Totta, nimittäin itellä ei astraan mahtunu eteen normi hallitunkki helmaa pidemmälle vaik ei paljoa oo ees madallettu, originellillä pitää veivata..J_J2 kirjoitti:Voin vain arvailla miten on tunkki saatu alta pois saati sitten ajettuu tallista pois. Onhan tuo vitun kentässä tosin Timon tuntien ei tarpeeksi ja hyvin täyttyy pyöränkaaret![]()
![]()

Mulla on KW:n tolpalla 10"X17" edessä.P. Lanttola kirjoitti:Niin joo, ja sitten on taas et sama kuin nytkin. Periaatteessa et20 pitäis riittää 10" leveällä vanteella, mutta nuo korkeussäädettävät on vähän hankalampia.timok kirjoitti:tuotahan on kokeiltu jo 2vuotta sitten.P. Lanttola kirjoitti: Eteen olis ollut hyvät nuo takavanteet sellaisenaan
mutta ottaa tolppaan kiinni, olis tarvinnu ainakin 20mm spacerin väliin...
vakio tolpan kanssa oliskin ollu eri juttu...
jos tästä nyt sen V8star kopion tekisi
Mulla kyllä sopi 9.5x18 et23 vanne eteen, mutta mulla on nuo KW:n jouset vaihdettu 2cm lyhyempiin.

kannattaa sitten alkaa laittamaan rahaa jo sukan varteentimok kirjoitti:
jos ens talvelle sais säästettyä rakennusbudjettia vois leventää V8 star tyyliin koko auton...

muita vanteitahan mulla ei omgaan olekkaan, zinikit meni e-mersuunWlle kirjoitti:On komea, etenkin näillä vanteilla!!
tuo putki häiritsee itseänikin, mutta ei tohtisi alkuperäistä rosterista lexmaulia alkaa silpomaan...jariz kirjoitti:Ainoa mikä vähän häiritsee on pakoputken ulostulo joka jää aika sisälle. Muuten on kyllä hemmetin nätti pirssi
omasta remuksesta joutu putkia leikkeleen, piti siirtää vajaa 10cm taaksepäin, eikä vieläkään oikeen hyvä tuon "steinmetzin" helmankans. jäi hiukan kieroon, ja muut vaimentimet jäi samalla johonkitimok kirjoitti:tuo putki häiritsee itseänikin, mutta ei tohtisi alkuperäistä rosterista lexmaulia alkaa silpomaan...jariz kirjoitti:Ainoa mikä vähän häiritsee on pakoputken ulostulo joka jää aika sisälle. Muuten on kyllä hemmetin nätti pirssi
jollekki tutulle?timok kirjoitti: zinikit meni e-mersuun![]()