Woody kirjoitti:Jas sit kun millään kun millaan asuntolainallakaan ole merkitystä, että katotaan vaan sitä tuloa. Ei menoja.
Ja mitäköhän vitun merkitystä joillain menoilla vois tossa asiassa olla?
Yli varojensa eläjienkö pitäis saada enemmän tukia kuin muiden?
Plaa, plaa. Tajuatko mitä minä niillä menoilla tarkoitan? Et, kun taidat asua yksin. Esim minulla on taloni ollut jo ennen vaimoani, ja sinä päivänä kun vaimo siirti kirjansa samaan osoitteeseen alettiin joka papereissa katsomaan minun tulojani, niin kotihoidon tuessa kun työppäreissä.
Että minä maksan sen erotuksen nyt mitä se ennen sai. Eli minä maksan saman verran taloani kuin ennen ja lisäksi annettava viikkorahaa vaimollekkin.
Eli pitääkö mun nyt myydä taloni että elätän vaimoni, koska se sai enemmän rahaa yksin olessa kun mitä nyt saa?
Niin miten menot poikkeaa asui sitten yksin, kaksin tai vaikka vaimon, sen lapsen ja oman lapsen kanssa? Menot on menoja ja tulot niiden vastakohtia.
Miks ketään kiinnostais sun lyhennyksesi? Lyhennä vähemmän ja tee enemmän töitä jos ahistaa.
ps. Jotkut lapsiperheet tulee kuulemma toimeen jopa alle 50k€:n bruttotuloilla.
Itse asiassa mie en kyllä kuin muuta kuin ihmettelin asiaa, minulle se on kuitenkin siis ihan sama maksaako joku mitä maksaa. Ei minulla mitään ongelmia tämän asian kanssa ole.
Alkuperäinen asia mitä ihmettelin että työppäreitä ei makseta vaikka on yli 25 vuotias, kun niihin vaikuttaa puolison tulot.
Kun väitin kaverilleni että kyllä kaikille maksetaan, mutta ei se mennytkään niin, vaan tollein miten ioni laittokin.
Nyt alkoi kauhea vittuilu ja vinoilu siitä kun noin yleensä ihmettelin että aina aletaan katsomaan niitä tuloja. Vähän niinkuin sama että kun on kotona asuu niin saa pienemmän työppärin, mutta kun siirtää kirjat vaikka mummolaan niin saa täyden työppärin
Missä vaiheessa en olen sannonnut että MINUA itkettää ja minulla menee huonosti? Minä vain ihmettelin tuota kun katsotaan noita tuloja, mutta kuten tuola ionin lainauksessakin lukee että tähän tulee muutos.
Enochian kirjoitti: Taas niin taattua mokia-laatua...
Tai taattua käyttäjän avuttomuutta.
Miltä koneelta siirsit tiedostot MAC/PC?
Miten poistit kappaleet puhelimesta? Soittolistalta jos ottaa valinnat -> poista: ei se poista kappaletta laitteesta, ainoastaan soittolistalta. Tämän nyt varmasti tiesitkin, mutta pakko varmistaa.
PCltä ihan datasiirtotilassa siirsin kappaleet ja samalla PCllä samassa tilassa myös poistin ne puhelimen muistikortilta. Kappaleita siis ei ole enää puhelimessa, mutta jostain syystä artisti/albumitiedot kummittelevat yhä puhelimen valikoissa. Soittolistoja en käytä vaan vaihdan biisiä mielentilan mukaan...
Miten poistit kappaleet puhelimesta? Soittolistalta jos ottaa valinnat -> poista: ei se poista kappaletta laitteesta, ainoastaan soittolistalta. Tämän nyt varmasti tiesitkin, mutta pakko varmistaa.
PCltä ihan datasiirtotilassa siirsin kappaleet ja samalla PCllä samassa tilassa myös poistin ne puhelimen muistikortilta. Kappaleita siis ei ole enää puhelimessa, mutta jostain syystä artisti/albumitiedot kummittelevat yhä puhelimen valikoissa. Soittolistoja en käytä vaan vaihdan biisiä mielentilan mukaan...
Oletko katsonut muistikortin tyhjän tilan määrän?
Eli vastaako tyhjän tilan määrä sitä tilaa, mitä se olisi jos kappaleet olisi kortilta poistettu?
Eli vastaako tyhjän tilan määrä sitä tilaa, mitä se olisi jos kappaleet olisi kortilta poistettu?
Vastaa, eikä puhelin löydä enää yhtään kappaletta kun ne kaikki on poistettu.
Vastaa, eikä puhelin löydä enää yhtään kappaletta kun ne kaikki on poistettu.
No sitten, kokeilepa päivittää kirjasto, sillä pitäisi korjaantua. Menu>Music>Music Player>Options>Refresh Library
Kirjastoa on yritetty päivitellä kymmeniä kertoja, mutta puhelin ilmoittaa löytäneensä 0 uutta tiedostoa. Noita bändi/levytietoja kun yrittää poistaa niin epäonnistuneen poistoyrityksen jälkeen tulee ilmoitus "Tiedosto vioittunut. Toiminto peruuntuu." Ilmeisesti tiedostoja ei olisi saanut puhelimesta poistaa PCllä kun lopputulos oli tämä...
mimmix kirjoitti:Siis Woodyhan on tunnetusti rahamies, ei se siitä varmaankaan ole kiinni. Sitä vaan harmittaa kun ei vaimo saa kelalta lisää.
Lapsi ja eukko on aina taloudellinen rasite...
sen takia puhutaan aina rikkaista poikamiehistä..
Niin töissä kun puhuin kun appiukko toi ilmaisia polttopuita kuorman, niin työkaverit totesi että eikös ne loppujen lopuksi ole aika kalliita puita. Et poikamiehenä olisit maksannut vain sen kuorman puita