jarrusatuloiden maalaus...
jarrusatuloiden maalaus...
sellasta kysyisin jos sais mielipiteitä asiasta. Kun ajattelin maalata jarrusatulat autosta. Mietin 2 väriä mutten osaa päättää kumpaa käyttäisin kun en tiedä kumpi sopis paremmin. Mulla itellä punanen auto. ajattelin hopeaa tai punasta? kumpikos olis teidän mielestä parempi? ite oon pikkasen enemmän ton hopean kannalta mut toisaalta vois se punanenki olla ihan jees.. =)
Vectra 1.8 16v -97 farmari
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Re: jarrusatuloiden maalaus...
Kauneus on katsojan silmissä. Mielestäni hopea toimii punaisen kanssa ihan hyvin, kuten punainenkin. Jos auton maalipinta punainen on ns. hailakka ni vetäisin hopeata.mika_21 kirjoitti:sellasta kysyisin jos sais mielipiteitä asiasta. Kun ajattelin maalata jarrusatulat autosta. Mietin 2 väriä mutten osaa päättää kumpaa käyttäisin kun en tiedä kumpi sopis paremmin. Mulla itellä punanen auto. ajattelin hopeaa tai punasta? kumpikos olis teidän mielestä parempi? ite oon pikkasen enemmän ton hopean kannalta mut toisaalta vois se punanenki olla ihan jees.. =)
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Täältä ääni hopealle. Toisaalta jos autossa on jokin detaljiväri, muu kuin perus musta/harmaa, muissakin pienissä yksityiskohdissa, niin sitä sitten tietty.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Hopea on hyvä, kun on lähellä satuloitten alkuperäistä väriä ja ei paista silmään.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri