Puola aloittaa pedofiilien kastraatiot
Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Johnny, la gente esta muy loca.
Olisiko Ike sopiva aloitusmalli täällä meillä...
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... 6vuotiaan/
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... 6vuotiaan/
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/94139-t ... -ei-tasmaa
Ja telkkarissa sanottiin tänään että tyttö on sepittänyt koko tarinan eli murtui kuulusteluissa ja tunnusti kusettaneensa...
Ja telkkarissa sanottiin tänään että tyttö on sepittänyt koko tarinan eli murtui kuulusteluissa ja tunnusti kusettaneensa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Mun käy oikeesti jo sääliks koko Ike.
Muijat on just tollasia. Saa jotain diipadaapa-viestejä mieheltä niin heti ollaan että oih se yrittää ISKEE mua
Ike ei voi enää ees hymyillä Siwan myyjälle ettei se joudu seiskaan
Muijat on just tollasia. Saa jotain diipadaapa-viestejä mieheltä niin heti ollaan että oih se yrittää ISKEE mua
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Hmm, mitenköhän pääsisin julkisuuteen (lue seiskaan, iltalehteen, hymyyn etc.)?mimmix kirjoitti:Mun käy oikeesti jo sääliks koko Ike.
Muijat on just tollasia. Saa jotain diipadaapa-viestejä mieheltä niin heti ollaan että oih se yrittää ISKEE mua![]()
Miten ihmeessä sinne aikanaan pääsi Mäntylä, Fingeroos, Berg, Tukiainen, Sonntag, Kortelainen, (lista jatkuisi 160 merkin verran) ja siitä se idea sitten lähti...Ikeeee-eee, huhuuu !
Nykänen sen sanoi jo aikaa sitten piste
Ketä v*ttu on Sonntag ja Kortelainen? Ei edes nopea googletus avannut. Ensimmäiset mä tunnistin, ikävä kyllä.buctu kirjoitti: Miten ihmeessä sinne aikanaan pääsi Mäntylä, Fingeroos, Berg, Tukiainen, Sonntag, Kortelainen, (lista jatkuisi 160 merkin verran) ja siitä se idea sitten lähti...Ikeeee-eee, huhuuu !
TBD
- Undertaker
- 'Diplomat'

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061 ... 5_uu.shtml
"Poliisin mukaan mies puhui suomea ulkomaalaisittain murtaen. "
Kauan tätä hommaa perkele katotaan ennenkuin noihin puututaan kovalla kädellä. VITTUJEN KEVÄT sanon minä.
Kauan tätä hommaa perkele katotaan ennenkuin noihin puututaan kovalla kädellä. VITTUJEN KEVÄT sanon minä.
+1Undertaker kirjoitti: Kauan tätä hommaa perkele katotaan ennenkuin noihin puututaan kovalla kädellä. VITTUJEN KEVÄT sanon minä.
Mä en todellakaan ymmärrä Suomalaisten poliitikkojen munattomuutta tässä hommassa.
Rikos -> Banaanilaivalla takaisin, eikä enää ikinä mahdollisuutta tulla tänne. Sitä ennen tunti turpaan.
Vielä enemmän pistää vihaksi raiskaukset.
TBD
Linda Sonntag: Kuvasta *klik klik*Ioni kirjoitti:Ketä v*ttu on Sonntag ja Kortelainen? Ei edes nopea googletus avannut. Ensimmäiset mä tunnistin, ikävä kyllä.buctu kirjoitti: Miten ihmeessä sinne aikanaan pääsi Mäntylä, Fingeroos, Berg, Tukiainen, Sonntag, Kortelainen, (lista jatkuisi 160 merkin verran) ja siitä se idea sitten lähti...Ikeeee-eee, huhuuu !

Olivia Kortelainen: Kuvasta *klik klik*

Itse olisin enemmän huolissani jos viriili naistenmies ei olisi nuoren pillun perään
Okei, seuraava kysymys, mistä v*tusta nämä pitäsi tuntea? Ihan tuntemattomia mulle. Tosin en lue Seiskaa.buctu kirjoitti:Linda Sonntag:Ioni kirjoitti:
Ketä v*ttu on Sonntag ja Kortelainen? Ei edes nopea googletus avannut.
Olivia Kortelainen:
TBD
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Joo... ihan sama tuli mieleen, että mitä helvettiä nuo on tehny, että ne on julkisuuteen (seiskaan) päässy? Ja minäkään en lue seiskaa... muuta ku sillon jos se jossain tulee vastaanIoni kirjoitti:Okei, seuraava kysymys, mistä v*tusta nämä pitäsi tuntea? Ihan tuntemattomia mulle. Tosin en lue Seiskaa.buctu kirjoitti:Linda Sonntag:Ioni kirjoitti:
Olivia Kortelainen:
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
En minäkää noita tunnista, vaikka melkoinen seiskan/muiden juorulehtien suurkuluttaja olenkin.. 
Edit: wikipedia tiesi kertoa, et noillekkin on ike viestiä paiskannu. Kaikkee se mies pillun eteen tekeekin..
Edit: wikipedia tiesi kertoa, et noillekkin on ike viestiä paiskannu. Kaikkee se mies pillun eteen tekeekin..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
buctu kirjoitti:Hmm, mitenköhän pääsisin julkisuuteen (lue seiskaan, iltalehteen, hymyyn etc.)?mimmix kirjoitti:Mun käy oikeesti jo sääliks koko Ike.
Muijat on just tollasia. Saa jotain diipadaapa-viestejä mieheltä niin heti ollaan että oih se yrittää ISKEE mua![]()
Miten ihmeessä sinne aikanaan pääsi Mäntylä, Fingeroos, Berg, Tukiainen, Sonntag, Kortelainen, (lista jatkuisi 160 merkin verran) ja siitä se idea sitten lähti...Ikeeee-eee, huhuuu !
Nykänen sen sanoi jo aikaa sitten piste
Ioni kirjoitti:Okei, seuraava kysymys, mistä v*tusta nämä pitäsi tuntea? Ihan tuntemattomia mulle. Tosin en lue Seiskaa.buctu kirjoitti:Linda Sonntag:Ioni kirjoitti:
Olivia Kortelainen:
tuikki kirjoitti:Joo... ihan sama tuli mieleen, että mitä helvettiä nuo on tehny, että ne on julkisuuteen (seiskaan) päässy? Ja minäkään en lue seiskaa... muuta ku sillon jos se jossain tulee vastaanIoni kirjoitti:Okei, seuraava kysymys, mistä v*tusta nämä pitäsi tuntea? Ihan tuntemattomia mulle. Tosin en lue Seiskaa.buctu kirjoitti:Linda Sonntag:Ioni kirjoitti:
Olivia Kortelainen:
Ympyrän sulkeutuminenmannion kirjoitti:En minäkää noita tunnista, vaikka melkoinen seiskan/muiden juorulehtien suurkuluttaja olenkin..
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
http://www.motot.net/blog/Sami/mansaare ... -1382.html
Vittu mitä reikäpäitä
Ennenkin tullut puhalleltua kun on katsonut noita videonpätkiä mitä esim. tuon linkinkin takaa löytyy ja ei voi kuin ihmetellä..
Sanotaanko, että tossa touhussa on sitä paljon hehkutettua MUNAA!Maailman vanhin moottoripyöräkilpailu Mansaaren TT-ajot on ajettu perinteisesti touko-kesäkuun vaihteessa, 29.5.-11.6. Vuosittainen kilpailu on vaatinut kuolonuhrin, kun 39-vuotias Paul Dobbs menehtyi onnettomuudessa Ballagerey-osuudella. Ian Hutchinson teki historiaa voittamalla viisi kilpailua.
Uusiseelantilainen Dobbs ajoi ensimmäisen Isle of Man TT -kilpailunsa vuonna 1999 ja sijoittui parhaimmillaan kuudenneksi 400-kuutioisten luokassa vuonna 2000.
Mansaaren ajoissa ajetaan 60,6 kilometrin mittaisella vaarallisella katuradalla ilman turva-alueita. Valotolpat ja sähköpylväät on peitetty korkeintaan heinäpaalein, mikä tuskin riittää kilpailussa jossa ajetaan useimmiten 200 km/h. Näkyvyys on radan 264 mutkassa usein huono ja tienpinta on paikoin heikkokuntoinen. Vuosien saatossa tapahtumassa on menehtynyt 234 henkilöä.
Kuolemantapauksien sattuessa ajoja ei ole tapana keskeyttää. Esimerkiksi vuonna 2005 harjoituksissa ulos ajanut ja onnettomuudessa surmansa saanut ruotsalainen Joakim Karlsson makasi ruumispussissa läheisen omakotitalon pihalla harjoitusten päättymiseen saakka. Myös kilpailuissa sattuu usein tilanteita, joissa vakavasti loukkaantunut radalta suistunut kuljettaja makaa radan varressa kilpailun yhä jatkuessa. (Wikipedia)
Ian Hutchinson teki historiaa voittamalla viisi TT-kilpailua viikossa. Hän voitti luokat superbike, superstock, senior TT sekä supersportin molemmat kilpailut. Aiempaa ennätystä piti Phillip McCallen, joka oli ainoa neljä kilpailua viikossa voittanut kilpailija Mansaaren TT-kilpailun 103-vuotisessa historiassa. Kaikkien aikojen menestyksekkäin kuljettaja on Joey Dunlop, joka on voittanut 26 kertaa eri luokissa vuosien 1977–2000 aikana.
Muuttui tuon jutun luonne hiemanUndertaker kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061 ... 5_uu.shtml
Tuo myyjä joka oli tuossa mukana on muuten ihan "pantavan" näköinen kesätytsy