Automaalit!?
Automaalit!?
Onko tietoa mistä sais auton värikoodilla sekoitetun maalin spraypulloon? pk-seudulta. mieluiten vantaalta! =)
Vectra 1.8 16v -97 farmari
Re: Automaalit!?
Mä oon käyny Deco Väri Oy:ssä Hesan A-Kiven kadulla, lippiksen sain kaupan päälle, asiallinen mesta..
millasta hintaa on pyytäny pullosta?tursas kirjoitti:Mä oon käyny Deco Väri Oy:ssä Hesan A-Kiven kadulla, lippiksen sain kaupan päälle, asiallinen mesta..
Se riippu kait miten iso pullo, mutta parikymppiä muistaakseni..
Okei, okei... Tietääkö kukaan sekottaako TAV (tikkurlan auto ja varaosa) tai varakiri enää maaleja? huomenn selviäis soittamalla mut haluun tietää tänää 
Stirwell Tuusulassa sekoittaa myös maaleja ja palvelu on loistavaa. Viimeksi kun ostin hinta oli muistaakseni 18€/purkki ja kun ostelin muitakin maalaustarpeita niin loppusummasta sain ihan hyvät alennukset.
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Tiedustele ihan automaalaajilta. Ainakin Sikkens värejä saa purkitettuina. Muista myös ostaa kirkaslakkaa, muuten vastamaalattu pinta ei kestä käyttöä. Älä osta valmispurkitettua tavaraa. Nämä värit kun on soviteltu monelle autolle, eli väri on jostain välimaastosta.
joo näin toimitaan.keltanokka kirjoitti:Tiedustele ihan automaalaajilta. Ainakin Sikkens värejä saa purkitettuina. Muista myös ostaa kirkaslakkaa, muuten vastamaalattu pinta ei kestä käyttöä. Älä osta valmispurkitettua tavaraa. Nämä värit kun on soviteltu monelle autolle, eli väri on jostain välimaastosta.