Rajamäen Shellillä pirun siisti musta opc Zafira Kenties jonkun klubilaisen?
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita:Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95 Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Joku paineli tänään Riihimäellä neljän jälkeen punasella A Vectralla (?) ohitte... Ainakin äänet oli kovat! Takalasissa ilmeisesti OCF:n tarra... Kuka tunnustaa?
Tennessee kirjoitti:Kettusten Volvo tossa n. 6:50 Jämsän Shellin takana. Joku siellä perälaudan päällä tasapainoili kun siitä ohi kurvasin tolla punasella paholaisella
olisit painanut torvea niin olisin (ehkä) huomannut tai en
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
timok kirjoitti:
olisit painanut torvea niin olisin (ehkä) huomannut tai en
Ei tullu puolunessa torvensoitto mieleen kun nilkka suorana lähdin siitä töihin päästeleen ettei myöhästy. Emmie muuten olis autookaan nähny mut rupesin sytkäriä ehtimään apparin penkiltä
Juzzi bongattu Rusalta Omegallaan. Seurasin perässä Kehä kolmoselle. Näyttää siinä vehkeessä olevan voimaa, kun ei tolla lahnalla pysyny alkuunkaan perässä
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen kirjoitti:Juzzi bongattu Rusalta Omegallaan. Seurasin perässä Kehä kolmoselle. Näyttää siinä vehkeessä olevan voimaa, kun ei tolla lahnalla pysyny alkuunkaan perässä
juu käytiin nopeasti pyörähtämässä. Olinkin katsovinani että oli sun auto siinä parkissa ja sit kehällä kun käännyttiin lentokentän rampista pois.
Ja taitaa toi mun auto olla vielä vähän enemmän lahna ainakin painon puolesta.
samsa87:n Omega seisoa nökötti vieläkin ilman etupuskuria Tuuliruusun parkkiksella tänään puolen päivän aikoihin, mutta itse miestä en kyllä missään nähnyt.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.