Kiitokset taas kerran kehuista. Ei nuo "pesurit" kyllä kestä yhtään lähempää tarkastelua mutta tosiaan tuon tyylinen ratkaisu tohon täytyy jossakin välissä toteuttaa. Nythän nuo on vain mallia feikki eli pissapojan suuttimista on sahattu ne letkun kiinnikkeet pois ja pelkät suutinosan kuoret kiinnitetty kakspuoleisella teipillä tohon puskuriin .
Tervetuloa vaan mikkeliin vierailulle mut olis mulla itelläkin asian tynkää sinnepäin. Oli tosta jokunen aika sit TobyR:n kanssa alustavia suunnitelmiakin mut ei mitään tarkempaa ajankohdasta.
Ari-S kirjoitti:suunnitelmat kuulostaa kyl erittäin hyvältä
On tossa jo vähän edistyttykin suunnitelmia pitemmälle mut en ollu vielä muokannu kuvia pienemmäks. Pari tuntia askartelin ton parissa ja tällästä sain aikaan:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
retro kirjoitti:Sua tarkkaillaan. Kiva seurata miten edistyy. Tekis itellekin jo mieli puuhailla jotain erilaista, ihan kun ei ois tarpeeks tekemistä muutenkin.
Tuo tarkkailu on oikeestaan vähän tarkoituskin eli yritän laittaa kuvia eri työvaiheista ja infoa huomioon otettavista asioista jos joku muukin innostuu rakentamaan omaansa saman tyylistä. Vaikee vielä sanoo mitään lopputuloksen toimivuudesta ku kaiken joutuu miettimään itse ja osittain arvaamaan toimivaa mallia koska taidan olla eka joka tuota imusarjan yläosaa rakentaa tollaseen koneeseen. En ainakaan ole löytänyt muiden tuotoksia mistään joten ei voi kopioida valmiiks toimivia ratkaisuja. Vaikka olenkin kokonaisuuden jo hahmottanut mielessäni, niin hyviä vinkkejä otan silti mielelläni vastaan. Jos joku löytää hyviä linkkejä, niin nekin kelpaa.
No tehdään valmiiks ja katotaan mitä syntyy...tuskin ainakaan huonompi kuin tehtaan jäljiltä koska tuo orggis vaikuttas olevan melkonen tulppa. Ainakin omat odotukset on suht korkeella eli siinä 20hv:n lisäystä pidän ihan realistisena jos en ihan perseelleen onnistu tota ryssimään .
Edit. Taidan asua verkossa ku tuli viistonnia täyteen viesteissä .
Mulla o ollu vähän tommonen mielessä, joko yks iso, tai kaks pienempää: .
TIedä sitten miten toimis, mutta luulis kun se pienenee loppua kohden pysyis virtausnopeus samana perille asti, ainki niin oon joskus jostain kuullu. Toi vaan esimerkkikuva tyylistä, niin kuin imukanavista voi laskeskella.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Anteeks OT, mut se sihteeri kiinnostais.... Niitä kuvia?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
omega16T kirjoitti:Tuolla koneen takapäässä on sen verran vähän tilaa korkeus- ja vähän leveyssuunnassakin että on pakkokin tehdä vähän kiilamainen tosta yläosasta.
Totta. Meinasin vielä, että lähtis tavallaan levenemään takaa eteen, eikä niinkään korottumaan, että korkeus olisi vakio, mutta tötterö vaan levenisi.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Mitenhän sellainen wrc tyylinen imusarja toimisi jossa plenumi on jaettu kahteen osaan? Kammioiden välillä on sellainen tapauskohtaisesti tehty kokoimusarjan mittainen "viilto" josta ilma virtaa jokaiseen pyttyyn yhtä paljon. Täytyy vaan laskea paljon sitä ilmaa menee läpi ja sen mukaan mitoittaa aukko sinne keskelle. En tiedä saiko kukaan selvää mitä tarkoitin
jariz kirjoitti:Mitenhän sellainen wrc tyylinen imusarja toimisi jossa plenumi on jaettu kahteen osaan? Kammioiden välillä on sellainen tapauskohtaisesti tehty kokoimusarjan mittainen "viilto" josta ilma virtaa jokaiseen pyttyyn yhtä paljon. Täytyy vaan laskea paljon sitä ilmaa menee läpi ja sen mukaan mitoittaa aukko sinne keskelle. En tiedä saiko kukaan selvää mitä tarkoitin
Tollanen mulla oli ajatuksena tehdäkkin mut jätän ton matematiikan pois tosta ja koitan tuurilla , tulee mitä tulee.