A vectran ovipahvit

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
time-x
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja time-x »

Ja sitten vectra miehet ihan kädestäpitäen neuvoja miten ovipahvit lähtevät irti ehjänä?

Olen jo saannut ikkunanveivin irti ja läjän ruuveja pois, mutta pahvi tuntuu silti olevan tiukassa.

Korjausopas neuvoo irrottamaan myös oven lukitusnupin... tuntuu olevan vaan hieman tiukassa. Sekä en ole löytänyt kaikkia oppaan mainitsemaa seitsemää ruuvia.

Jos joku ystävällisesti kertoisi vaihe vaiheelta prosessin kulun, ettei pahvista tule entistä kun hermostuksissani annan sille murkulaa....
Kuva
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Oven alareunassa 3 ruuvia.
Oven avauskahvan ympärillä olevan muoviosan kun varovasti vääntää irti, sen alta löytyy kaksi ruuvia ja yksi on siinä ison kahvan alareunassa.
Karttataskun takareunassa (sisällä) on tuo salpa mikä aukeaa kun työntää sormella sinne muoviklipsun sisään.
Muuten pahvi on kiinni verhoilu nastoilla.

EDIT: nuppia ei tarvitse irroittaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Azzyyr on 2003-09-25 10:51 ]</font>
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Mä oon ite aina irrottanu nupin kun muuten on vähän vaikea vetää kohtisuorassa levy irti. Nuppi lähtee ku kampeet sen punasen osan irti.
Nismo, millo lie taas ajos
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Rapsauttaa kaikki verhoilunastat irti, vetää pahvia hieman ulospäin, että irtoaa ikkunatiivisteestä, (lukitustapin varsi antaa kyllä tarpeeksi jälkeen) sitten nostaa ylöspäin ja pahvi on kädessä.
En tiedä onko eri veccujen lukkotapeissa eroa mutta oman kokemuksen perusteella tapin nupin irroittelu tuntuu kyllä turhalta näpertelyltä....
Puhuttiinhan nyt etuovesta??
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Joskus sillon ku ekoja kertoi irrottelin ovipahvin niin kanitti just siitä lukko tapista, nii sit sen jälkee oon suosiolla irrottanu sen, mut molempi parempi :smile:
Juu, kyl se ohje etuoveen liitty.
Nismo, millo lie taas ajos
Vastaa Viestiin