En löytänyt selvää vastausta foorumia selatessani. Eli olisi tarkoitus hommata USB-piuha jolla lukea/nollata vikakoodit tietokoneella ilmaisten ohjelmien avulla. Eli minkä tyyppinen piuha tuohon käy OBD1/2 vai mikä?
Jos jollakin hyviä kokemuksia jostain tietystä piuhasta nii tänne vaan!
Vikakoodinluku B vectra X20DTL
Re: Vikakoodinluku B vectra X20DTL
Itse tilasin ebaystä ja maksoin paypalilla:
http://cgi.ebay.co.uk/OP-Diagnose-Tool- ... 2307433ef2
Tuli nopeesti ja on ollut 100% toimiva.
Koska autosi on vuosimallia ennen -2001, siihen käy vain tietynlainen piuha, se ei ole obd1 eikä 2, vaan ooppelin oma diagnostiikkasellainen.
Olen kokeillut omaa b-corsaani katsella pelkällä obd-lukijalla (obd1/2) ja vaikka liitin onkin fyysisesti sopiva, ei se toimi.
Saatuasi piuhan, halutessasi saat minulta 100% toimivan OP-Com- softan. En ole nettirikollinen ankä warettaja, rehellisesti sanottuna mä en tiedä, mistä mä ton oman op-comin downloadasin, sehän on tarjolla .tek-tronics- sivuillakin downloadattavaksi, mutte se tekee tarkistukset, eikä toimi muilla kuin heidän piuhallaan. Tämä minun versioni toimii täysin myös "klooni"piuhoilla ja sillä pääset näkemään autostasi _kaiken_. Säädin itse just sähköisen ohjaustehostimenkin ton avulla, kun se näyttää tehostimen torguenkin nätisti. Se näyttää joka radio ja cd-soittimen vikakooditkin
http://cgi.ebay.co.uk/OP-Diagnose-Tool- ... 2307433ef2
Tuli nopeesti ja on ollut 100% toimiva.
Koska autosi on vuosimallia ennen -2001, siihen käy vain tietynlainen piuha, se ei ole obd1 eikä 2, vaan ooppelin oma diagnostiikkasellainen.
Olen kokeillut omaa b-corsaani katsella pelkällä obd-lukijalla (obd1/2) ja vaikka liitin onkin fyysisesti sopiva, ei se toimi.
Saatuasi piuhan, halutessasi saat minulta 100% toimivan OP-Com- softan. En ole nettirikollinen ankä warettaja, rehellisesti sanottuna mä en tiedä, mistä mä ton oman op-comin downloadasin, sehän on tarjolla .tek-tronics- sivuillakin downloadattavaksi, mutte se tekee tarkistukset, eikä toimi muilla kuin heidän piuhallaan. Tämä minun versioni toimii täysin myös "klooni"piuhoilla ja sillä pääset näkemään autostasi _kaiken_. Säädin itse just sähköisen ohjaustehostimenkin ton avulla, kun se näyttää tehostimen torguenkin nätisti. Se näyttää joka radio ja cd-soittimen vikakooditkin
laitoin piuhan tilaukseen. Tuolla onnistuu kaikki vikakoodien nollaukset ja näkee missä vika on? auto on siis 1997 b vectra
hpniemi lisää meikäläinen vaikka messengeriin nii voit lähettää ton softan. henrirautio@hotmail.com
- jaskiainen
- 'Admiral'

hpniemi laitoin sulle kanssa privaa. Kiinnostaisi myös tuo toimiva versio siitä softasta.
Astra G caravan -99 1.8 X18XE1