Kynnysmuovit puhtaaksi?
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Kynnysmuovit puhtaaksi?
Milläs olette putsailleet sisältä muoviosia, varsinkin nuo kynnysmuovit, jotka lasten jäljiltä menee hirveeseen kuosiin? Pitäisi saada se pinttynyt lika irtoamaan. Normi pesuaineilla ei tuota haluttua tulosta.
Re: Kynnysmuovit puhtaaksi?
Hanki ihan jotain vinyylin puhdistus ainetta. toimii hyvin.
Korrek muovikiillotus vahalla lähtee liat kävelee ja kiiltoa tulee vähintää tarpeeksi. itse suosittelen moista.
ei ole hinnalla pilatttu, 0.5L purkki alle 10e ja löytyy useimmilta huoltoasemilta + autotarvike liikkeistä
ei ole hinnalla pilatttu, 0.5L purkki alle 10e ja löytyy useimmilta huoltoasemilta + autotarvike liikkeistä
Astra F Turbo (B204)
HraBeigeV6 kirjoitti:Milläs olette putsailleet sisältä muoviosia, varsinkin nuo kynnysmuovit, jotka lasten jäljiltä menee hirveeseen kuosiin? Pitäisi saada se pinttynyt lika irtoamaan. Normi pesuaineilla ei tuota haluttua tulosta.
Itse suosittelen lämpimästi -> http://www.meguiars.fi/tuotteet/ tulee siistiä ja hyvää jälkeä!
Jos et tykkää mistään ylimääräisistä kiilloista, niin karheahko sieni ja ämpäriin veden kaveriksi tolua. Vähän kun viitsi pyöritellä ja painaa, niin lähtee lika mukavasti niistä muoviosien koristeuristakin.
Täältä kanssa ääni tolulle.
- HraBeigeV6
- 'Senator'

No jospa tolulla paska pois ja päälle sitten jotain kiilloketta by Glym tms.Jussi V kirjoitti:Jos et tykkää mistään ylimääräisistä kiilloista, niin karheahko sieni ja ämpäriin veden kaveriksi tolua. Vähän kun viitsi pyöritellä ja painaa, niin lähtee lika mukavasti niistä muoviosien koristeuristakin.
Niin, se on ihan makuasia. Kyllä kai noita kiillon tuovia toimivia puhdistusaineitakin on, mutta itse suosin tuota tolua siitäkin syystä, ettei se tuo mitään kiiltoa. Ainoa paikka mihin olen jotain silikonipohjaista kabiinissa laittanut, on mittariston "lasi", saa niitä pieniä naarmuja hyvin piiloon.
Toi sama aine on kyllä muutenkin näppärä sisustan puhdistuksessa. Esimerkiksi kattoverhoilusta tuli todella siisti kun sen rätin kanssa hinkkasi läpi, ja kylkiäisinä autoon saa vieläpä hyvän tuoksun.
Toi sama aine on kyllä muutenkin näppärä sisustan puhdistuksessa. Esimerkiksi kattoverhoilusta tuli todella siisti kun sen rätin kanssa hinkkasi läpi, ja kylkiäisinä autoon saa vieläpä hyvän tuoksun.
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Eilen tuli ulkokuori kierrettyä Glymin puna+kulta yhdistelmällä. Bumperia mustiin helmoihin. Tulipa hieno jälleen. Jospa tänään sisätilalle käsittely Tolulla, kun sitä suosittelette. Kattoo ny jos kiiltoa sit lisää jollain. Pääasia, että paska lähtee pois.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Mites kun tuo Tolu suositellaan huuhdeltavaksi pois (http://www.puhdaskoti.fi/tuotesivu?id=1681293&group=4.0), niin kuinkas tuo kattoverhoilukin asiaan suhtautuu? Tuleeko värimuutoksia ajan kuluessa? Millaisella suhteella tuota Tolua pitäs veden kanssa lantrata, että passaa kattoverhoiluunkin?
Meikäläisellä on justiinsa katossa ikäviä tahroja/jälkiä, mitkä olisi mukava saada pois...
Meikäläisellä on justiinsa katossa ikäviä tahroja/jälkiä, mitkä olisi mukava saada pois...

- HraBeigeV6
- 'Senator'

Tee joku lantrinkisoppa ja koeta pienelle alueelle ensiksi. Vaihdoin tuon Tolun Ajaxin yleispuhdistusaineeseen. Ei tarvitse huuhdella pois ja ihan hyvin toimi muoviosien kanssa.jeppe jääkarhu kirjoitti:Mites kun tuo Tolu suositellaan huuhdeltavaksi pois (http://www.puhdaskoti.fi/tuotesivu?id=1681293&group=4.0), niin kuinkas tuo kattoverhoilukin asiaan suhtautuu? Tuleeko värimuutoksia ajan kuluessa? Millaisella suhteella tuota Tolua pitäs veden kanssa lantrata, että passaa kattoverhoiluunkin?
Jos huolestuttaa, niin puuvillaliinan kostuttaa veteen ja pyyhkii sillä kattoverhoilun pesun jälkeen pariin kertaan välillä rättiä huuhdellen.jeppe jääkarhu kirjoitti:Mites kun tuo Tolu suositellaan huuhdeltavaksi pois (http://www.puhdaskoti.fi/tuotesivu?id=1681293&group=4.0), niin kuinkas tuo kattoverhoilukin asiaan suhtautuu? Tuleeko värimuutoksia ajan kuluessa? Millaisella suhteella tuota Tolua pitäs veden kanssa lantrata, että passaa kattoverhoiluunkin?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Itse en ainakaan sitä ole pois huuhdellut. Kattoverhoilun pesin joskus viime kesänä, eikä siinä mitään värimuutoksia, verhoilun irtoamista tai muutakaan ole ilmaantunut. Purkin kyljessä taisi olla ohjeena kymmeneen litraan puoli desiä, mutta itse olen vähän reilummin käyttänyt.
Täältäkin ääni tolulle tai vastaavalle. Ei tartte edes ostaa mitään kallista erikoispuhdistusainetta, mitä ne myy mielellään. Normiainetta vaan lämpimään veteen ja sopivan jämäkkä puhdistusliina, sitten pitää käyttää miehen otetta. Kyllä lähtee!
Noita kiillotustouhuja vähän kummeksun, olen pahoillani.
Mut jos alkaa aina kiillottelemaan jotain paskaisten kenkien astinlautoja, on se loputon savotta. Voi se olla siisti muutenkin.
Noita kiillotustouhuja vähän kummeksun, olen pahoillani.