Tämän takia juurikin se on minun mielestä huono,koska itselläni ei moista ilmoittanut että Word ei tiedostoja ehkä tunnista enää tallennuksen jälkeen. Päättötyö on mukava kirjoittaa tuon takia uudestaan. Paska on ehkä vähän turhan kärkkäästi muotoiltu,on sen hyviä puolia kuitenkin se että on huomattavasti kevyempi kuin nuo MS tekeleet ja ilmainen. Citykanin kanssa samoilla linjoilla,tämä vista on täysi paska. Koko MS porukka pitäis seivästää perseestä niskaan.Enochian kirjoitti:Open Officea täälläkin käytetään ja muuten olen kyllä tyytyväinen, mutta muutaman lomakkeen olen joutunut täyttämään Wordilla makrojen takia kun OO valitti niistä ettei tiedosto välttämättä ole enää Word-yhteensopiva tallennuksen jälkeen. Työhakemuksen kanssa ei viitsinyt ottaa sitä riskiä ettei vastapuoli olisikaan saanut sitä koneellaan auki.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Petri T kirjoitti:Tämän takia juurikin se on minun mielestä huono,koska itselläni ei moista ilmoittanut että Word ei tiedostoja ehkä tunnista enää tallennuksen jälkeen. Päättötyö on mukava kirjoittaa tuon takia uudestaan. Paska on ehkä vähän turhan kärkkäästi muotoiltu,on sen hyviä puolia kuitenkin se että on huomattavasti kevyempi kuin nuo MS tekeleet ja ilmainen. Citykanin kanssa samoilla linjoilla,tämä vista on täysi paska. Koko MS porukka pitäis seivästää perseestä niskaan.Enochian kirjoitti:Open Officea täälläkin käytetään ja muuten olen kyllä tyytyväinen, mutta muutaman lomakkeen olen joutunut täyttämään Wordilla makrojen takia kun OO valitti niistä ettei tiedosto välttämättä ole enää Word-yhteensopiva tallennuksen jälkeen. Työhakemuksen kanssa ei viitsinyt ottaa sitä riskiä ettei vastapuoli olisikaan saanut sitä koneellaan auki.
OO:sta kannattaa käyttää uusinta versiota. ite aloitin äskettäin opinnot ja yllättäen kaikki työt pitää palauttaa sähköisesti. OO:lla olen tehtäväni tehy ja tallentanu .doc ja/tai .rtf muodossa eikä yksikään ole viellä palautunu lukukelvottomana.
jotakin kelan ja liiton hakemuksia olen myös täyttäny OO:lla, mutta ei niissäkään muistaakseni ole tullu mitään herjauksia tuosta yhteensopivuus ongelmasta.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Meinasin ostaa taulu-TV:n, mutta säästänpä ne ja jos huomenna ostais Opelin jos se on vielä myynnissä... 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Tauluteeveet voi unohtaa, mikäs Ooppeli siellä nyt on haaveissa ?
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Ihan käyttöpirssiksi F Astra 115hp farmari.tursas kirjoitti:Tauluteeveet voi unohtaa, mikäs Ooppeli siellä nyt on haaveissa ?
Jossain vaiheessa täytyy sit hommata kunnon peli, mutta nyt tällai taloudellinen ja idioottivarma auto kesäksi parilla tonnilla...
Kannattaako?
EDIT: 1000 rikki ja Diplomaatti status voimaan!
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
1)Onko lukkopulteissa jotain merkittäviä eroja, ts. mitä itse suosittelisit? Ja mitä moiset maksaa?
2)Vieläkö voi rekisteriotteen taustan "puhdistaa" pikkuhuomautuksista, jotka katsastussetä mahdollisesti huomioi, hakemalla eri konttorilta uuden?
2)Vieläkö voi rekisteriotteen taustan "puhdistaa" pikkuhuomautuksista, jotka katsastussetä mahdollisesti huomioi, hakemalla eri konttorilta uuden?
1. Osta sellaiset pultit mihin saat tilattua uuden avaimen kun vanha hajoaa tai katoaa.stiflat kirjoitti:1)Onko lukkopulteissa jotain merkittäviä eroja, ts. mitä itse suosittelisit? Ja mitä moiset maksaa?
2. Ei voi. Kaikki merkinnät on tallennettu Trafin (Aken) rekisteriin ja tulostuvat myös uuteen rekisteriotteeseen.
Nyt pitää kysyä tyhmä kysymys liittyen Lotus Omegoihin,kun tuosta pientä keskustelua on mitsuclubin puolella.
Eli onko Lotus Omega papereissa Lotus vaiko Opel?
Eli onko Lotus Omega papereissa Lotus vaiko Opel?
Lotushan se on, vaikka konepeltiin Opelin merkki jätettykin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mistäköhän johtuu, että esim. lohen hinta on noussut tämän vuoden puolella reippaanlaisesti? Prismassa se on tällä hetkellä vajaa 14€/kg, kun viime vuonna se oli lähemmäs 9 €/kg
Norjasta ei ainakaan lentokoneilla juuri lohi liiku tällä hetkellä. Tosin Suomeen tuotavat lohet saattavat tulla maateitse.
Kyllä ne taitaa ihan uimalla liikkua.Enochian kirjoitti:Norjasta ei ainakaan lentokoneilla juuri lohi liiku tällä hetkellä. Tosin Suomeen tuotavat lohet saattavat tulla maateitse.
TBD
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Ioni kirjoitti:Kyllä ne taitaa ihan uimalla liikkua.Enochian kirjoitti:Norjasta ei ainakaan lentokoneilla juuri lohi liiku tällä hetkellä. Tosin Suomeen tuotavat lohet saattavat tulla maateitse.
Mitä sillä tarkkaan ottaen tarkoitetaan kun jenkkien yhteydessä puhutaan esim 9 pulttinen perä?