Autopesuhallit Tampereella?
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Hmm... Itse pesen ainakin Herwoodin Shellillä Select-pesussa, tosin ainoana haittana on että tahtoo takamus kastua jos sattuu ukkossademyrsy päälle samalla kun on juuri itse tullut peseen siihen avotalliin, nimim. kokemusta on. 
Siinähän voi loistavasti pestä sekä firman pesuvehkeillä, että omilla (vanneharja, pesuvamppu) ja lopputuloksen voi kiillotella parhaaksi katsomassaan paikassa, eli AutoGlymiä pintaan (punainen/kulta)

The only difference between men and boys
is the size and prize of their toys...
<font size=-1>[ This Message was edited by: blueranger on 2003-09-22 22:18 ]</font>
Siinähän voi loistavasti pestä sekä firman pesuvehkeillä, että omilla (vanneharja, pesuvamppu) ja lopputuloksen voi kiillotella parhaaksi katsomassaan paikassa, eli AutoGlymiä pintaan (punainen/kulta)

The only difference between men and boys
is the size and prize of their toys...
<font size=-1>[ This Message was edited by: blueranger on 2003-09-22 22:18 ]</font>
Siinä Teboililla (olen vakuuttunut että se on teboili..) on vain yksi pesuhalli. Siellä on lämmin vesi (1e/15min) sekä painepesuri(-t) lämpimällä vedellä myös nekin(1e/3min). Ja siis olikohan se 6e/h tietysti itse paikasta.
Mietin vaan et onko muista paikkoja, tuo on melkolailla ollut aina varattuna kun olis sinne mennyt..
Mietin vaan et onko muista paikkoja, tuo on melkolailla ollut aina varattuna kun olis sinne mennyt..
Punainen farmari Astra F.On 2003-09-22 22:30, sauli wrote:
Millasella autolla sä wiquel pyörit Tampereella?
<a href="http://personal.inet.fi/cool/rami.hakol ... jpg">katso tästä<a/>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-09-23 16:57 ]</font>
Juu oon mä sut ainakin kertaalleen siellä bongannut, kun tulee ainakin viikonloppusin sielläpäin ajeltua.On 2003-09-23 16:51, wiquel wrote:Punainen farmari Astra F.On 2003-09-22 22:30, sauli wrote:
Millasella autolla sä wiquel pyörit Tampereella?
<a href="http://personal.inet.fi/cool/rami.hakol ... jpg">katso tästä<a/>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-09-23 16:57 ]</font>