TJT kirjoitti:Seuraava kysymys: Millä vitulla mä saan noi lehmät vittuun täältä...
Heitä heinäpaali ikkunasta pihalle niin kyllä ne sen perään lähtee.
Muttamutta, mites tämmönen... 230V lämmityslaite jonka teho on 1,15kW, A) paljonko virtaa on tuossa vehkeessä B) mikä on kyseisen vehkeen resistanssi?
Termit saatto mennä väärin kun ihan tarkkaan en muista...
Näinkin yksinkertanen tehtävä oli pääsykokeessa ja en perkale oo ollenkaan varma että menikö oikein, vaikka johan noita asioita yläasteellakin käytiin läpi
Tiedän, että on olemassa kaupallinen tuote, millä impulssivalintaisen puhelimen saa toimimaan äänitaajuudella toimivan keskuksen kanssa, mutta onko olemassa valmista, kaupallista tuotetta, millä impulssivalintaisen puhelimen saa toimimaan suomalaisessa gsm-verkossa?
talvi varusteet "Ropsonit" eli ketjun heittäjät eli kun liukasta ja noi laittaa päälle niin ne pyörii vaakatasos renkaiden alta ja taas pitää renkaat .
kannattaako töissä käynti jos palkka ei riitä edes kunnolla laskuihin ja jos ei kävisi töis ei olisi noita laskuja maksettavana
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Joku blokkaa mun tuliketun.
Oon poistanut antivirus ohjelman, muokannut firewall asetuksia.. ei ole millään blokkilistoilla.
Jos asentaa firefoxin uudestaan, saa firefoxin käyntiin. Ensimmäisen kerran jälkeen kun suljet selaimen, ei enää käynnisty. Eli ikonista ei tapahdu mitään.
IE toimii kuitenkin normaalisti, napista päälle.
Vittu mulla menee hermot tällasten asioiden kanssa. Mitä muita vaihtoehtoja on kuin kirves?
Joku blokkaa mun tuliketun.
Oon poistanut antivirus ohjelman, muokannut firewall asetuksia.. ei ole millään blokkilistoilla.
Jos asentaa firefoxin uudestaan, saa firefoxin käyntiin. Ensimmäisen kerran jälkeen kun suljet selaimen, ei enää käynnisty. Eli ikonista ei tapahdu mitään.
IE toimii kuitenkin normaalisti, napista päälle.
Vittu mulla menee hermot tällasten asioiden kanssa. Mitä muita vaihtoehtoja on kuin kirves?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)