Sedan/coupe-Astraan ei löydy mistään puna/kirkkaita takavaloja, joten pitää sitten tehdä sellaiset itse. Tai löytyyhän niitä Lexmaulin versioita, mutta ne maksaa 350€...
Suunnitelmissa olisi siis ostaa tälläiset ja tehdä niistä tälläiset.
Minkälaista esim. tuo Motonetissä myytävä punainen tummennuslakka on? Tuleeko noilla spraylakoilla kunnollista jälkeä, vai näkyykö kilometrin päähän, että on ihan itse tehty?
itse ostin joskus tampereelta polar autovarusteesta duplicolorin tummennus spraytä.
tuli hyvää jälkeä.
ja maalikaupassa myös tehty "tummennus spraytä" joskus
tai sitten ostat lamin x kalvoo
Takavaloa ei saa avattua muuten kuin sahaamalla reunat auki. Lasi on valettu reunoista sisällä oleviin kromeihin kiinni, joten lämmittäminenkään ei tuota tulosta (Näin ainakin -99 3-ovisen alkuperäisissä valoissa). Tuo kirkkaan ja punaisen kalvon yhdistelmä voisi kyllä toimia.
Kyllä ne lakat ihan jees kamaa on. Ite tummentelin omegasta juuri takavaloja tuolla duplicolorilla, ja vedin tuohon päälle vielä ruiskulla 2k lakan, kestää huomattavasti paremmin kulutusta.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Zafira kirjoitti:Sedan/coupe-Astraan ei löydy mistään puna/kirkkaita takavaloja, joten pitää sitten tehdä sellaiset itse. Tai löytyyhän niitä Lexmaulin versioita, mutta ne maksaa 350€...
Suunnitelmissa olisi siis ostaa tälläiset ja tehdä niistä tälläiset.
Minkälaista esim. tuo Motonetissä myytävä punainen tummennuslakka on? Tuleeko noilla spraylakoilla kunnollista jälkeä, vai näkyykö kilometrin päähän, että on ihan itse tehty?
Maalaa ihan ohut kerros punasta parkkien kohtiin, ohut oranssi vilkkujen kohtiin ja sitten ohut musta kaikkien päälle = hieno
Motonetin kama on kyllä ihan ok. Omegasta tummentelin sillä valot ja vedin reilun kerroksen kirkasta spraylakkaa vielä päälle niin ehkä jopa kestääkin. Toki ensin valojen huolellinen mattaus ja puhdistus alla.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta: