Ja mites leveet kumit taakse nyt sit laitoit?
Omega 2.5 TD facelift -00 *myyty*
Re: Omega 2.5 TD facelift -00 *lippavanteet alla*
Puuttuuko tuolta takapuskurista pala vai hämääkö kuva vaan?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tuo etulippa tuli Louccu:n järjestämän kimppatilauksen myötä puolasta tuningzonelta, samalla tuli sivuhelmatkin ja noi sopii paikalleen muokkaamattakustaa kirjoitti:Boiga kirjoitti:Takalasin lipan? Tuning Desingn niminen firma täs seinäjoella sen toimitti 55e hintaankustaa kirjoitti:Mistäpäin hommasit lipan ja paljonko kustansi?istuvuus oli yllätys, hieman pitää lasia vasten tulevasta reunasta hioa pois mut muuten istuu lasin ympärille hienosti!
Etulippaa tarkoitinTais olla tuos sanomassasi puljussa myynnissä tuollainen lippa. Onko sulla tuossa mitään kiinnikkeitä valmiina? Millainen pinta, et selviikö pohjamaalilla ja pintamaalilla + lakalla...
edellinen omistajan aikaisia juttuja, joku oli peruuttanut vetokoukun puskurista parkkihallis läpisamsa87 kirjoitti:Puuttuuko tuolta takapuskurista pala vai hämääkö kuva vaan?![]()
taakse tuli 255/40 kumi, ei tarttenu edes räjäyttää kun paineilmalla nätisti napsu paikalleen
Perkales, kuuluu jostain apulaitteiden luota sellaista ihme kitinää/vikinää... moniurahihnan vaihtelin uuteen kun vanha oli jo vaihtokunnossa ja kävin kaikki hihnapyörät läpi eikä siellä välystä ollut eikä näyttänyt muutenkaa ihmeelliseltä sekä linja näyttää suoralta toisiin pyöriin nähden.. Öljyt tullu myös taas vaihdeltua
Pitäisi vissii kiristin koettaa tilailla uusi jos se olisi siitä kiinni...
Kannattaa joo ajoissa alkaa osia vaihtamaan, ettei käy niinkuin mulle...Boiga kirjoitti:Perkales, kuuluu jostain apulaitteiden luota sellaista ihme kitinää/vikinää... moniurahihnan vaihtelin uuteen kun vanha oli jo vaihtokunnossa ja kävin kaikki hihnapyörät läpi eikä siellä välystä ollut eikä näyttänyt muutenkaa ihmeelliseltä sekä linja näyttää suoralta toisiin pyöriin nähden.. Öljyt tullu myös taas vaihdeltua![]()
Jouluaattona lensi kiristimenrulla ajosta metsään, kun aikani sitä vikinää kuuntelin

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Asiasta vaan tekee jännän et vaihtelin jo sen kiristimen rullan toiseen, ei ollu kyl minkäänmoista klappia eikä mitään vanhas.. ja ny on remmi vaihdettu ja silti nyt kylmänä hetken vikisee mut näköjään lakkaa sit ku käy kierroksilla
myös sellainen pieni rapina mikä on ollu jo noin 70tkm on nyt vähentyny muttei poistunu... ku olis selviä merkkejä mikä ääntä pitää ni vaihtais, ilmastoinnin remmi pitäs vaihtaa mut sieltäpäin se ääni ei edes kuulu ja kun kitkasprayta laittoi tuolle pidemmälle moniurahihnalle niin äänet lakkas 
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jos siinä itse kiristimen rungossa on väljää? Ei tartte paljon olla se hihnapyörä vinossa että kitisee.
Se kiristimen runko vaihdettu, se missä runko oli niin siin ei oo mitää ääntä pitäny ja omaan kun laittoi niin ei muuttunut mikään miksikään
samaa ääntä piti vieläkin...
komia ooppeli sulla! hullu kysymys mutta... ootko muuten kotosin halsualta?! 
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Kyl mä sieltä kotoisin olen
mahdanko tuntea sut? tai vaihtoehtoisesti tunnenko minä sinut? 
ehkä tunnetaan 
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Taas tallilla tapahtuu... helmat sai maalia pintaan.. toki pitää etulippaa luultavasti viel vähä korjailla, aika paskaa jälkee sprayllä
ja ku olin värkit ostanu, kaveri kehuu et sil olis ollu tallillansa ruisku ja kompura... noh ei aina käy kaikki nalle karkit tasan :|
ja ku olin värkit ostanu, kaveri kehuu et sil olis ollu tallillansa ruisku ja kompura... noh ei aina käy kaikki nalle karkit tasan :|
mulla ois kans maalaus vehkeet 
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Tähä seinäjoelle häjy siirrellä niitä :| pitäs saada toi oma kompura joskus kasaan niin pystyis maailalla tms.. mut mennää noilla mitä on
ja jos tosta helmojen pinnasta ei saa hyvää ni ei se auta ku hinkata mataksi ja käydä jossai maalaas... katsotaan miten käy 
ei muutaku tuo tänne ni verethän väri päälle, ei niitä mihkään rueta siirtelemään 
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94