kävin kääntymässä siinä ABC:n pihalla kun kaikki olivat joko jo lähteneet tai lähtivät siitä "nokan edestä" menemään sieltä. En ole noin pikaisiin meetteihin tottunut. Turhaa ajoa tuli nyt ainakin vähitenkin laskien porukoilta tuonne ABC:lle ja takaisin sinne (toiselle puolelle kaupunkia). Mä usein saavun vähän myöhemmin ja olen myös myöhäinen lähtijä, ei tullut pieneen mieleenikään että tuo olikin ollut joku pikameetti joka oli lopetettu jo ennenkuin saavuin paikalle tai oikeastaan juuri silloin kun saavuin paikalle.
PK-seudun meeteissä joskus on porukkaa ollut myös lähdössä pois kun joku tulee, jolloin lähtemistä on lykätty. Tällainen toiminta ei kuulu Kanta-Hämeen meetteihin näköjään, vaikka olisi tiedossa että joku on vielä tulossa... Mutta jatkossa siis keskityn nauttimaan perheen seurasta Hämeenlinnassa käydessä enkä turhaan yritä lähteä paikallismeetteihin vaikka osuisikin sellaiselle päivälle kun olen paikkakunnalla. En minä edes viitsisi ajella pidemmältä jonkun puolen tunnin "meetin" takia paikalle.
Sori nyt jos tämä oli negatiivissävyinen kirjoitus, mutta tuo oli kyllä ainakin minulle jotain muuta kuin hyvä meetti, vaan hukkareissu sinne ABC:lle kun porukka oli tosiaan joko a) lähtenyt jo aiemmin menemään sieltä ennenkuin ehdin paikalle tai b) lähtivät just kun tulin paikalle. Vedetään tästä nyt sitten jotain johtopäätöksiä, kun kuitenkin olin täälläkin jo ilmoittanut tulevani paikalle...
Sori nyt jos tämä oli negatiivissävyinen kirjoitus, mutta tuo oli kyllä ainakin minulle jotain muuta kuin hyvä meetti, vaan hukkareissu sinne ABC:lle kun porukka oli tosiaan joko a) lähtenyt jo aiemmin menemään sieltä ennenkuin ehdin paikalle tai b) lähtivät just kun tulin paikalle. Vedetään tästä nyt sitten jotain johtopäätöksiä, kun kuitenkin olin täälläkin jo ilmoittanut tulevani paikalle...
Tule Ari käymään Päijät-Hämeen miitissä,me ei karata paikalta...yleensä viimeiset poistuu siinä 22 aikaan...