Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 1.4. ja 18.4.
Työt loppuu viideltä niin olen paikalla siinä kuuden aikoihin 
Älä nyt liian aikaisin sinne mee, tuu pajan kautta. Hommaa riittää.Hades kirjoitti:Työt loppuu viideltä niin olen paikalla siinä kuuden aikoihin
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Se on hyvä ettei tää ole Kanta-Hämeen meetti...Hades kirjoitti:Työt loppuu viideltä niin olen paikalla siinä kuuden aikoihin
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Kohta pitää ruveta kanssa lähtemään. On tuossa muuten taas uusi Total Vauxhall-lehtikin tullut (ja se edellinenkin mikä ei viimeksi monia kiinnostanut)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Hyvin oli porukkaa paikalla (ja pois lähettiin vasta 3h aloitusajan jälkeen, toisin kuin esim. Kanta-Hämeessä... eli tänne 1,5 h aloitusajan jälkeen tuleva ei olisi ollut mitenkään myöhässä, vaan porukkaa olisi ollut vielä sen jälkeenkin vielä 1,5 tuntia paikalla... tämä siis viitaten mun epäonnistuneeseen yritykseen käydä Kanta-Hämeen aluemeetissä joka oli 1,5 tuntia aloitusajan jälkeen jo ohi).
Mutta toistakymmentä henkeä taisi olla ainakin paikalla tänään ja monta hienoa kulkuvälinettä myös.
Mutta toistakymmentä henkeä taisi olla ainakin paikalla tänään ja monta hienoa kulkuvälinettä myös.
Tulin kolmannen kerran käymään miittipaikassa 20.15 eikä siellä ollut edes ketään enää. 
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Hyvä miitti oli
Tietokone olisi pitänyt kyllä olla, että olisi löydetty AP:lle uusi opeli 
annahan nyt ari olla jo se vinkuminen siitä k-h:n miitistä. ollut ja mennyt...ata kirjoitti:Hyvin oli porukkaa paikalla (ja pois lähettiin vasta 3h aloitusajan jälkeen, toisin kuin esim. Kanta-Hämeessä... eli tänne 1,5 h aloitusajan jälkeen tuleva ei olisi ollut mitenkään myöhässä, vaan porukkaa olisi ollut vielä sen jälkeenkin vielä 1,5 tuntia paikalla... tämä siis viitaten mun epäonnistuneeseen yritykseen käydä Kanta-Hämeen aluemeetissä joka oli 1,5 tuntia aloitusajan jälkeen jo ohi).
Toi oli vain anekdootti...essentia- kirjoitti:annahan nyt ari olla jo se vinkuminen siitä k-h:n miitistä. ollut ja mennyt...ata kirjoitti:Hyvin oli porukkaa paikalla (ja pois lähettiin vasta 3h aloitusajan jälkeen, toisin kuin esim. Kanta-Hämeessä... eli tänne 1,5 h aloitusajan jälkeen tuleva ei olisi ollut mitenkään myöhässä, vaan porukkaa olisi ollut vielä sen jälkeenkin vielä 1,5 tuntia paikalla... tämä siis viitaten mun epäonnistuneeseen yritykseen käydä Kanta-Hämeen aluemeetissä joka oli 1,5 tuntia aloitusajan jälkeen jo ohi).
Onko pääkaupunkiseudulta ketään lähdössä ensi sunnuntaina (2.5.) Botniaringille ratapäiville?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Mieli tekis, mut luulen et budjetti ei oikee anna myöden 
Vähän sama mieli tekis mut pakko mennä töihinjpisto kirjoitti:Mieli tekis, mut luulen et budjetti ei oikee anna myöden
No jos sä oot töissä niin et varmaan tarvitse autoas?G.T.S kirjoitti: Vähän sama mieli tekis mut pakko mennä töihin
Mähän voisin lähtee opettamaan sun Astralle vähän ajolinjoja.