Tarviiko se jotain erikoistyökaluja? Kokemusta ei ole remonteista, mutta länsiauton hinta hirvittää (550e 1 laakerin vaihto)
Vectra c 2002 pyöränlaakeri
Vectra c 2002 pyöränlaakeri
Osaako kukaan neuvoa, et kannattaako ruveta itse vaihtamaan etupyöränlaakeria. Motonetistä ajattelin ostaa sen koko navan (n.100e)
Tarviiko se jotain erikoistyökaluja? Kokemusta ei ole remonteista, mutta länsiauton hinta hirvittää (550e 1 laakerin vaihto)
Opel Astra GS 180 A PHEV MY2023A Keltakultainen
Re: Vectra c 2002 pyöränlaakeri
mahtaa 550e sisältää itse osanki. vaihtoon menee noin tunti asentajalta joka on niitä vaihtanut ja löytyy työkalut, mitää erikois työkaluja tuohon hommaan ei tarvi.
Kyllä. 550e sisältää osat, mutta jos sen osan hinta on noin 100e, niin tulee työlle hintaa aika mukavasti.
- HraBeigeV6
- 'Senator'

No jo on hinta hommalle. Kiva tietää paikka mitä välttää.judenius kirjoitti:Kyllä. 550e sisältää osat, mutta jos sen osan hinta on noin 100e, niin tulee työlle hintaa aika mukavasti.
Länsiautossa suostuivat laittamaan itse tuodun varaosa laakerin.
Samalla uusitaan iskunvaimentimet eteen sekä yläpään laakerit. Hintaa kertyy näille yht. 560e
Samalla uusitaan iskunvaimentimet eteen sekä yläpään laakerit. Hintaa kertyy näille yht. 560e
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Minkälaiset oireet laakeri tuotti? Itselläni jonkinmoinen epäily laakerista tai sitten jarruista.
Tänään Laakeri vaihdettiin, ja onneksi myös vika korjaantui.
Oireet olivat alussa nopedessa noin 60 alkava korkeampi melu ja loppuvaiheessa ratin tärinä ja jatkuva jurina nopeudesta riippumatta.
Oireen huomasi myös hyvin tiukemmissa mutkissa kovenevan äänen ansiosta.
Oireet olivat alussa nopedessa noin 60 alkava korkeampi melu ja loppuvaiheessa ratin tärinä ja jatkuva jurina nopeudesta riippumatta.
Oireen huomasi myös hyvin tiukemmissa mutkissa kovenevan äänen ansiosta.