Elikkäs mikä olis paras tapa kiinnitää puskuriin lisähelma, jos haluaisi puskurista ja helmasta tehdä yhtä osaa ? Olen kuullut että sikalla laitettais ihan korinosia joissain firmoissa levikkeitäkin kiinni mutta onko perää ?
Kun jos lasikuitukitillä alkais häärätä osia
toisiinsa kiinni niin vois olla että hetken päästä voi olla taas kittailemassa osia kiinni koska kitti halkeilee..
Voisiko sika olla vastaus elastisuuden takia ?
Ja miten maali kestäisi, halkeilematta ??
puskurin jatkeiden kiinnitys
No joo, ei välttämättä kiinteesti kannata laitella, sillä kosketuksia aina tulee ja esim. sikamassalla laitettu helma antaa hieman periks. Jos tosiaan haluaa helman saumattomasti puskuriin, kannattaa kiinnitys tehdä huolella ja liimata helma joka kohdasta kunnolla ja tiiviisti, että se joustaa puskurin kanssa eikä erikseen, koska silloin sauma ei kestä...
OVERDRIVE.FI
Olis tarkoitus siis integroida se helma kiinni puskuriin saumattomasti.Saa nähä mitä käy, voin vaikka laittaa projektikuvaa jos saan digikameran lainaan.
Noi helmathan on ns. puskurin päälle liimattavaa mallia eli leikellä saa niitä ennen kuin saa sopivat.
ACHTUNG!!
Olisko kellään muuten mainita mitään hyvää automaalaamoa Jyväskylässä ?? Halpa/siisti
eihän sellaista kait olekkaan?
Noi helmathan on ns. puskurin päälle liimattavaa mallia eli leikellä saa niitä ennen kuin saa sopivat.
ACHTUNG!!
Olisko kellään muuten mainita mitään hyvää automaalaamoa Jyväskylässä ?? Halpa/siisti
SiroAutosta kankitiellä on mulla hyviä kokemuksia, ja Sirojussi osaa myös tuon asiakaspalvelun, toisin kun auto-alan liikkeissä yleensä.On 2003-09-25 13:19, Mylläri wrote:
ACHTUNG!!
Olisko kellään muuten mainita mitään hyvää automaalaamoa Jyväskylässä ?? Halpa/siistieihän sellaista kait olekkaan?
E: hinnasta en kovin hirveesti osaa sanoa, kun vakuutus yhtiö maksoi setin, lukuun ottamatta peilien maalausta jonka teetin samalla, hintaa peileille tuli 25 egee, en tiedä onko halpa vai kallis, mutta maali on pysynyt ja olen tyytyväinen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-09-25 14:27 ]</font>