tänään laukes toinen etuiskari (koni sport vaimennussäädöllä).!! nopiaa kun vilkaisin niin jotenki oli antanut periksi/murtunut jousilautasen kohdasta!!
omega v6 etuiskarit..
omega v6 etuiskarit..
elikkä minkälaisia etuiskareita kannattaisi kattella madallettuun (noin 40-60mm) v6 omppuun.?! ehdotuksia.!?
tänään laukes toinen etuiskari (koni sport vaimennussäädöllä).!! nopiaa kun vilkaisin niin jotenki oli antanut periksi/murtunut jousilautasen kohdasta!!
onko kuinka muilla kestäny nuo konin pumput?
Audi a6 2.7biturbo quattro -01
Honda cbr1000rr fireblade -12
Re: omega v6 etuiskarit..
Mulla oli Variante 2 vuoden päivät alla. Käytettynä ostin, mutta ei menny pitkään kun pukkas mehut pihalle toisesta etuiskarista. Ja Konin pumputhan ne taitaa olla etupäässäkin siinä sarjassa, samalla tavalla paluuvaimennuksen säädöllä. Ostin tilalle Kw:n kiinteän alustan ja onhan tuo ainakin tähän mennessä toiminut. Variante pyörii kyllä edelleen nurkissa, osta pois niin saat toisen ehjän iskarin tilalle siitä 
Bilstein sprintit on ainakin hyvät
Tarkoitettu madalletulle alustalle.
joo no nuota bilsteinin pumppuja oon kans ajatellu ku aikoinaan astrassa oli vastaavanlaiset.!!jariz kirjoitti:Bilstein sprintit on ainakin hyvätTarkoitettu madalletulle alustalle.
näytti jo pakettia aukaistaes tosi laadukkailta.!! onko sulla ompus noi sprintit.? mistä ostit ja paljo maksoi.?
Audi a6 2.7biturbo quattro -01
Onhan mulla sellaset. Ostin saksanreissulla leidingertuningilta. Maksoi 450€ kierros. Saattaa olla suomessa vähän arvokkaammat.make 77 kirjoitti:joo no nuota bilsteinin pumppuja oon kans ajatellu ku aikoinaan astrassa oli vastaavanlaiset.!!jariz kirjoitti:Bilstein sprintit on ainakin hyvätTarkoitettu madalletulle alustalle.
näytti jo pakettia aukaistaes tosi laadukkailta.!! onko sulla ompus noi sprintit.? mistä ostit ja paljo maksoi.?