Ja tuli tuossa taas mieleen tuo muuan asia mikä tuossa minun Ascossa on ottanu pattiin ostosta lähtien. Katossa (ei ees keskellä, vaan keskilinjan etupuolella) on antenni. Tai siis jalka, ite piiskaa siinä ei oo.
Kyllä täytyy siunata sellanen ihminen joka porata hutkauttaa ehjään kattoon reijän ja laittaa siihen antennin.

Ennemmin sulatan kattoikkunanki.
Tuohonki oon miettiny et jos räpsäytän siihen finlandia 2000.sen, ni ei tuo nypykkä töklöttäs siinä niinku sarvi pässin otassa.
Ku se mahtaapi olla aika monella mutkalla tuo kattopelti jos hitsailee tuon reijän umpeen siitä....
Eli kai te kaikki nyt ällyötte, että elekää poratko niitä reikiä siihen kattoon, vaikka se jotain nautintoa teille tuottais. Se auto kuitenki kiertää sit mulle.
Mikään muu ei liioin himmennä omistamisen ylpeyttä niin paljoa ku se, että parkkikselle kävellessä muutoin niin silmiähivelevä näky on pilattu jollain helvetin kierteettömäksi nyljätyllä antennin jalkatyngällä. Sellanen näky kiskoo vedet silmiin raavaaltaki mieheltä.
UGH, olen avautunut.
Helpotti.

"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)