X1R:ää automaattiin
Re: X1R:ää automaattiin
Hinta on kyllä törkynen, senpä takia en vielä laatikkoon pistänytkään kun meni jo toista sataa koneeseen ja tehostimeen
Ei perse kestä.
Tuli aika nopeastikkin vastaus tuolta maahantuojalta. Ei ollut ainakaan minun mielestäni kovinkaan hyvää mainosta x-1r:lle. Kyselin palautteessa tuotteen toimintaperiaatteesta ja kysyin onko he tietosia tämän kloorialkaanin vaikutuksista valkometalleihin ni vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: "Emme spekuloi nimettömiä kirjoituksia."
Viittasi tällä ilmeisesti tämän aineen vaikutuksiin näihin em. metalleihin sillä ite laitoin kyllä palautteeseen nimen.
VW Passat Variant
Vähän on outo vastaus kun asiakas kyselee heiltä aineen toiminnasta. Se olisi parempi että vaikka liikesalaisuuteen vedoten ystävällisesti kieltäytyisivät kommentoimasta.
Niinpä. Se varmaan liikaa luottaa siihen että ihmisille riittää ku sanoo että hyvää se tekee..
VW Passat Variant
Mua rupiaa epäilyttää oma näkökyky ku yritin ehtiä tuolta x-1r:n sivuilla olis etes jotaki mainintaa tuosta toiminnasta mut en löytäny. Ja sit kerkesin laittaa sitä palautettaki. Nyt sitte keksin vielä kuuklettaa ku tuo asia jäi vaivaamaan ni löytyhän sieltä sivuilta tuo esittelyki. ( http://www.x1r.fi/esittely.html ) Se ei vaan sattunu silmään vaikka kuin yritin ettiä. Tuon mukaan se näyttäs että se periaate olis ehkä vähän niinku karkasua. Eli että muuttas tuon metallien molekyylirakennetta niin että niistä metalli pinnoista tulis siliämpiä ja kovempia..
VW Passat Variant
Täytyy sanoa että maahantuoja keräs pisteet kotia. Soitti tuossa äsken ja kerto tuosta x-1r:n toiminnasta aikas lailla samat mitä tuossa esittelyssä oli kirjotettukin. Eli se aine tunkeutuu metalli huokosiin ja tekee metallipinnasta siliämmän ja kovemman. Ainaki minut sai vakuutettua ja aion laittaa tuota ainaki laatikoon ja perään tässä keväällä.
VW Passat Variant
ilmoitteleppa sitten kun oot ajellu x1r:t lootassa kauemman aikaa (esim 20tkm) ompulla miten pelaa, itse en kyllä laittaisi mitään x1r:ää sinne.
Laatikoihin on olemassa ihan sellaisiakin lisäaineita jota laatikkospesialistit käyttävät (yleensä huolletun laatikon sisään ajo), en nyt vaan sitä tietoa tähän löytänyt.
tullut useita amerikkalaisia julkaisuja luettua automaatin huollosta ja uskon että tuolla pikkujärven toispuolella on pikkaisen paremmin tietoa automaatin korjuusta ja huollosta.
Laatikoihin on olemassa ihan sellaisiakin lisäaineita jota laatikkospesialistit käyttävät (yleensä huolletun laatikon sisään ajo), en nyt vaan sitä tietoa tähän löytänyt.
tullut useita amerikkalaisia julkaisuja luettua automaatin huollosta ja uskon että tuolla pikkujärven toispuolella on pikkaisen paremmin tietoa automaatin korjuusta ja huollosta.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
Minäpä laittelin. Tämä maahantuoja ite oli kokeillu sitä bemarin automaattiin ja useammat asiakkaat oli käyttäneet automaateissa. Vaikutukset kuulemma siinä miten vaihtaa ja liikkeelle lähtöön tulee erilailla vetoa.
VW Passat Variant
Itse suhtaudun skeptisesti tuollaisten lisäaineiden toimintaan. Kokemusta on automaattilaatikoista noin 15-vuoden ajalta, ja kyllä, tuollainen aine voi parantaa laatikon toimintaa, hetkeksi. Mutta yleensä laatikon heikkoon toimintaan on olemassa joku "oikea vika", mitä ei mikään, litku korjaa ( vanhat öljyt, väärät öljyt, pannat löysällä, säädöt pielessä yms). Sitäpaitsi askin korjaaminen / huoltaminen ei asiansa osaavassa korjaamossa maksa aivan tolkuttomasti, joten kannattaisi kysyä konsultaatiota myös sellaisen suunnalta.
Aika villejä on kyllä nuo kuvaukset aineen toiminnasta. Väittää että molekyylipaino kasvaa ja että tuo mömmö vielä järjestelee molekyylit uusiksi metallipinnalla. Sanallakaan ei kuitenkaan sanota miten se muka tapahtuu. Tuo molekyylipainon lisääminen kuulostaa kyllä jo varsin mielikuvitukselliselta 
Oot aivan oikeessa. Ehkä kirjottaja ei oo välttämättä tienny mitä tuo oikeasti tarkottaa..Tuomas kirjoitti:Tuo molekyylipainon lisääminen kuulostaa kyllä jo varsin mielikuvitukselliselta
Mut siinä aineessa on vaikuttavana aineena muistaakseni sen niminen aine ku r39 joka on patentoitu. Se aine menee paineen ja lämmön vaikutuksesta metallin huokosiin ja tasottaa ja kovettaa sitä metallipintaa. Näin minä sen asian ainakin ymmärsin. Ja tuosta laakeriliuskojen syövyttämisestä se sano että heillä on asiakkaita jotka on jo yli kymmenen vuotta käyttäny tuota eikä oo ollu ongelmia. Sit se kerto yhdestä äijästä joka harrastaa kiihdytystuohuja ni ennen ku oli alkanu käyttää tuota laatikossa ni oli joka kiihytyksen jälkeen joutunu käyttää laatikon auki ku oli niin paljon kuumunu.. Ja minäki tiiän tuon tyypin ku sillä on varaosaliike jonka asiakkaana oon ollu.
Lupaili mulle 10% pudotusta kulutukseen jos laittaa tuon koneeseen, laatikkoon ja perään ja käyttää bensinboosteria. Otetaan kaverin kans puokkiin litran törppö tuota ite ainetta (tulee halvemmaks) ni sillä pitäs saada hoidettua moottori, laatikko ja perä ja sit laitan tuota boosteria ni tälle ihanuudelle tulis hintaa vajaa 50e. En kyllä ajatellu ku kerran laittaa tuota boosteria. Saas nähä kuinka äijän käy.
Ihan testimielessä koitetaan kaverin kans. Sillä on 200 diisseli mese.. Laittelen toisiaan sit vähän tietoo miltä tuo näyttää ku oon saanu laiteltua ja ajettua hetken.
Mulla ei ainakaan laatikossa mitään vikaa ole jonka takia tuota olisin sinne laittamassa. Sen tiedän että se laatikkoremonttia tee vaikka miten paljon loruttaa tuota askiin. Lähinnä tosiaan tuon kulutuksen suhteen oon kiinnostunu.vmoi73 kirjoitti:Itse suhtaudun skeptisesti tuollaisten lisäaineiden toimintaan. Kokemusta on automaattilaatikoista noin 15-vuoden ajalta, ja kyllä, tuollainen aine voi parantaa laatikon toimintaa, hetkeksi. Mutta yleensä laatikon heikkoon toimintaan on olemassa joku "oikea vika", mitä ei mikään, litku korjaa ( vanhat öljyt, väärät öljyt, pannat löysällä, säädöt pielessä yms). Sitäpaitsi askin korjaaminen / huoltaminen ei asiansa osaavassa korjaamossa maksa aivan tolkuttomasti, joten kannattaisi kysyä konsultaatiota myös sellaisen suunnalta.
Ja TDIC:lle mulla menee äkkiä ainaki vuosi toista ennenku oon 20tkm rullannu..
Asiasta kukkaruukkuun: kelpaako Mobil ATF 320 Dextron-IIIG tuonne omegan automaattiaskiin(AR35)? Sitä sais ainaki motonetistä suht huokeesti 4litran kannussa. Muita vaihtoehtoja?
VW Passat Variant
Tuli pieni ajatusvirhe tuon kans ku ajattelin että sitä pitää laittaa 1% bensan sekaan ni se oliki 0,1% eli tuon 0,5litran pitäis riittää 500litraan polttoainetta. eli mun ajoilla kestää suht kauan..Mbede kirjoitti:En kyllä ajatellu ku kerran laittaa tuota boosteria.
VW Passat Variant