Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 02.05 klo 18:00 ABC Tiiriö!
En halua tätä asiaa vatvoa enempää, mut korjaan vaan ettei muille tule väärinkäsitystä. Niin minä, timo, hensku ja nipe saavuttiin siis paikalle jo viideltä että saatiin tässä samalla turista yhteisiäkin juttuja ja syödä. Ei siis liittynyt miitin alkamiseen mitenkään.
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 04.04 klo 18:00 ABC Tiiriö!
Sanosin että aika hyvin kiteytetty tuo meidän miitin toimintamalli!maritus kirjoitti:Meidät miitit aina kestää tän 1,5 h suunnilleen. Toimii tän alueen porukan kanssa hyvin, kun harvalla aikaa istua tuntitolkulla siellä. Itselläkin kuitenkin tuo opparin kirjoittaminen ja pakkaaminen nyt ajoi sen yli, että olisin siellä roikkunut pidempään. Ihmeteltiin kyllä kun sua ei näkynyt, kun siihen malliin laitoit, että olisit ehkä tulossa. Meillä miitit alkaa aina klo 18, jotkut tulee 10 min ennen ehkä, ulkona seisoskellaan se 15 min (säästä riippuen) ja sitten sisälle juomaan kahvit ja kotiin. Yleensä tuo 1,5 h ollaan siellä. Tää toimii meillä ja kun miitin alkamiseksi on sovittu 18 niin silloin myös tähdätään aloittamaan.
Hyvä jos teillä toimii tuollainen systeemi, että tullaan miten sattuu ja voidaan istua se 3-4 h siellä niin ok. Meillä toimii homma näin niin tehdään myös jatkossakin. Meitä nyt yleensä miiteissä käy se n. 4 henkeä niin jos yksi lähtee niin moni lähtee siinä samalla sitten.
Tosin kahvittelun jälkeen yleensä vielä ollaan autojen luona n. 15min, ku poltellaan parit pöllit.
Ja tosiaan ollaan totuttu siihen, et jos ei n. 15min jälkeen klo 18.00 ketään näy, niin lähdetään sisälle kahville. Ja meikäläinen on yleensä aina se Hämeen hidas, ku tuun viime tinkaan paikalle...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Täälläpäs on kiihkeä keskustelu meneillään (vai joko se lienee hiipumaan päin)...
Kannattaisko kaikkien osapuolten istua alas, hengittää syvään ja laskea kymmeneen... Kyllä se siitä ajalle rauhoittuu...
Ei mullakaan Ata ole sen tarkempia muistikuvia sen entisen huoltoaseman (vai miksikä sitä pitäisi kutsua) nimestä, mutta jotain lasiin liittyvää kuitenkin... Muutaman kerran siinä tuli poikettua kun opiskelin Porvoossa, mutta sitten tuli toi moottoritie Jutikkalaan saakka, niin sen jälkeen ei. Paitsi sitten kun siitä tuli Satulinna...
Niin sitä bussia ei näkynyt matkan varrella, että ainakin turun liittymän ohi se pääsi. Tiedä sitten, jos edempänä oltiin vastassa. Toivottavasti. Oli sen verran hurjan näköistä menoa sillä. Tosin tiellä ei ollut puskurinkappaleita, että kai se sitten jotenkin kunnialla eteenpäin oli päässyt...
Ei mullakaan Ata ole sen tarkempia muistikuvia sen entisen huoltoaseman (vai miksikä sitä pitäisi kutsua) nimestä, mutta jotain lasiin liittyvää kuitenkin... Muutaman kerran siinä tuli poikettua kun opiskelin Porvoossa, mutta sitten tuli toi moottoritie Jutikkalaan saakka, niin sen jälkeen ei. Paitsi sitten kun siitä tuli Satulinna...
Niin sitä bussia ei näkynyt matkan varrella, että ainakin turun liittymän ohi se pääsi. Tiedä sitten, jos edempänä oltiin vastassa. Toivottavasti. Oli sen verran hurjan näköistä menoa sillä. Tosin tiellä ei ollut puskurinkappaleita, että kai se sitten jotenkin kunnialla eteenpäin oli päässyt...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
Kyllä se tuo Lasihovi taisi olla, piti nyt oikein googlettaa:barbou kirjoitti:Ei mullakaan Ata ole sen tarkempia muistikuvia sen entisen huoltoaseman (vai miksikä sitä pitäisi kutsua) nimestä, mutta jotain lasiin liittyvää kuitenkin... Muutaman kerran siinä tuli poikettua kun opiskelin Porvoossa, mutta sitten tuli toi moottoritie Jutikkalaan saakka, niin sen jälkeen ei. Paitsi sitten kun siitä tuli Satulinna...
http://www.google.com/search?hl=en&sour ... =&gs_rfai=
Tosin ei siitä vissiin kauheasti juttua ole googleen kertynyt, koska tämäkin ketju ja se mun edellinen viesti aiheesta on tuossa ekalla sivulla tuossa hakutuloksessa...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
^^en ala tappelemaan aiheesta, kun sulla noita tappelukavereita tuntuu tällä osastolla muutenkin olevan...
Vetoanpahan vain synnynnäiseen dementiaani... 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
Ketäs tonne OCF:n kevätkokoukseen ja HR&RS:n on menossa?
Mä lähden tonne ja kyytiin mahtuis 3 ihmistä.
Mä lähden tonne ja kyytiin mahtuis 3 ihmistä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Tiedote:
Mulla on nyt 9kpl kerhotarroja -> - WWW.OPELCLUBFINLAND.FI-tarra, pieni (koko: 185mm x 10mm) ja hinta 2€.
Jarno kertoi messuilla pk-seudun yleistyneestä tavasta liimata tuo ko. tarra tuulilasin vasempaan alareunaan, ja siis sen mustalle pinnalle tuo tarra.
Tuo tarra kuulema helpottaa huomattavasti OCF-läisten autojen bongaamista tuolla liikenteessä!
Ei siis mikään pöllömpi idea! Katsotaan, josko tämä villitys yleistyisi koko jäsenistön keskuuteen!
Itse liimailen tuon oman tarrani, jahka saan auton pestyä!
Ja otan nuo tarrat mukaan seuraavaan miittiinkin, mutta toki niitä saa multa muutenkin! Laittakaa vaikka privaa, niin katsotaan, miten homma hoidetaan, jos ette jaksa miittiin odottaa, tai ette ole sinne tulossa.

Mulla on nyt 9kpl kerhotarroja -> - WWW.OPELCLUBFINLAND.FI-tarra, pieni (koko: 185mm x 10mm) ja hinta 2€.
Jarno kertoi messuilla pk-seudun yleistyneestä tavasta liimata tuo ko. tarra tuulilasin vasempaan alareunaan, ja siis sen mustalle pinnalle tuo tarra.
Tuo tarra kuulema helpottaa huomattavasti OCF-läisten autojen bongaamista tuolla liikenteessä!
Ei siis mikään pöllömpi idea! Katsotaan, josko tämä villitys yleistyisi koko jäsenistön keskuuteen!
Itse liimailen tuon oman tarrani, jahka saan auton pestyä!
Ja otan nuo tarrat mukaan seuraavaan miittiinkin, mutta toki niitä saa multa muutenkin! Laittakaa vaikka privaa, niin katsotaan, miten homma hoidetaan, jos ette jaksa miittiin odottaa, tai ette ole sinne tulossa.
Ei hullumpi idea
Mä voisin jopa kans liimailla. Ei kyllä mikään hätä kun autokin PASKANEN edelleen.
Mitäs kokouksessa muuten oli? Vippaa vaikka privaan, jos oli jotain erityistä.
Ei mitään erikoista.maritus kirjoitti:Ei hullumpi ideaMä voisin jopa kans liimailla. Ei kyllä mikään hätä kun autokin PASKANEN edelleen.
Erikoista oli kai se, ettei tullu yhtään ehdotuksia pitopaikasta kokousväeltä syyspartyihin, eikä pikkujouluihinkaan...
Ei tullut joo,mutta eikös JiiPee sanonut että syyspartyt on taas Kouvolassa Tykkimäki Campingissa eli sama kuvio kuin viimevuonna,luisukunkku ja syyspartyt samallakertaa.Timonen kirjoitti:Ei mitään erikoista.maritus kirjoitti:Ei hullumpi ideaMä voisin jopa kans liimailla. Ei kyllä mikään hätä kun autokin PASKANEN edelleen.
Erikoista oli kai se, ettei tullu yhtään ehdotuksia pitopaikasta kokousväeltä syyspartyihin, eikä pikkujouluihinkaan...
Viikonloppu vaan oli vielä vähän auki.
En oo sit kuullu takariviin...telwin kirjoitti:Ei tullut joo,mutta eikös JiiPee sanonut että syyspartyt on taas Kouvolassa Tykkimäki Campingissa eli sama kuvio kuin viimevuonna,luisukunkku ja syyspartyt samallakertaa.Timonen kirjoitti:Ei mitään erikoista.maritus kirjoitti:Ei hullumpi ideaMä voisin jopa kans liimailla. Ei kyllä mikään hätä kun autokin PASKANEN edelleen.
Viikonloppu vaan oli vielä vähän auki.
Voi kikelson, jää sunnuntain miitti väliin. Muistin työvuoron väärin, onkin iltavuoro
.
Opel Astra Sports Tourer 1.4T Sport -2012
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
- kadett90
- OCF Member 2024

Onkohan miittiin ketään tulossa.
Mä ainakin ajattelin pyörähtää paikalle 
Ja mä!