omega b ulkolämpömittari / ajotietokone

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Re: omega b ulkolämpömittari / ajotietokone

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

No ihan oikeetnan nuo olis.Eihän siinä sit paljoo jää vaihtoehtoja.Se itse tieturin liitin tai sit joku sisäinen vika.
jom77
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jom77 »

kadett90 kirjoitti:No ihan oikeetnan nuo olis.Eihän siinä sit paljoo jää vaihtoehtoja.Se itse tieturin liitin tai sit joku sisäinen vika.
juu heitin sillo hankee anturinki tovix ja arvot suureni ja samoin ku lämmitin anturia niin laski...ei vaan jaxas uskoa tuon compuutterin olevan rikki kun muuten pelaa täysin mut kaikkihan on mahollista=( ja sen liitin oli kyl ehjä kun kattelin ja purkasin sen kopan siitä irti! kait se on kytätäävä ulkomailta uutta kun täällä pyytävät aika paljon niistä=( ja eihä ite mittariston pitäs tuohon vissii vaikuttaa,kun siinä oli takana muovilärpäkkeen 2 johdinta poikki joku vissiin murjonu joskus mutta ne korjasin sähkölakalla ja ei ne ainakaa mihkää ole vaikuttanu...juuri otin sulakkeen 12 pois ja ei pimentyny näyttö ja rupesi lämppärin puhallin hurisee ominee? sit otin 2 sulakkeen ja 7 pois eikä vielkää pimentyny näyttö!! ja aiemmin olen kattonu sulake pesän taakse ja siellä ei mitään outoa!!
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Minkä vuotinen omppu tää nyt olikaan ja onko tieturin pistoke keltainen vai harmaa.
jom77
'Kapitän'
'Kapitän'

kadett90 kirjoitti:Minkä vuotinen omppu tää nyt olikaan ja onko tieturin pistoke keltainen vai harmaa.
VM.97 loppuvuosi tais olla keltanen 1 töpseli kuitenkin...
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

No pitäis sen näytön jännitteen katketa kun ottaa sulakkeen 12 pois.Aika omituista.
jom77
'Kapitän'
'Kapitän'

kadett90 kirjoitti:No pitäis sen näytön jännitteen katketa kun ottaa sulakkeen 12 pois.Aika omituista.
eipä vaan hävinny radiosta meni muisti kyllä ja tosiaan lämppäri pimeex mutta puhallin hurras ominee laitoin takas niin loppu ja lämpärin näyttö palas takasi=) niissäkää piuhoissa ei ole mitään outoa olen purannu paneelin pois pari kertaa...ja kokeillu toistakin...
Vastaa Viestiin