Alustasarjat, mikä hyvä ja halpa

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
0meg4
'Senator'
'Senator'

Re: Alustasarjat, mikä hyvä ja halpa

Viesti Kirjoittaja 0meg4 »

a ompussa bilstein sprint iskarit ja koni? jouset... :peukku:
Vectra c Vectra B

http://www.nousurakenne.fi/
harrimies
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja harrimies »

Itse vaihdoin keväällä alle Konin STR.T Kitin, eroaa Konin Sport Kitistä iskareiden puolesta (itselläni ne eivät ole purettavat eikä jäykkyyssäädettävät). Tingitty hinta oli 420 egeä ja nyt ollut alla 7 tkm eikä mitään negatiivista sanottavaa. Tietysti töyssyt tuntuu kyllä eri tavalla läpi kuin vakioalustalla mutta ajo-ominaisuudet parani sen verran että en vaihtas kyllä pois.
Tästä sarjasta ei tuntunut keväällä olevan hirveästi tietoa kun itse olin ostamassa joten annetaan sitä nyt sen verran mitä itse olen ehtinyt kokemaan.
sepu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sepu »

itse tilasin ebaysta ocun rs:n v maxxin coiloverit 299€. hintaansa nähden ihan ok setti,ehkä hieman pintajäykempi sais olla
Kuva
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

Pistetään vähän uppia.

Eli funtsin tuon Zaffen alle tällaista halpaa sarjaa: http://verkkokauppa.harline.com/product ... offset=345

Muutamasta paikasta olen lukenut Supersportin seteistä ja hintaansa nähden ovat ilmeisesti ihan ookoo kamaa!? Sisältääkö muuten tuo sarja sekä iskarit, että jouset?
Zafira -06
rb26dett
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rb26dett »

Rokkor Racingin coilit G Astraan 173e sarja kotiin tuotuna ebaysta. Todella hyvä hinta-laatu suhde, ja toimitus älyttömän nopea saksasta tänne, 26 päivä tilasin ja 1 päivä tuli.
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
opelisti2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja opelisti2 »

oisko kellään tommoseen farkku astraan -95 vakio jousia edullisesti ?
mielellään tästä oulunläänistä.
finaka
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja finaka »

B2 Vectrassa mulla V-Max korkeussäädettävä alusta. Tyytyväinen olen! Hinta laatu suhde kohdallaan. Ei mikään kivireki, joustaa hyvin. Ja saa tonttiin :D
0meg4
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 0meg4 »

jeh !
pitäs käyvvä mitsuun ettimään alustaa vaa mikä sit ois hyvä(ja halpa) :o
Vectra c Vectra B

http://www.nousurakenne.fi/
rb26dett
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rb26dett »

G Astran perää pitäs saada alemmas. 5,5 sentin tiputus mitä noilla coileilla sai ei riitä. Mistä löytäis lyhyemmät jouset tohon? B Corsan vakiojouset on jo 8 senttiä lyhyemmät kuin -40mm jouset levossa, menis liian alas niillä. :D
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

En viittiny uutta alottaa joten kysyn täällä. Löytyykö keltään tietoa onko b1 ja b2 sedan omegassa samat jouset? Löysin meinaan edullisen jousisarjan mutta ilmossa lukee vaan 94->... Tosin tyhmä kysymys mutta tarvis kuitenkin vahvistuksen...
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Lienee ilmoituksessa tarkoitettu 94 ja eteenpäin.
Samat jouset B1 ja B2 malleissa.

Muista tarkastaa akselimassat ettei tule mitään ylläreitä, jousille ilmoitetaan max.akselipainot joita ei saisi ylittää. Jos laittaa jouset joiden akselimassat on liian pienet voi madallus olla mitä sattuu ja riippuen auton vuosimallista voi muutoskatsastus jäädä suorittamatta mikäli katsuri on lappujen kanssa tässä maailmassa. Sopivan ikäinen auto niin mitään lappuja ei tarvi ja silloin voi Periaatteessa laittaa mitä jousia haluaa...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Joo elikkä soitin completosille ja sanoivat että 2.2 b2 omegaan pitäis laittaa 6koneellisen jouset. Ei ollu joskus joku asiakas saanu katsastettua jousia koska 6 ja 4 koneellisessa eri joku tunnus. Ja vaikka 2.2 b2 omega on 4 koneella niin silti rek. otteessa on toi 6 koneellisen tunnus :o Eli meneekö niin että joudun ostamaan 6 koneellisen jouset että saa katsastettua??? Mites onko noissa jousissa aina joku valmiste numero tai vastaava?
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

t3mu kirjoitti:Joo elikkä soitin completosille ja sanoivat että 2.2 b2 omegaan pitäis laittaa 6koneellisen jouset. Ei ollu joskus joku asiakas saanu katsastettua jousia koska 6 ja 4 koneellisessa eri joku tunnus. Ja vaikka 2.2 b2 omega on 4 koneella niin silti rek. otteessa on toi 6 koneellisen tunnus :o Eli meneekö niin että joudun ostamaan 6 koneellisen jouset että saa katsastettua??? Mites onko noissa jousissa aina joku valmiste numero tai vastaava?
Laita mulle YV-viestinä auton tiedot ja rek.otteesta akselipainot.
En muista juuri nyt sanasta sanaan mitä siinä kohdassa lukee josta akselipainot löytyy mutta kuitenkin ko.kohdassa on maininta:
Akseli 1
Akseli 2
Tai ainakin jotain tuon suuntaista...

Tarkastan antamiesi tietojen perusteella mitä jousia autoosi pitää olla, tämä ei edellytä että tilaisit minulta :D
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Vastaa Viestiin