Turtle Color Magic Plus+ värivaha
Turtle Color Magic Plus+ värivaha
Onko kellään kokemusta tollasesta vahasta? Löytyy motonetistä tuotenumerolla 60-2463. Eli jos joku on kokeillut niin kokemuksia vois laittaa tänne että onko tosta vahasta mihinkään? ja onko tosta "huulipunasta"
mihinkään...
Vectra 1.8 16v -97 farmari
Re: Turtle Color Magic Plus+ värivaha
Värivahat kaikkinensa voi jättää suosiolla kaupan hyllyyn. Myllytys kunnon aineilla ja vahat päälle niin tulee huomattavasti parempaa jälkeä.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Totta turisee. Komppaan!ChiEf kirjoitti:Värivahat kaikkinensa voi jättää suosiolla kaupan hyllyyn. Myllytys kunnon aineilla ja vahat päälle niin tulee huomattavasti parempaa jälkeä.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
no onhan se niinkin mutta en ajatellu tohon vahaushommaan monia satoja mennä laittamaan.. Ei siitä maalipinnasta nyt uudenveronen tarvitse tullakkaan, kunhan nyt sais vähän paremman näköseks..Juutas kirjoitti:Totta turisee. Komppaan!ChiEf kirjoitti:Värivahat kaikkinensa voi jättää suosiolla kaupan hyllyyn. Myllytys kunnon aineilla ja vahat päälle niin tulee huomattavasti parempaa jälkeä.
"Monia satoja"
Cleaneri ja perään normi vaha.
Jossei riitä, niin haet tarvikeliikkeestä 20€ kiillotuskoneen(tai ihan vaikka porakoneeseen liitettävän vaahtokumilaikan).
Värivahat tuppaa väristä riippuen olemaan vaikeita saada edes kiilloitettua tasaiseksi ja kestävät about yhden pesun.
Cleaneri ja perään normi vaha.
Jossei riitä, niin haet tarvikeliikkeestä 20€ kiillotuskoneen(tai ihan vaikka porakoneeseen liitettävän vaahtokumilaikan).
Värivahat tuppaa väristä riippuen olemaan vaikeita saada edes kiilloitettua tasaiseksi ja kestävät about yhden pesun.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
kyllä sillä värivahalla hyvän myyntipinnan saa helposti ja halvalla varsinkin auringonpolttamaan punaiseen väriin, tulee suorastaan hieno, ja tuoksuu karamellille sitten. kannattaa kuitenkin varoa ettei mene ovenlistoihin eikä muuallekkaan mihin sitä ei kuulu. taitaa automaalarit kirota nuo silikonipohjaiset vahat.
opel vectra c 2,2 gts
mites se sitte toimii toi myllytys? kun mulla on muutamia sellasia pieniä ruosteläikkiä.. kuten takaluukussa 2 sellasta sormenpään kokosta ja oik. takahelmassa sellanen puolikkaan pikkurillin kokonen ruostesysteemi.. et kannattaako ne ensin laittaa kuntoon ennen ku myllyttää menee..? vai mitä mitälmb-58 kirjoitti:kyllä sillä värivahalla hyvän myyntipinnan saa helposti ja halvalla varsinkin auringonpolttamaan punaiseen väriin, tulee suorastaan hieno, ja tuoksuu karamellille sitten. kannattaa kuitenkin varoa ettei mene ovenlistoihin eikä muuallekkaan mihin sitä ei kuulu. taitaa automaalarit kirota nuo silikonipohjaiset vahat.
ei ne ruosteet myllytystä haittaa jos ei kyllä ruosteet häviäkään, kai tiedät miten myllytys tapahtuu, koneella tai vaikka käsin ensin sopivalla aineella hangataan haalistumat ja pikkunaarmut pois ja kunnon vaha päälle, kyllähän ne kannattaa korjata ensin, eipä tuo myllytys juuri muuta lakkapintaa miksikään, kun se maali ei pääse haalistumaan, en tiiä, on niitä kokeiltu vaikka minkälaisia aineita ja kaikki yhtä huonoja tai hyviä, tais farecla olla aikoinaan paras, siinä oli varmaan pikkukiviä seassa, kunnolla kun hankas niin lähti maalikin, ainakin tuli auto täyteen naarmuja, niin tarkoitan sitä keltaista tahnapurkkia, niitä ei enää onneksi ole myyty aikoihin, nehän oli numeroitu karkeuden mukaan, kaveri hankas 5 tai 7 karkeudella niin auto kiilsi komeesti sieltä missä maali oli vielä pysynyt, olihan auto täynnä pyöreitä naarmuja.
opel vectra c 2,2 gts
Sillä meikkikynällä ei tee mun mielestä yhtään mitään ja itse vahakin oli vähän pettymys. Tosin se vahan sävy ei täysin vastannut oman auton väriä, oli aavistuksen verran vaaleampi. Itse ainakin liputan AutoGlymin tuotteiden puolesta...
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
no mä katoin tosta netistä ni yhessä paikassa oli myllytys alk. 68€. Auton kunnon ja koon puolesta alk... mut ei mun auton maalipinta nyt niin huono oo et se ainakaan yli 100€ mee... mut pitää ensin korjata ne ruosteet, naarmut ja se yks takaluukun lommo ja sit myllyttääsir_TR kirjoitti:Sillä meikkikynällä ei tee mun mielestä yhtään mitään ja itse vahakin oli vähän pettymys. Tosin se vahan sävy ei täysin vastannut oman auton väriä, oli aavistuksen verran vaaleampi. Itse ainakin liputan AutoGlymin tuotteiden puolesta...