Ja siksi kissa sen vain tappaa, muttei syö.TJT kirjoitti:Päästäinen onkin jännä kapistus. Sen lepopulssi on ~800 ja yksi Suomessakin asustelevista päästäislajeista on myrkyllinen.mimmix kirjoitti:peltomyyrällä ainakin on. ja myös päästäisellä joka on vähän myyrän näköinen.
Vesipäästäisen sylkeen nimittäin erittyy hermomyrkkyä.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Oiskohan kellään ylimmääräistä spotify kutsua. Jos löytyy niin yv:tä vaan.
ei kukaan siitä kutsusta helpolla luovu, mutta pakkohan se on silti kokeilla jos vaikka joku välttämättä haluaa sen pois antaa.
Miksikä kutsutaan sitä häkkiä/telinettä/tasoa, missä on matalat laidat ja tulee taakkatelineiden päälle autonkatolle? Joskus näkee mitä ihmeempiä kuljetuksia moisessa kuten jääkaappeja, pakastimia, pesukoneita yms.
edittiä:Näköjään noita tarjoaa eniten nimellä "kattoteline"
edittiä:Näköjään noita tarjoaa eniten nimellä "kattoteline"
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Safaritelineiksi kuullu puhuttavan 
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Ei tartte Spotifyhin kutsua enää.mazagane kirjoitti:Oiskohan kellään ylimmääräistä spotify kutsua.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Tartteepas, ellei tyydy 20h/kk kuunteluun mainosten siivittämänä...mimmix kirjoitti:Ei tartte Spotifyhin kutsua enää.mazagane kirjoitti:Oiskohan kellään ylimmääräistä spotify kutsua.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Naapuri esitteli uutta Kiiaansa, maksaa varmaan 300 kk:ssa osaria ja sano, että tää on vaan tämmönen kinneri...
, mitä tarkottaa sana kinneri.. 
Polkuautoa: Kuvao kikkailua:Kinneri eli polkuauto, myös "velomobiili", on jaloilla poljettava ihmiskäyttöinen ajoneuvo, nykyisin usein korilla varustettu kolmipyöräinen nojapyörä. Kinnerissä on polkupyöristä pienin ilmanvastus, ja siten suurin huippunopeus.[1] Valmistajia on maailmalla muutamia. Kaupalliset mallit ovat lähes pelkästään yksipaikkaisia, joko päältä avoimia tai umpikorisia.tursas kirjoitti:Naapuri esitteli uutta Kiiaansa, maksaa varmaan 300 kk:ssa osaria ja sano, että tää on vaan tämmönen kinneri..., mitä tarkottaa sana kinneri..
OCF Formulatietäjä 2013
Tää ainakin kuuluu tähän topicciin:
Mulla on 2 sinkkunaista mun kämpässä, mitä noitten kanssa pitäis tehä?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Kun ne ei näköjään kiinnosta jos on aikaa olla täällä ni hommaat itelles ihanan miehen ja elät onnellisena elämäs loppuun asti.TJT kirjoitti:Tää ainakin kuuluu tähän topicciin:
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Erittäin hyvä vaihtoehtoB-Na kirjoitti:Kun ne ei näköjään kiinnosta jos on aikaa olla täällä ni hommaat itelles ihanan miehen ja elät onnellisena elämäs loppuun asti.TJT kirjoitti:Tää ainakin kuuluu tähän topicciin:
^Vuosisadan rakkaustarina
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Seuraava kysymys: Millä vitulla mä saan noi lehmät vittuun täältä...
Hississä on peili ei käy vastaukseksi, sillä tässä talossa ei ole hissiä...
housut kinttuun ja veikka esille..TJT kirjoitti:Seuraava kysymys: Millä vitulla mä saan noi lehmät vittuun täältä...

Tai ehdota lerssi esillä kolmenkimppaa! Et voi pahimmassa tapauksessa olla kuin saamatta, ja jos flaksi käy...sepu kirjoitti:housut kinttuun ja veikka esille..TJT kirjoitti:Seuraava kysymys: Millä vitulla mä saan noi lehmät vittuun täältä...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa