Ei anna ottaa kierroksia normaalista vaan "tukehtuu" tai rupeaa nykimään.. Jos pikkuhiljaa painaa kaasua niin se jotenkin antaa kierroksia ottaa, mutta aika varovaisesti saa kyllä antaa niitä kierroksia että ei rupeaisi nykimään ja rykimään..
Auton äänetkin muuttuvat ihmeellisiksi, ehkä booavaksi silloin kun kaasua yrittää reippaammin painaa ja välillä jostain päin putkea myös hieman paukahtelee..
Olis hieman kiire kun autoa tarvis mennä tässä lähipäivinä katsastamaan eikä viitti tommosena viedä kyllä ja vielä kun viikonloppuna pitäis reissuun lähteä.. En itse tiedä näistä mitään kun en ole kauaa opelia omistanut ja ensimmäinen opeli on mitä minulla on ikinä ollut.. Edellinen omistaja sanoi että olisi Lambda mennyt, mutta itse en kyllä ihan usko että vaikuttaisi tuollaiseen ja kun ei savuta tms.. Voin silti olla väärässäkin.. Niin ja joku vois vielä sanoa että onko vakava vika ja mahtaako mennä paljon rahaa tämän laittamiseen..
Jos joku viitsisi laittaa jotain mistä voisi olla kyse ja millä lakkaisi niin olisin hyvin tyytyväinen