Ohjelmasopimusasioista tuo käsittääkseni kiinni. Teknisesti siis mahdollista, mutta pykäläviidakko estää...Rookeri kirjoitti:Miksei Elisa viihteellä voi nauhoittaa maksullisia kanavia? Tulis mtv faktalta vaikka mitä dokumentteja mut joko olen koulus tai töissä siihen aikaan
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
No, eiköhän tuo oo aika selvä tapaus, eli jätä avaamatta.sepu kirjoitti:onko joku muu saanut ups:lta pakattuja invoice viestejä? mahtaa olla virus? 45,6 kt:n exe tiedoston sisältää
ku en o edes mitään tilannu jotta upsia tarvisin ja vastaanottajan nimikin kuuluu jollekin muulle ku mulle
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Mikä on se Lindströmin mokkula joka on ABC:n vessoissa siel seinässä?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Ilmanraikastin, jos tarkoitat sitä mikä on katonrajassa.mimmix kirjoitti:Mikä on se Lindströmin mokkula joka on ABC:n vessoissa siel seinässä?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Jotenkin tuli mieleen Glory Hole...mimmix kirjoitti:Mikä on se Lindströmin mokkula joka on ABC:n vessoissa siel seinässä?
Onko mulla niin tyhmiä kysymyksiä kun ette vastaa mihinkään
Miksi en saa pelaamaan búffalo air wirelesiä mitenkään päin?
Sun kysymyksistä tulee aina mieleen että niihin varmaan löytyisi vastaus ko. laitteen käyttöohjeesta.Woody kirjoitti:Onko mulla niin tyhmiä kysymyksiä kun ette vastaa mihinkään![]()
samaa itsekkin räknäsin mut en tohtinu veikataEnochian kirjoitti:Jotenkin tuli mieleen Glory Hole...mimmix kirjoitti:Mikä on se Lindströmin mokkula joka on ABC:n vessoissa siel seinässä?

Niin, mutta kun en muista missä on esim nikonin ohjekirja. Digiboxin kellon sain aikaan muuttamalla gmt + 3 tuntia, niin samalla korjaantu ohjelmaopas. Mutta silti se saattaa katkaista tallennuksen ennen ohjelman loppua.Enochian kirjoitti:Sun kysymyksistä tulee aina mieleen että niihin varmaan löytyisi vastaus ko. laitteen käyttöohjeesta.Woody kirjoitti:Onko mulla niin tyhmiä kysymyksiä kun ette vastaa mihinkään![]()
Buffalon wirelesiin ei ole ohjekirjaa kun sain sen, mutta vaikka kuinka lataan ajureita, niin kone ei kommentoi sen kanssa mitenkään?
Mä luulin aluks että tässä puhutaan langattomista neteistä.TJT kirjoitti:Ilmanraikastin, jos tarkoitat sitä mikä on katonrajassa.mimmix kirjoitti:Mikä on se Lindströmin mokkula joka on ABC:n vessoissa siel seinässä?
TBD
onkos acs/tcs:ssa yhtään komeaa
näytillä?
Ei mutta onko sielä Lunttilan sierrajo_le kirjoitti:onkos acs/tcs:ssa yhtään komeaanäytillä?
Ei ollu Lunttilan sierraa, joka ei ole enää moneen vuoteen ollut edes Lunttilan.Woody kirjoitti:Ei mutta onko sielä Lunttilan sierrajo_le kirjoitti:onkos acs/tcs:ssa yhtään komeaanäytillä?
Opel edustus oli tosi vähäistä, alle 5 kpl..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
En nyt tiedä onko tää tyhmä kysymys, mut ei tää ainakaan varsinaisesti liity Opeleihin(vaan vähän kaikkiin autoihin).
Eli minkä vuosimallin auton sai turbottaa ilman et on se kallis päästömittaus? Ja autonhan on oltava EI vähäpäästöinen? Onko se 1987?
Eli minkä vuosimallin auton sai turbottaa ilman et on se kallis päästömittaus? Ja autonhan on oltava EI vähäpäästöinen? Onko se 1987?
Mikäli oon oikein ymmärtäny, niin se on pakko VTT:llä mittauttaa, JOS on vähäpäästöinen, vuosimallista riippumatta.
Mulla oli aikoinaan '89 ruiskuAccord, ei ollut vähäpäästöinen. Eli olis saanu helposti turbolla leimalle.
Mulla oli aikoinaan '89 ruiskuAccord, ei ollut vähäpäästöinen. Eli olis saanu helposti turbolla leimalle.
OCFormulatietäjä 2011