Kirjottelen tässä ekaa kertaa tänne, sellasella asialla kun on onkelmia raitisilmasuodattimen kanssa.
Piti ryhtyä sitten itse vähän "asentelee" tosiaan tuota suodatinta ja sain menestyksellä purettua
hansikaslokeron ja mun katteen jalkotilasta pois edestä. Luulin tosiaan että olisi näiden katteiden
takana. Mutta huomasin kuitenkin että eihän se nyt mene ihan niin helposti. Suodatin on niin
vaikeassa paikassa että en itse ryhtynyt sen enempää sitä vaihtamaan.
Tuli kuitenkin säädettyä sen verran, että sain kai hajotettua sisäkiertoilmasysteemin jotenkin.
Eli siellähän on semmottis luukku mikä aukeaa kun painaa sisäkiertoilman päälle, siis ehkä. Väänsin vahingossa
tämän luukun väkisin auki, kun tuntui että se aukeaa kun ihan vähän antaa voimaa siihen. No nyt kuitenkaan
sisäilmakiertokyktin ei toimi, ja jonkunlainen sähkömoottori huutaa hansikaslokeron takana jatkuvasti. Ja luukku
on aivan löysä, vaikka ihan aluksi oli kuitenkin melko tiukka avata.
Joten kysymys kuuluukin nyt: onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta systeemistä? Ja onko nyt jotain isompaakin
mennyt rikki, vai onko tilanne vielä korjattavissa ihan ite?
Toivottavasti jollain löytyy kokemusta, ja saa kysyä tarkennuksia, saattaa olla toi selostus melko ympäripyöreetä meinaan
"Tee se itse- mies" kiittää