Ledit mittaristoon?
Ledit mittaristoon?
Oon tässä nyt yrittänyt muutaman illan opiskella tota ledien asennusta mittaristoon. Oisko jollain antaa täsmälliset ohjeet miten vectran mittaristoon sais kätevästi polttimoiden tilalle asennettua ledit? Onko kauhee projekti? Tarviiko tehdä uusia johtovirityksiä vai onnistuuko jotenki suoraan virittään polttimoiden kantoihin tai jotain? Vinkkejä kaivataan kipeesti. 
Re: Ledit mittaristoon?
nehän on T10 ja T5 kannalla muistaakseini... elikkä vanhat lasikanta hehkut pois ja ledit tilalle ja laittaa sitte vielä oikein päin että syttyvät... ei tarvitse mitää ylimääräsiä johto virityksiä
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
Tarviiko laittaa joku etuvastus tai jotain?
- kadett90
- OCF Member 2024

Jos ledeissä ei ole vastusta valmiina tarviit sellaiset.juzou kirjoitti:Tarviiko laittaa joku etuvastus tai jotain?
12 Voltin käyttöjännitteellä ja muutaman Voltin kynnysjännitteellä noin 500 Ohminen vastus.
Kellon polttimot näyttäis olevan kiinteellä kannalla, ni pitääkö niihin ostaa uus kanta ja laittaa ledit niihin? 
nekin saa tinattua pois mikäli haluaa ja sen jälkeen vain asettaa samaisella kannalla olevat ledit...juzou kirjoitti:Kellon polttimot näyttäis olevan kiinteellä kannalla, ni pitääkö niihin ostaa uus kanta ja laittaa ledit niihin?
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
Eiks ne mittariston valot oo näitä? En menis vannomaan ku itsellä on toi mittariston irrottelu vielä edessä..
http://www.carstyleplus.co.uk/LED-neon- ... hting.html
noitaki saa taivutella ja viilaillla että sopivat paikalleen, muuta ihan erilainen nysvääminen noissa on jos meinaa vakiokantaan itse ledejä upotella..
http://www.carstyleplus.co.uk/LED-neon- ... hting.html
noitaki saa taivutella ja viilaillla että sopivat paikalleen, muuta ihan erilainen nysvääminen noissa on jos meinaa vakiokantaan itse ledejä upotella..