Ihmettelin tuossa että miksi pakoputki on alkanut kolahtelemaan kiihdytyksissä runkoon, ja syyksi paljastui moottorin heiluminen. Tuntuu siltä ettei se saisi niin paljoa heilua, mutta kun ei ole mitään käsitystä oikeasta määrästä, niin kertokaa muut kutosten omistajat omia kokemuksia. Minulla moottori menee eteenpäin vedätettäessä melkein kiinni siihen suojamuoviin mikä on syylärin päällä. Eli moottori kääntyy noin 5 senttiä eteenpäin kun pitää jarrulla autoa paikallaan, ja vedättää eteenpäin. Taaksepäin se menee suurinpiirtein samanverran.
Onkohan tuo normaalia vai ei?
Jos joku on vaihtanut kiinnikkeitä, niin voisi kertoa onko paha homma? Näyttää ainakin siltä!
-Mikko
V6 B-Vectran moottori heiluu liikaa?
Pilkunviilaajaa kiinnostaa tietää että miten olet havainnut että moottori vedätättäessä liikkuu siihen suojamuoviin kiinni? Apumies ollut konehuoneessa ja...? 
Mutta: testannut itse ja ainakaan kun tyhjäkäynnillä antaa jengaa kovastikkin niin ei se liiku nimeksikään että veikkaisin että tukikumit vaihtoon!
Mutta: testannut itse ja ainakaan kun tyhjäkäynnillä antaa jengaa kovastikkin niin ei se liiku nimeksikään että veikkaisin että tukikumit vaihtoon!
Niin, sanoin siis vedättäessä, tuo tyhjäkäynniltä polettaminen ei sitä moottoria paljoakaan liikuta. Siis, painan jarrua, ja konepelti on auki. Sitten vaan vaihde päälle ja kaasua (automaatti). Siitä näkee miten se kone alkaa kääntyä.On 2003-09-25 12:08, Janie79 wrote:
Pilkunviilaajaa kiinnostaa tietää että miten olet havainnut että moottori vedätättäessä liikkuu siihen suojamuoviin kiinni? Apumies ollut konehuoneessa ja...?
-Mikko
Audi S4 Biturbo