ad korjaamo asensi joulukuussa tohon, motonetin boshin halpisverion ,säästösyistä? wectra on 2,5 automaatti
alkuperäitsä vastaava olis maksanu 350 tää maksoi 250. siellä niitä on siis kaksi versiota. korjaamo ei puheittensa mukaan katsonut mikä siellä on ollut? tässä mallissa ei päällä due bosh 217519 durchiflu b.. oitäisi motonetin mukaan toimia v 6 opelissa ja saabissa?? eipähän vissiin toiminut.
heti vaihdon jälkeen, vikavalo paloi edelleen, auto sammui välillä, ja nyki varsinkin 70-ja80 nopeuksissa.kierrokset eli omaa elämäänsä, heitellen?
mikä näkemyksenne tästä
kävin sitten joka kuukausi kitisemässä ja valittamassa ( 5 kertaa) mittailtiin ja lähettivät taas mun baanalle.
nyt puolen vuoden jälkeen auto on seissyt korjaamolla viikon, vikaa etsitään. ainakin 1 pytty pimeenä, pois pelistä
vaikeeta tuntuu olevan. heillä on vielä entinen opel mekaanikkokin duunissa.
kenen lienee vastuu. entä venttiilirikkotapauksessa?
yrittävät ny vaikka mitä selityksiä, olen kuitenkin itse vahvasti sitä mieltä että imm. aiheutti ongelmat.
nyt siihen on vaihdettu toinen imm. eivät ainakaan kierrokset enää heittele?
että sillai
wectra b caravan sport 98 tarvikeilmamassamittari ei toiminu
-
silmukka53
- 'Agila'
-
silmukka53
- 'Agila'
Re: wectra b caravan sport 98 tarvikeilmamassamittari ei toiminu
vielä lisää aiheesta, . ihmettelen toki että joku firma myy semmoisia ilmamäärämittareita, jotka toimivat kyllä, mutta ongelmia esiintyy välillä. nyt ollaan korjaamolla tutkimassa puolaa, ja puolanjohtoja.
ovat kuulemma vaihtaneet myös kampikammion tunnistinanturin?. tämä oli jo wectraan vaihdettu aiemmin, kesällä 2008.opelilla. kun se oli hajonnut, en saanut autoa millään käyntiin. enpä uskoisi sentaas olevan mennyttä. kertoilkaa ystävällisesti jos tiedätte tästäkin.
jos tämmönen komponentti eli vääränlainen (tähän malliin) aiheuttaa ongelmia? mitä siitä voi vaurioita seurata koneelle? onks tällaisia tapauksia klubilaisten tiedossa.
jos nyt sitten käy niin,että ad korjaamo ei onnistu vikoja kartoittamaan, saati korjaamaan, miten mun kannattaisi toimia? pitäisikö viedä merkkikorjaamoon diagnoosiin,ainakin. voipi tulla kallis pieti, jos mennäänkon ja venttiiliremppaan? help mii
ovat kuulemma vaihtaneet myös kampikammion tunnistinanturin?. tämä oli jo wectraan vaihdettu aiemmin, kesällä 2008.opelilla. kun se oli hajonnut, en saanut autoa millään käyntiin. enpä uskoisi sentaas olevan mennyttä. kertoilkaa ystävällisesti jos tiedätte tästäkin.
jos tämmönen komponentti eli vääränlainen (tähän malliin) aiheuttaa ongelmia? mitä siitä voi vaurioita seurata koneelle? onks tällaisia tapauksia klubilaisten tiedossa.
jos nyt sitten käy niin,että ad korjaamo ei onnistu vikoja kartoittamaan, saati korjaamaan, miten mun kannattaisi toimia? pitäisikö viedä merkkikorjaamoon diagnoosiin,ainakin. voipi tulla kallis pieti, jos mennäänkon ja venttiiliremppaan? help mii
Yritäppä mankua niiltä, että mimmosia vikakoodeja se on antanut. Noin ens alkuun.
-
silmukka53
- 'Agila'
vika oli puolassa, tuli uudet kaapelit ja tulpat. rpm kampiakseli anturi joka oli vaihdettu 2008. ei kuulemma pelittänyt enää sekään. huh huh osat 400 ecuu. työstä ei velotettu enää, mikä ihan ok.
wectra toimii taas hyvästi. enää ei vikavaloa tai kierrosten heittelyä.
oon edleen sitä mieltä että immulla oli jokin merkitys vikoihin
wectra toimii taas hyvästi. enää ei vikavaloa tai kierrosten heittelyä.
oon edleen sitä mieltä että immulla oli jokin merkitys vikoihin
Hjuva että tuli noilla kuntoon. btw 400 euroa on moisesta rempasta ihan törkeen vähän jos puolankin hinta kuulu siihen.
jos puoli vuotta on puola ollut viallinen niin katalysaattorin kunnossa voi olla jossain vaiheessa sanomista. (Tällöinhän korjaamolla on jonkinnäköinen vastuu, kun ovat aina pistäneet baanalle)
jos puoli vuotta on puola ollut viallinen niin katalysaattorin kunnossa voi olla jossain vaiheessa sanomista. (Tällöinhän korjaamolla on jonkinnäköinen vastuu, kun ovat aina pistäneet baanalle)