Ohan mulla sellane mut se on komeempi, eli ei saman näkönen, eri vanhemmista ja sekään ei tietääkseni oo ajanu tänään vihreellä mesellä.mannion kirjoitti:Jaa, no sit sulla on joku kauan kadoksissa ollut kaksoisveli, tai mun pitäs hankkia lasitJuheksi kirjoitti: Mannion: Juu aamulla mäkin sut näin. Ei sunkaan autosta erehy jossei kato ihan muualle. Mutten tännää oo vihreellä Mesellä ajellu. Ainoo Mese on millä tänään ajoin oli uuskoppanen pitkäkorkee hopeinen Sprinter.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Sini-valkoinen (ja jotain tähtiäkin oli) calibra Nesteellä Hankotien varrella. Onko tuo nyt sit Vihdin Neste virallisesti vai mikä. Oli maalattu/teipattu ocf.fi autoonkin.
Samsa87 eilen illalla ja tänään päivällä Aleksanterinkadulla.
Ja varmaan myös tänään illallaCTi kirjoitti:Samsa87 eilen illalla ja tänään päivällä Aleksanterinkadulla.
E: Sillä farkku kasetillako oot ollu?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Jep, sillä. On riittäny joo maisemiasamsa87 kirjoitti: Ja varmaan myös tänään illallaHyviä maisemia...
E: Sillä farkku kasetillako oot ollu?
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Päivemmällä bongattu valkonen, laitettu calibra Oulun Nallikarissa. Komia oli vekotin.
Sekä reilu minuutti sitten bongattu vaalean sininen b-vekku parvekkeelta Maikkulassa. Oli klubin tarrat laseissa.
Suuntana oli valtatie 22.
Sekä reilu minuutti sitten bongattu vaalean sininen b-vekku parvekkeelta Maikkulassa. Oli klubin tarrat laseissa.
Suuntana oli valtatie 22.
Timo.S Omegalla Jämsän kylällä pörräämässä. Itte olin isäukon piiska-Maximalla liikenteessä. 
- Born to lose
- 'Senator'

Ajelikos hudu79 eilen(tänään käytännössä) 12 aikaan iltasella Ruskeasannalta Ilolaan päin? Bussipysäkille kävellessä näin vaan samanvärisen, skidisti tuunatun Vectran.
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
16vrane bongattu pyörälenkiltä perheen kanssa Poltinahontiellä 
Born to lose kirjoitti:Ajelikos hudu79 eilen(tänään käytännössä) 12 aikaan iltasella Ruskeasannalta Ilolaan päin? Bussipysäkille kävellessä näin vaan samanvärisen, skidisti tuunatun Vectran.
En ollu minä... Olin tuohon aikaan Koivukylässä törpöttelemässä viiniä kitusiin
Pari muutakin viininpunaista c-veccua asustelee täällä Ilolassa. Toinen ihan karvalakki, ja toinen OPC-Line korisarjalla. Olisitkohan tuon jälkimmäisen bongannu
G.T.S bongattu eilen meidän pihasta
- Born to lose
- 'Senator'

En nähny kunnolla kun olan takaa kuikuilin ja tiekin oli 20m päässä, mutta ihan vakio ei ollut ainakaan, eli mahdollisesti toi OPC-Line
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Mukava käydä välillä herättään pahennusta.Tennessee kirjoitti:Timo.S Omegalla Jämsän kylällä pörräämässä. Itte olin isäukon piiska-Maximalla liikenteessä.
Omega B i4000
Manta B R6
Manta B R6
Speedvelvet kirjoitti:Thuuning näytti meille apinoille marketeilla mallia että miten sen auton pitää liikahtaa..![]()
Oisit ees käyny juttusilla.
No perkuli
timok hitusen matkaa Jämsänkosken teollisuusalueesta Jämsään päin. Yritin morjestella tollasen valkosen vanhemman Maximan kuskinpenkiltä mut en tainnu vastakaikua saada..
Parhaiten auton tunnistaa 1,5 metriä korkeesta LA-antennista. 
N3ON bongattu Calibrallaan Petäjäveden ja Kintauden välillä tänään pari tuntia sitten. Suuntana Petäjävesi. Kättäkin nostin 
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)