Astra g käynnistysongelma?
-
rstkaastinen
- 'Kadett'

Astra g käynnistysongelma?
Kun sammuttaa auton kuumana niin ei lähde käyntiin. Vartin päästä hurahtaa käyntiin kun ei mitään ois. Ruiskun lämpötila-anturi vaihdettu, ei vaikutusta. 2.0 sportti siis kyseessä. Mainittakoon vielä että akku pitäisi ladata, kun muutaman päivän seisonnan jälkeen huonosti käyntiin ja testerillä tarkistettu. Voisiko huono akku vaikuttaa tuohon käynnistysongelmaan lämpimällä koneella?
Re: Astra g käynnistysongelma?
Itellä täysin sama vika.Olen vaihtanut ilmamäärämittarin=ei vaikutusta.
Ruiskun lämpötila-anturin=ei vaikutusta.
Nyt viimeiseks putsasin kaasuläppäkotelon ja tulppasin egr:n ja vielä ei ainakaan ole temppuillut,tosin tuosta toimenpiteestä ei ole kuin 2 päivää.
Nii ja mullakin -99 astra g metrosport.
Ruiskun lämpötila-anturin=ei vaikutusta.
Nyt viimeiseks putsasin kaasuläppäkotelon ja tulppasin egr:n ja vielä ei ainakaan ole temppuillut,tosin tuosta toimenpiteestä ei ole kuin 2 päivää.
Nii ja mullakin -99 astra g metrosport.
-
rstkaastinen
- 'Kadett'

Ilmotteleppas temppuileeko enää. Täytyy itekki tehdä vaik aluks noi toimenpiteet, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Vielä tuntus toimivan.Niin ja siirryin tuon egr:n tulppauksen ja kaasuläppäkoten puhdistuksen jälkeen 98 bensaan.
Nyt tuntus toimivan paremmin ku koskaan toi auto mun aikana.Bensan kulutus laski roimasti jostain syystä tuon putsauksen/egr:n tulppauksen jälkeen.
Itellähän oli ongelmana myös tuo kova kulutus ja voiman puute lämpösenä.
Nyt tuntus toimivan paremmin ku koskaan toi auto mun aikana.Bensan kulutus laski roimasti jostain syystä tuon putsauksen/egr:n tulppauksen jälkeen.
Itellähän oli ongelmana myös tuo kova kulutus ja voiman puute lämpösenä.
-
rstkaastinen
- 'Kadett'

Mistä tuon egr:n löydän ja minkä reiän pistän umpeen?:) Täytyy tehdä samat toimenpiteet, jos täälläkin onnistuis.