eiköhän se muutos madallukselle, ole ikäänkuin lupa käyttää madallusta, uskoisin että orggikset saa aina laittaa alle, ilman kommervenkkejä. itse en ainakaan menis edes kysymään. saahan 15" talvinakkejakin käyttää vaikka on muutettu 17" pyörille.
Vai haluaisko suikkalakki nähdä jälleen sen suuntaus todistuksen...??
Ei kai sitä alustaa muuten tarvii muutoskatsastaa, jos originaalit paikoilleen laittaa.
Eikös madalluksenkin muutoskatsastus ole vähän sitä varten, että suikkalakki tarkastaa, että alusta on kyseiseen autoon sopiva, ja ettei romut ota koriin kiinni ja ettei näitä säädettyjä mittasääntöjä kyseinen madallus riko.
Kyllä se pitäisi muutoskatsastaa koska otteen tiedot muuttuvat. Käytännössä pitäisi olla ihan läpihuutojuttu, otetaan vaan merkinnät madalluksesta pois otteesta ja tarkistetaan pyörien suuntausraportti.
Rengaskoon muutos ei ole oikein hyvä vertailukohta, koska silloin muutoskatsastetaan vain vaihtoehtoinen rengaskoko. Alusta on yksi ja ainoa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Suuntaus-todistus löytyy. Täytyy kai vaan mennä ja katsoa mitä siellä sitten sanotaan, en siis rupea vielä varaamaan aikaa muutoskatsastukseen tai siis maksa muutoskatsastus maksua. Mulla on siis vuosikatsastus tulossa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-09-19 19:14 ]</font>
Itse muutos katsastin eilen autoni hr-jousisarjalle ja ohi mennen kysäisin tota juuri että mites sitt toimitaan kun haluun vakio jouset takasi.Meinas että ei muuta kuin pistä sinne ja asia sillä selvä,eli ei tarvi muutoskatsastaa moni kertaan.Autohan on jo tehtaalla hyväksytty vakio jousin.!Eli näin ainakin meillä päin.