Xenon muutossarja Omega MV6 -95
Xenon muutossarja Omega MV6 -95
Olisko jollain tietoa mitä maksaa tai jopa tarjota osia joilla saisin laillisesti xenonit autooni? Tarviin ilmeisesti ainakin valojen pesimet ja uudet umpiot? Ja tietty sen muutossarjan. Mitä tulis maksamaan suunnilleen?
Re: Xenon muutossarja Omega MV6 -95
Oishan tätä voinu jatkaa tohon eiliseen topikkiinkin, vai pitääkö olla joka päivälle omansa??
Tradefactorystä ovat jotku umpioitaan tilanneet, joissain umpioissa on hyväksyntä merkintä, joissain ei. Motonetissä myydään jotain umpioita.
Tuuninkipuljut on täynnä noita toistaan parempia xenon sarjoja, saat itse päättää mikä on paras, kestävin ja toimii vielä syksylläkin. Nimimerkkiä Kaitzu uskallan suositella, vastaskin sulle tohon toiseen topikkiin...
Ja pesurit saat edelleen motonetistä jos semmoset sinne haluut. Itellä oli ainakin vastaavassa autossa kun sulla ilman pesureita xenonit leimalla, ukko vaan katteli valojen hyväksynnän
Hinnat löytyy ko. liikkeistä
Tradefactorystä ovat jotku umpioitaan tilanneet, joissain umpioissa on hyväksyntä merkintä, joissain ei. Motonetissä myydään jotain umpioita.
Tuuninkipuljut on täynnä noita toistaan parempia xenon sarjoja, saat itse päättää mikä on paras, kestävin ja toimii vielä syksylläkin. Nimimerkkiä Kaitzu uskallan suositella, vastaskin sulle tohon toiseen topikkiin...
Ja pesurit saat edelleen motonetistä jos semmoset sinne haluut. Itellä oli ainakin vastaavassa autossa kun sulla ilman pesureita xenonit leimalla, ukko vaan katteli valojen hyväksynnän
Hinnat löytyy ko. liikkeistä
Omega B2 2.6 executive
Olen pahoillani jos tuli väärään topicciin, olen niin uus täällä, etten ihan kaikkea osaa vielä. Jos se jotakuta vituttaa noin paljon, että siitä pitää erikseen sanoa, niin jätä joko sanomatta tai tule tänne mun luo sanomaan, osoitteen saat kun vaan viitsit kysyä 
Niin koitin vaan sanoo että ihan ois voinu samaan ketjuun jatkaa aivan samasta aiheesta. Ei pidä siitä vetää herneitä nenään ollenkaan. Olen pahoillani jos tuli töksähtäen sanottua ko. asia. Enkä ole tulossa kertomaan, pyydä jotaki lukemaan jos et ymmärrä, vai mikä oli pointtisi tässä asiassa?
Ja kiitos kun kiitit avustani, lämmittää kovasti...

Ja kiitos kun kiitit avustani, lämmittää kovasti...
Omega B2 2.6 executive
Haluisin vaan nähdä livenä, että miltä tollainen kaveri näyttää kun katsoo asialliseksi ojentaa "ei niin taitavaa" topicien käyttäjää. Kyllä se hyvä neuvo hukkuu tollaseen kyykyttämiseen, sori vaan
"pyydä jotaki lukemaan jos et ymmärrä" Voitko kertoa mitä tarkoitit tällä?
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Noniin noniin, eikös foorumin sääntöihin kuulu myös se, että elä vastaa jos et tiedä vastausta. Minä ainakin löysin tälläset B omegaan joissa hyväksyntä xenonpuolivaloille (DC merkintä umpiossa) DR merkintä on sitten kaukovalolle, mutta tuossa ei tainnut sitä olla. Linkki!
Ainakin AKE:N (nykyinen trafi) mukaan vasta 2000 vuonna käyttöön otetuissa autossa pitää olla automaattinen ajovalojen korkeuden säätö elikkäs sinun omegassasi riittää vielä manuaalinen, kunhan on ajovalon pesurit sekä hyväksytyt umpiot.
Ainakin AKE:N (nykyinen trafi) mukaan vasta 2000 vuonna käyttöön otetuissa autossa pitää olla automaattinen ajovalojen korkeuden säätö elikkäs sinun omegassasi riittää vielä manuaalinen, kunhan on ajovalon pesurit sekä hyväksytyt umpiot.
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06