Sutii Oy:n toiminta? Minkälaista palautetta annatte?

Keskustelua Opeleista
Topah76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

Mielestäni tärkeintä ei ole se, että tuote esim. myöhästyy päivän pari luvatusta, vaan se että siitä ilmoitetaan asiakkaalle, eikä vedota kiireeseen yms. Asiakaspalvelu muutenkin tuntuu suomijuroille olevan huonoa.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-16 08:41, Topah76 wrote:
Mielestäni tärkeintä ei ole se, että tuote esim. myöhästyy päivän pari luvatusta, vaan se että siitä ilmoitetaan asiakkaalle
Aivan! Ei vaadi paljoa ilmoittaa..mutta sillä pienellä ilmoittamisen vaivalla voi saavuttaa paljon :smile:
irmcher
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja irmcher »

Eli mainistemastani iskari tilauksesta sutiilta (perjantaina) sain iskarit tänää kotio eli iha tyytyväinen olen.. Mulla ei mitää huonoja kokemuksia muuta ku aina se puhelin jono.
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

...Niin, ja kaikkien näiden yritystoimintaan liittyvien kiireiden lisäksi Markon pitäisi ajaa vielä kilpaa & rakennella autoja. Kyllä siinä kiirettä pitää.

Itse olen saanut aina tilaamani tavarat ajoissa ja nopeasti. On myös syytä muistaa Markon ammattitaito Opeleissa: Rahaa ja aikaa on säästynyt monta kertaa pelkällä puhelinsoiton avulla.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Ajaakos Marko ite muuten sillä sähkönsinisellä Omegalla, missä on cobran kuva konepellissä ja konepeltiin hitsatut luomet?

Oltiin nimittäin eilen illalla Lohjalla ajelemassa ja ajoin se viereen valoihin. Aika hanakasti se oli viivaa ottamassa. :wink: Oli vaan sen verran tyylikäs omppu (ja ilmeisen tehokas), että itse tyydyin lähtemään ihan rauhassa sillä kertaa. :grin:
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

On 2003-09-17 12:24, sauli wrote:
Ajaakos Marko ite muuten sillä sähkönsinisellä Omegalla, missä on cobran kuva konepellissä ja konepeltiin hitsatut luomet?
Haverinen kyllä, muttei Marko vaan Jani
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

No sitä minäkin, kun katoin ettei kyllä taida Markolta tuo äijä näyttää. :wink:
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Mikähän kone siinä Omegassa nykyään on? 4.0?
Ennenhän oli joku 230hv 24v kone.

<font size=-1>[ This Message was edited by: P. Lanttola on 2003-09-20 16:58 ]</font>
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Juu, elikkä siihen Janin EVO-500:seen on vaihdettu mm. 3-litraisen koneen tilalle 4-litrainen kone ja kaikkea muutakin mukavaa..

Ja kyllä lähtee! :smile:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
hks
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hks »

Hmm mitäs muuta mukavaa sinne on tungettu ? Onko vielä vakio imusarja vai onko läppärungot ?
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Vielä yksi pointti.
Itse mielelläni kyllä soittaisin, mutta harvemmin on sellaiseen mahdollisuutta kun on kurkkusalaateissa. Se on kiva kun viikonloppuna pistää muutaman kyselyn eri liikkeisiin ja kahden viikon päästä pääsee lukemaan taas postit niin ei yhtään vastausta... :roll:
Pitää vissiin perhana kirjattu kirje kirjoittaa.. :wink:
Renex
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Renex »

Olen itsekin vieraillut tuolla Sutii Markon likkeessä ostamassa palikoita autooni ja sen voin todeta, että puhelin soi siellä lähes tauotta. Tavara on ihan jees mitä siellä myydään (hinta?). Vähän kun Marko organisoisi business-toimintaa niin kaupanteko aihettaisi vähemmän päänvaivaa meille ostajille. Yksityisyrittäjälle noi investoinnit maksaa aina tukun euroja mutta samaan hengenvetoon on sanottava, että ostajiin on suhtaudutta aina tosissaan kun "leikkiin" on lähtenyt. Multakin on monet tilaukset jääneet tulematta. Mutta kun vierailee paikan päällä, niin Marko palvelee tosi auliisti ja homma pelaa.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Kerran juttelin Markon kanssa, hänelle menee aivan liian "suuri" aika siihen, kun asiakas ei yksilöi kunnolla autoa. Siis sähköpostiviestin perusteella ei pysty vastaamaan, no siis silloin pitäisi lähettää tarkentavia kysymyksiä.

Varaosaliikkeessä oikeiden osien saanti nopeutuu merkittävästi, kun asiakas tietää mihin autoon hän on osia hakemassa.

j.h

Siis tälläkin forumilla kysytään suuttimien bosch koodinumeroa ja kerrotaan että moottorina on 3-litrainen CIH.
Moottoria on tehty ainakin suihkutusjärjestelmä versiolla.
ossi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ossi »

Vaihtelee..

Yleensä itse etsin ihan kulutusosia joihin sutiilla ei ole ollut intressejä.
Heti kun kysyy jotain "erikoista" niin johan ollaan esittelemässä.

En minäkään uneksi rekordin lämppärin kennon myymisestä mutta jos sellainen on luvattu niin kyllä se pitäisi pystyä toimittamaan.

En ehkä ole ideaali asiakas koska taloudellinen tilanne on aina aika tiukka. Ts. en varmasti tule ostamaan yksiäkää valoluomia :wink:
Tony vm.72
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Tony vm.72 »

Tervehdys.
Mitä minä olen Sutiin toiminnasta kavereilta kuullut niin ei ole kovin vakuuttavaa ollut.
Yksi kaveri oli ajanut aikasta kaukaa luvattua osaa hakemaan ja osaa ei putiikista löytynyt,kaveri oli odotellut liikkeessä neljäkymmentä minuuttia ennen kun sai palvelua.
Toinen frendi tossa just tokas että sutiilla paljon luvataan ja kovasti myytäs mutta toimitukset kusee. Jos on negatiivista sanottavaa niin sillon ei ketään saa liikkeestä kiinni. No saahan osia muualtakin.
Vastaa Viestiin