Noinhan on usein pks-meeteissäkin! Täytyy poiketa siellä Päijät-Hämeen meetissä joskus jos sieltä ei porukka lähde kotiin heti saman tien...telwin kirjoitti:Tule Ari käymään Päijät-Hämeen miitissä,me ei karata paikalta...yleensä viimeiset poistuu siinä 22 aikaan...
Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 04.04 klo 18:00 ABC Tiiriö!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Meidät miitit aina kestää tän 1,5 h suunnilleen. Toimii tän alueen porukan kanssa hyvin, kun harvalla aikaa istua tuntitolkulla siellä. Itselläkin kuitenkin tuo opparin kirjoittaminen ja pakkaaminen nyt ajoi sen yli, että olisin siellä roikkunut pidempään. Ihmeteltiin kyllä kun sua ei näkynyt, kun siihen malliin laitoit, että olisit ehkä tulossa. Meillä miitit alkaa aina klo 18, jotkut tulee 10 min ennen ehkä, ulkona seisoskellaan se 15 min (säästä riippuen) ja sitten sisälle juomaan kahvit ja kotiin. Yleensä tuo 1,5 h ollaan siellä. Tää toimii meillä ja kun miitin alkamiseksi on sovittu 18 niin silloin myös tähdätään aloittamaan.
Hyvä jos teillä toimii tuollainen systeemi, että tullaan miten sattuu ja voidaan istua se 3-4 h siellä niin ok. Meillä toimii homma näin niin tehdään myös jatkossakin. Meitä nyt yleensä miiteissä käy se n. 4 henkeä niin jos yksi lähtee niin moni lähtee siinä samalla sitten.
Hyvä jos teillä toimii tuollainen systeemi, että tullaan miten sattuu ja voidaan istua se 3-4 h siellä niin ok. Meillä toimii homma näin niin tehdään myös jatkossakin. Meitä nyt yleensä miiteissä käy se n. 4 henkeä niin jos yksi lähtee niin moni lähtee siinä samalla sitten.
No enhän mä tiennyt että teillä on tuollaiset aikataulumeetit, tasan reikäreikä viimeistään paikalla, mieluummin etukäteen, sitten 15 min. pihalla, sitten kahvit naamariin ja heti pois vaikka kaikki ei olisi vielä saapuneet, niiden häpeä. Olisin jättänyt Calibran kotiin ja jättänyt käymättä siellä ABC:lla sitten kokonaan jos olisin tiennyt tuon minuuttiaikataulun, nyt vain otti päähän käydä turhaan siellä Tiiriössä kääntymässä takaisin, etenkin kun kuitenkin oli tiedossa että mäkin olen tulossa käymään siellä. Minä kun en yleensä mene mihinkään kellon mukaan ellei ole ihan pakko. Hyvä että systeemi toimii ja porukkaa käy runsaasti paikalla jos ehtivät ajoissa ennen muiden lähtöä. Minä en varmaan ehdi sitten sinne kun olen liian hämäläinen. (kävin perjantaina tuolla Helsingin kauppatorin jenkkiautocruisingeissa tapaamassa mm. noita GM-Cruisersien muita jäseniä ja kun oli niin huono keli, niin ei siellä sitten tullut viihdyttyä kuin vain n. 3 tuntia)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 02.05 klo 18:00 ABC Tiiriö!
Joo, juuri niin minä sanoin. Kiitos kun selvensit sen kaikille muille 
No kyllä suakin ottaisi päähän ajaa johonkin aluemeettiin katsomaan vain kun viimeiset lähtevät pois saapuessasi paikalle ja jäät siihen sitten hölmönä yksin. Toivottavasti nyt jatkossa kaikille on selvää milloin sinne kannattaa tulla ja milloin ei. Mulla vaan meni tuossa vähän fiilikset. Olenhan mä kyllä sellaisestakin kuullut, että joku muualla asuva on mennyt johonkin toisen alueen meettiin about 10 min ennen ilmoitettua aikaa, odotellut siellä vartin ja lähtenyt pois (kun paikalliset ovat alkaneet saapua paikalle siinä vartin yli-puolen maissa)... eli tämä sama toisinpäin. Tämä oli itselleni vain se kaikkein lyhin OCF-meetti koko 10 vuoden aikana mitä näissä piireissä on pyörinyt. Anteeksi hämäläisyyteni, pysyn poissa häiritsemästä (jos osaan).maritus kirjoitti:Joo, juuri niin minä sanoin. Kiitos kun selvensit sen kaikille muille
Niin, tähän sopii sanonta "maassa maan tavalla". Ja tällä tarkoitan, että kannattaa ehkä varmistaa onko samanlaiset systeemit kun omissa miiteissä. Ei tule sitten turhaa ajoa tai pahaa mieltä. Itse olen ajanut montakin kertaa miittiin, eikä siellä ole ollut ketään muuta. Ei se mua silti vituta. En ehkä jaksa tälläisestä stressata. Ja ei me ketään haluta häätää pois meidän miiteistä, kaikki on sinne tervetulleita. Toivottavasti ei nyt kukaan tän takia jätä tulematta kun antaa vähän huonoa kuvaa tällainen märmätys. Toivotan kaikki tervetulleiksi meidän miittiin, siellä on aina hyvä tunnelma. 
Laitoin topikkiin uuden päivämäärän. Eihän silloin ole mitään poikkeuksellista minkä takia tarvitsi siirtää? Ei ainakaan mun muistaakseni. Vappukin on jo edellisenä päivänä.
Laitoin topikkiin uuden päivämäärän. Eihän silloin ole mitään poikkeuksellista minkä takia tarvitsi siirtää? Ei ainakaan mun muistaakseni. Vappukin on jo edellisenä päivänä.
Hyvä Mari, nimenomaan meillä on aina ollut tällänen tapa toimia ja se on pelittäny hyvin. Ketään ei missään tapauksessa haluta pois ajaa, mahtavahan se olisi jos muutkin ulkopaikkakuntalaiset jaksaisivat sen kerran kuussa ajella meitä hämäläisiä moikkaamaan. Että kiitosta vaan Henna, Petri, Timo ja Minttu kun viitsitte tulla. Täytyy vaan aina muistaa et osa meistä on perheellisiä ja niinkin kiltisti kun Enni siinä yksin touhusi niin väsyhän se tulee jossain vaiheessa.maritus kirjoitti:Ja ei me ketään haluta häätää pois meidän miiteistä, kaikki on sinne tervetulleita. Toivottavasti ei nyt kukaan tän takia jätä tulematta kun antaa vähän huonoa kuvaa tällainen märmätys. Toivotan kaikki tervetulleiksi meidän miittiin, siellä on aina hyvä tunnelma.
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
Me oltiin viidestä vähän yli seittemään sielä ABC:llä, tuskin noita miittien alkamisaikoja on huvikseen sovittu, jos se aikataulu ei jollekin sovi niin kyynel, toki jos vaivautuu ilmottaan itestään että nyt menee pitkäks että tuun vasta sillon ja sillon auttaa siihen että ehkä vähän useampi vois olla vielä paikalla...Tyhmää se on odotella sielä jos joku vielä sattuis tuleen vaikka alkamisajankohta on menny jo tunnilla ohi, eri jos olis kyse ns. isommasta tapahtumasta minkä on odotettukin kestävän enemmän kun sen 1,5h...ata kirjoitti:
Sori nyt jos tämä oli negatiivissävyinen kirjoitus, mutta tuo oli kyllä ainakin minulle jotain muuta kuin hyvä meetti, vaan hukkareissu sinne ABC:lle kun porukka oli tosiaan joko a) lähtenyt jo aiemmin menemään sieltä ennenkuin ehdin paikalle tai b) lähtivät just kun tulin paikalle. Vedetään tästä nyt sitten jotain johtopäätöksiä, kun kuitenkin olin täälläkin jo ilmoittanut tulevani paikalle...
- Undertaker
- 'Diplomat'

Niin no. Muut tuli sinne viimeistään kuudeksi(useimmat jo viideksi). Miksi pitäisi jäädä odottamaan miestä joka tulee paikalle 1,5tuntia myöhässä? Turha siitä on itkeä.
Meki oltiin ton 2 vuotiaan tytön kans siellä se pari tuntia joten se on aika kiitettävä aika saada ton ikänen viihtymään tollasella huoltoasemalla.
Meki oltiin ton 2 vuotiaan tytön kans siellä se pari tuntia joten se on aika kiitettävä aika saada ton ikänen viihtymään tollasella huoltoasemalla.
Jos miitti alkaa 18.00 niin miksi siellä pitää olla jo 17.00...kysyn vaan... 
Se on tiettenkin erijuttu jos on sillä suunnalla liikkellä muutenkin ja miitin alkuun on vaikka se tunti niin voihan sitä tietty sen tunnin odotella,mutta jos tarkoituksellisesti menee klo 17.00 niin...
Se on tiettenkin erijuttu jos on sillä suunnalla liikkellä muutenkin ja miitin alkuun on vaikka se tunti niin voihan sitä tietty sen tunnin odotella,mutta jos tarkoituksellisesti menee klo 17.00 niin...
Mutta pointtihan oli se, että tullaan 1,5h myöhässä alkuperäsestä aikataulusta eli kello 18:00. Se porukka joka oli paikalla klo 17, tuli huoltamolle syömään ennen miittiä.
Kyllähän se pitää sovittuun aikaan paikalla olla, jos aikoo miittiin tulla!
Kyllähän se pitää sovittuun aikaan paikalla olla, jos aikoo miittiin tulla!

Tottakai ajoissa,itsekkin pyrin olemaan 15-10 min ennen miitin alkamisaikaa paikalla meidän miiteissä.
Kunhan nyt kysyin tuota että miksi mennä paikalle tuntia aikaisemmin,siihen tulikin järkevä vastaus.
Kunhan nyt kysyin tuota että miksi mennä paikalle tuntia aikaisemmin,siihen tulikin järkevä vastaus.
Hei eikö toi ata nyt mee jo vähän lapselliseksi?
Ok, sua harmittaa että et ehtinyt paikalle tai että olit jossain tietopimennossa ollut alkamisajan suhteen (?) tai jotain vastaavaa, mutta että sä rupeat tuolla tavalla vauhkoamaan täällä asiasta ja haukkumaan itseäsi ym. marttyyri-asennetta. Kyllähän se alkamisaika on ollut täällä topikissa varmasti kerrottuna, tai jos ei niin sen olisi ehkä voinut kysäistä kun ei tavat tosiaan voi kaikkialla olla samat. Että jos teilla pk-seudulla miitit alkaa muuhun aikaan tai teillä on aikaa istua siellä 3-4h niin ok, joka paikassa näin ei valitettavasti ole..
Ja oikeasti, jos aloitusaika on kello 18 niin eikö se olisi ihan kohteliasta olla paikalla ajallaan, tai vaikka ilmoittaa että myöhästyy? Varmasti sulla on vaikka marin numero, että olisit voinut ilmoittaa myöhästymisestäsi. Sitten olisi voinut ihmiset jäädä pidemmäksi aikaa tai ilmoittaa sulle, että eivät ehdi niin pitkään odottamaan..?!
Kyllä toi on jo aika paksua, että yhtä ihmistä pitäisi 1,5h odotella kun ei edes tiedetä, onko tämä varmaksi tulossa. Menetkö sä vaikka leffaankin 1,5h myöhässä ja vaadit, että niiden on aloitettava leffan näyttäminen alusta vain siksi, että sä nyt et oo sattunut ehtimään paikalle ajoissa?! Jos vaikka vähän viitsisit miettiä muitakin tässä tapauksessa?
Aikataulut on siksi, että kun kaikki niitä noudattaa niin hommat sujuu. Jos sanotaan että tapahtuma alkaa kello 18 niin silloin paikalla ollaan kello 18 jos halutaan osallistua. Eikä siinä varmaan mitään, jos vähän myöhästyy kun ei tässä ole ollut kummemmasta kyse kuin aluemiitistä, mutta että sitten vielä pitää ruveta avautumaan tuohon sävyyn kun on itse ollut niin reilusti myöhässä, kuin itse olit.
Ok, sua harmittaa että et ehtinyt paikalle tai että olit jossain tietopimennossa ollut alkamisajan suhteen (?) tai jotain vastaavaa, mutta että sä rupeat tuolla tavalla vauhkoamaan täällä asiasta ja haukkumaan itseäsi ym. marttyyri-asennetta. Kyllähän se alkamisaika on ollut täällä topikissa varmasti kerrottuna, tai jos ei niin sen olisi ehkä voinut kysäistä kun ei tavat tosiaan voi kaikkialla olla samat. Että jos teilla pk-seudulla miitit alkaa muuhun aikaan tai teillä on aikaa istua siellä 3-4h niin ok, joka paikassa näin ei valitettavasti ole..
Ja oikeasti, jos aloitusaika on kello 18 niin eikö se olisi ihan kohteliasta olla paikalla ajallaan, tai vaikka ilmoittaa että myöhästyy? Varmasti sulla on vaikka marin numero, että olisit voinut ilmoittaa myöhästymisestäsi. Sitten olisi voinut ihmiset jäädä pidemmäksi aikaa tai ilmoittaa sulle, että eivät ehdi niin pitkään odottamaan..?!
Kyllä toi on jo aika paksua, että yhtä ihmistä pitäisi 1,5h odotella kun ei edes tiedetä, onko tämä varmaksi tulossa. Menetkö sä vaikka leffaankin 1,5h myöhässä ja vaadit, että niiden on aloitettava leffan näyttäminen alusta vain siksi, että sä nyt et oo sattunut ehtimään paikalle ajoissa?! Jos vaikka vähän viitsisit miettiä muitakin tässä tapauksessa?
Aikataulut on siksi, että kun kaikki niitä noudattaa niin hommat sujuu. Jos sanotaan että tapahtuma alkaa kello 18 niin silloin paikalla ollaan kello 18 jos halutaan osallistua. Eikä siinä varmaan mitään, jos vähän myöhästyy kun ei tässä ole ollut kummemmasta kyse kuin aluemiitistä, mutta että sitten vielä pitää ruveta avautumaan tuohon sävyyn kun on itse ollut niin reilusti myöhässä, kuin itse olit.
Tässä lyhennetty versio:
Tulin paikalle myöhässä aloitusaikaan nähden. Missasin meetin joka oli kestoajaltaan lyhyempi kuin olin luullut. Se harmitti. Ei muuta. Kirjoitin kännykällä porukoille mentyäni tänne että tuli hukkareissu. That's it. Ei muuta. Pitäkää hyvä meetti taas seuraavalla kerralla älkääkä antako kaikenmaailman ylimääräisten ihmisten häiritä jotka yrittävät ehtiä paikalle.
Tulin paikalle myöhässä aloitusaikaan nähden. Missasin meetin joka oli kestoajaltaan lyhyempi kuin olin luullut. Se harmitti. Ei muuta. Kirjoitin kännykällä porukoille mentyäni tänne että tuli hukkareissu. That's it. Ei muuta. Pitäkää hyvä meetti taas seuraavalla kerralla älkääkä antako kaikenmaailman ylimääräisten ihmisten häiritä jotka yrittävät ehtiä paikalle.
Jooh.. Hyvä homma että ollaan kaikki aikuisia ja osataan suhtautua asioihin fiksusti
Eipä tosiaan ole ollut tarkoitus syyllistää ketään tai mitään, mutta mun mielestä on oikeasti aika liiallista tuo itsensä solvaaminen ja vielä siihen sävyyn että muut olisi sanoneet sinusta niin.
Eipähän tää koko asia mulle ees mitenkään sillai kuulu, mitä nyt joskus hämpässä olen asunut ja siellä miiteissä viihtynyt sen 1-2h silloin ja joskus muulloinkin. Meinasin lähinnä vain sitä miten asiat esitetään, että ei tarvitse sellaista "uhoavaa" sävyä käyttää varmaan kun kuitenkin on aika mitättömästä asiasta kyse. En puutu asiaan enempää, olen oman mielipiteeni selvittänyt asiasta ja that's it.
Eipä tosiaan ole ollut tarkoitus syyllistää ketään tai mitään, mutta mun mielestä on oikeasti aika liiallista tuo itsensä solvaaminen ja vielä siihen sävyyn että muut olisi sanoneet sinusta niin.
Eipähän tää koko asia mulle ees mitenkään sillai kuulu, mitä nyt joskus hämpässä olen asunut ja siellä miiteissä viihtynyt sen 1-2h silloin ja joskus muulloinkin. Meinasin lähinnä vain sitä miten asiat esitetään, että ei tarvitse sellaista "uhoavaa" sävyä käyttää varmaan kun kuitenkin on aika mitättömästä asiasta kyse. En puutu asiaan enempää, olen oman mielipiteeni selvittänyt asiasta ja that's it.