Vaihdekepin nuppi vectraan!
Steinmetzillä OLI myös hieno nahkainen, mutta ovat mokomat pudottaneet sen pois mallistosta. Nykyään niillä on vain tuo alumiininen (kuka sellaisesta sitten pitää) ja sellainen vähän kananmunanmuotoinen nahkainen, jota minä en pitänyt kovin tyylikkäänä.
Vectrassa minulla on tuo vanhanmallinen Steinmetzin nahkainen nuppi, Calibraan olisin halunnut samanlaisen, mutta niitä ei saa enää.
Vectrassa minulla on tuo vanhanmallinen Steinmetzin nahkainen nuppi, Calibraan olisin halunnut samanlaisen, mutta niitä ei saa enää.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ks http://www.conrero.it
opeleilla kilpaa ajanut firma jolla on sisustustuotteita juuri opeleihin
syystarjouskin on sopivasti -25%
nahkaista mustaa pun ja kelt tikkauksilla
titaani
titaani/hiilikuitu
alumiini
alumiini/hiilikuitu
hinnasto http://www.prostreet.fi -> autovarustelu -> conrero
opeleilla kilpaa ajanut firma jolla on sisustustuotteita juuri opeleihin
syystarjouskin on sopivasti -25%
nahkaista mustaa pun ja kelt tikkauksilla
titaani
titaani/hiilikuitu
alumiini
alumiini/hiilikuitu
hinnasto http://www.prostreet.fi -> autovarustelu -> conrero
Ostin omaan vectraan alumiini nupin HALPA-HALLISTA ja toimii todella hyvin peruutus "palikan" kanssa hinta n.15€.
Hae sellanen jos et oo niitä ihmisiä jolle ei kelpaa tuning palikka jossa ei lue MOMO tai SPARCO ja joka ei maksa vähintään 50€.
Kuvia olis, mutta en pysty nyt laittaan.
Hae sellanen jos et oo niitä ihmisiä jolle ei kelpaa tuning palikka jossa ei lue MOMO tai SPARCO ja joka ei maksa vähintään 50€.
Kuvia olis, mutta en pysty nyt laittaan.
Itte tekemällä saa parasta jälkeä.
Asennus käy asettamalla muovi "holkin" vaihdekepin päähän ja ruuvaamalla sitten nupin kiinni ruuvilla mukana tulevalla kuusiokolo avaimella.
Jos se alaholkin puuttuminen haittaa joitan perfektionisteja niin sen voi kyllä hioa vähän suuremmaksi niinkuin itse tein.
Pistä sähköposti osoite niin voin laittaa kuvia omasta nupista sulle.
Jos se alaholkin puuttuminen haittaa joitan perfektionisteja niin sen voi kyllä hioa vähän suuremmaksi niinkuin itse tein.
Pistä sähköposti osoite niin voin laittaa kuvia omasta nupista sulle.
Itte tekemällä saa parasta jälkeä.
Laitas samus mulle kans tulemaan, ku ite aattelin tota halpahallin nuppia mut ois kiva nähdä kuviakin, mitenkähän mahtuu toi omegan pakkilukon "nuppi" sinne vahdekepin nupin sisään...onko niissä yleensä standardi koko??
Eli kuvat laita osoitteella: punishman@jippii.fi
Eli kuvat laita osoitteella: punishman@jippii.fi
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Pistetään tähän kanssa että itse ostin robin hoodista n. 10€ sarjan johon kuului vaihdekepin nuppi, polkimet ja nahkainen vaihdekepin suojus.Vaihdekepin nuppi on ihan asiallinen, muut vähän mitä on. Nuppi kävi e-kadettiin ihan hyvin, ainoa että sitä alhaalla olevassa holkissa olevaa reikää piti suurentaa muutama milli että pakkilukko mahtuu menemään sinne sisälle.